December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Geweldig! Gister mijn eerste nieuwe broeken gekocht bij de prenatal (handig joh die krting! En vandaag aan! Mamalicious spijkerbroek.. zit echt heeeeeeeerlijk!! En volgens de dames kreeg ik gewoon alleen een buikje.. konden ze aan de bouw zien! hahah
    Verder heb ik mijn eerste schimmelinfectie te pakken… heb nu van die andersoortige zetpillen………
    Ik voel overigens nog niks… heb wel meer last van buik.. dus hij/zij is goed aant groeien!
    Kreeg gister de brief van echo centrum……. Krijg geen video met de type 1 echo…….. L dus we gaan nu toch maar een pretecho doen…. :D
    Geslacht maakt me overigens niet uit! Haha ik zie het over 26 weken wel!
    Omvang hebben we nog niet gemeten, gaan we nu bijhouden.. hoop wel snel aan te komen!
    Heb vandaag cursus dus zal weer afentoe ff er zijn en dan weer weg! :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    elmo: wij willen het wel weten
    laten met 18 weken een pretecho maken

kraamzorg heb ik me al voor aangemeld
    aangezien het een feestmaand is willen ze het al vroeger weten ivm planning.

komt er een ontmoeting?
    ben benieuwd
    ik heb geen auto dus als het kan niet te ver weg
    zit ook met de kleine uit school halen ;)

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Heb me al wel aangemeld voor kraamzorg, het precieze hoe en wat en hoe veel komt dan nog (geloof ik)

Een ontmoeting lijkt me leuk, ook hier alleen ov.

4. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @elmo; ik heb in mijn lijst geen pb staan, maar kan me er wel vaag iets van herinneren... sta je nog niet op de site dan? Stuur anders alles maar ff hoor! ennuh, in dat geval sorry voor de late reactie!

@joyce; ik ga dit weekend ook shoppen! Hebben ze ook broeken met een wat wijder uitlopende pijp?

@pretecho; ik ga d'r ook 1 laten maken hoor! Hoop vandaag nog een afspraak te kunnen maken!

ik ga snel werken nu! Doei!!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Good murning meisjes!!!!

Alles goed met jullie?

6. mroos

mroos Niet meer actief

Hallo allemaal,

Een meeting lijkt me leuk!

@suuskebab, ze hadden in utrecht bij de prenetal iig hele leuk wat wijduitlopende modellen!

@buikje, ik dacht echt dat ik een aardig buikje begon te krijgen maar aangezien ik de laatste dagen geen vet eten binnenhoudt en alles eruit gooi is volgens mij een groot deel van de 4 kg die ik aangekomen was weg en daarmee is ook mijn buikje weg.
    Zijn er mensen die zich na de 12 weken echt beter begonnen te voelen want ik voel me evenslecht/misschien nog wel iets meer moe en misselijk..
    Daarbij slaap ik zooo unrustig. Ik droom de gekste dingen en krab de hele tijd aan mezelf.

Maargoed, genoeg gezeurd, ik ga me aankleden en verslagen maken voor school in de bieb;)

Liefs M

7. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @mroos; ik ben nu 15 weken en ik voel me prima. Af en toe nog wel wat moe maar voor de rest mag ik niet klagen;). Nu ben ik ook niet ontzettend misselijk geweest, wel beroerd maar geen overgeven. Ik hoop dat jij je snel beterder voelt!!:)

8. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Goeiesmorges!

Positiebroeken: Wil ook met wijd uitlopende pijpen, maar kon er geen vinden in mijn maat bij mamalicious.....Zag gisteren op internet van Esprit een leuke broek, ga volgende week ff shoppen. Moet dit weekend helaas werken......En salaris is ooknog niet gestort, dus kan vandaag ook al niet shoppen :(. He, jammer.......

Geslacht: wij willen het ook weten. Wij denken een jongen (en komt ook uit testen). Maar het maakt ons echt niet uit of het een jongen of meid is, het is ZO welkom! Nu ik al van een aantal dames lees wat zij krijgen wil ik het ook weten! Maar vriendje vind het onzin om voor de 20 weken nog een pretecho te maken.......Tja, moet me er maar bij neerleggen en nog 5 weken wachten. Maandag naar de VK en dan horen we ook wanneer de 20 weken echo gaat plaatsvinden. Hopelijk voor de vakantie, want dan heb ik in de vakantie genoeg tijd om te shoppen :p. Wij blijven namelijk in NL om geld uit te sparen.....of gaan we misschien toch.......voor de laatste keer met z'n 2en.......tja.....

Pretecho: wij hebben voor 21 augustus een afspraak voor de 3-d echo. Kon pas vanaf 24 weken namelijk (voor de mooiste plaatjes zeiden ze). Wil misschien later in de zwangerschap nog wel 1 laten maken. Anders is er zo'n groot gat tussen 24 weken en de uitgerekende datum.

Hier nog steeds NIETS aangekomen! Echt ongelofelijk. Vind het prima, zolang de baby maar goed groeit. Voel me goed, soms wat emotioneel. Heb tijdens onze periode dat we in de medische molen zaten een dagboekje bijgehouden (nu nog steeds) met alle gebeurtenissen en hoe ik me voelde. Was echt goed om het toen van me af te schrijven. Gisteren dacht ik: ik ga het boekje es lezen van voor af aan......Nou, heb zo zitten janken! Jeetje, alle shit kwam weer naar boven, alle teleurstellingen en toen kwam het geluk van de posi test. Nou, echt ZO gehuild!

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    @MRoos: Beterschap joh!

Lijkt me erg vervelend als je zo ziek bent.
    Dan kun je toch een stuk minder genieten van je zwangerschap lijkt mij.
    Ik mag in mijn handjes knijpen, ik ben alle drie de zwangerschappen niet misselijk geweest ( domme kindjes blijkbaar ha,ha) hoogstens een beetje een onbestemd gevoel. ( afkloppen).

Sterkte.
    Groetjes

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ firstone en noname; welkom :D en voelen jullie je een beetje goed?

@ elmo; hier de kraamzorg al geregeld.. december is toch een vrij drukke maand natuurlijk!

@ ontmoeting, vind ik heel erg leuk! heb ook een auto dus komt goed.. (ik ga geen 300 km rijden natuurlijk maar een stukje kan wel hihi)

@ mroos; ik ben nu 16 weken en voel me ook lekkerder, hoewel ik niet misselijk geweest ben voelde ik me tot vorige week nog telkens zo lamlendig... nu gaat het beter :D er is dus hoop haha
    moeheid is ook afgenomen...

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ben ik weer..

@ Kraamzorg, had ik al heel vroeg geregeld op aanraden VK. December is inderdaad een drukke maand...ook veel vakanties enzo.

@Ontmoeting, gezellieeeeeeee!!!!!!!!!!!!

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ nursy; meid ik snap het ja dat het heftig is om terug te lezen... ik weet zelf nog wel hoe frustrerend het is.. lekker huilen is helemaal niet erg af en toe!! ;)

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Ontmoeting: volgens mij nog geen datum bekend of besproken.. alleen word het voor mij door de week sowieso lastig hoor!

Kraamzorg: moest ik regelen voor ik weer naar de vk ging dus das geregeld

Ziekenhuis: moet dat eigenlijk ook al geregeld worden?

Echo: aangezien wij een speciale echo krijgen en dan geen video L hebben we nu toch besloten om ook een pret echo te doen! Wil toch iets meer dan 1 aandenken aan de kleine!

@ suus: je had gister moeten gaan! 15% korting! Tot 21:00!!
    Ja hebben ze ook!.. waar ik nog wat mee zat is dat de nep broek band nog iets te wijd is en die kun je aan achterkant wel verstellen maar voorkant niet… maar als ik zit is dat probleem sowieso verholpen. De band die aan deze zit is overigens toppie! Zit ook wat strakker, dus is meteen een goede steun verderop in ze zwangerschap!

@ chicken: alles toppie hier! En daar?

@ beter voelen: ja iets.. wel nog regelmatig emotioneel enzo.. maar al iets minder moe! Begin wel weer iets meer last te krijgen van verstopping, maar ook weet niet.. slapen gaat soms goed en soms heel onrustig en vaak wakker.. en dus de eerste schimmel … L

@ aankomen: ben 2,5 kg afgevallen! En niet eens misselijk geweest!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Joyce,

Balen zeg, een schimmel. Heb je al eens geprobeerd te wassen met sebamed? Heb ik nu een proefje van. Heel zacht....misschien beter dan zeep ofzo...weet niet of je zeep gebruikt natuurlijk...

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: nope, geen zeep een heel afentoe lactacyd (maar ook dat laatste is eigenlijk niet goed).. dus wil het best proberen, maar denk dat beste is gewoon water.. stiekem.. ;)
    En heb ook niet veel last ervan.. das het gekke.. had afentoe wat jij ook hebt dat je denkt "he bah wat veel ineens"als je net van de wc komt.. en dan een ander moment jeuk en droog... Dus met de vk over gehad en moest naar de ha.. en die zag eerst ok niks maar met de gezellige eendenbek was het toch duidelijk en kreeg ik toch medicatie.. Gaat gelukkig wel weer over! maar die medicatie is echt rotzooi! heb je helemaal dat je denkt "ZOOO das veel ineens!!"maar dan dus niet van jezelf.. snappie?

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Water is eigenlijk gewoon het allerbeste natuurlijk. Ik heb gelukkig niet zoveel last van afscheiding. Ja soms ineens inderdaad een golfje (eet smakelijk), maar verder over het algemeen niet. Ik ben wel vatbaar voor blaasontsteking, maar dat heb ik gelukkig ook nog niet gehad. Voel me super!

Zijn jullie trouwens ook massaal aan de haring? hahahaha....zo lekker en nu ook nog eens goed ook!

Fantastich trouwens he, zo'n eendebek....pfffffffff.......je ligt er ook zo elegant bij dan...en dan zo'n ding naarbinnen...hoe verzinnen ze het!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: nope... nog geen harinkje gehad! hahahaha
    Gister wel toevallig vis.. maar ja, zat weer heeeel snel vol.... hmm.. iets minder snel dan 2 weken geleden, maar toch!
    heb sowieso nog niet echt veel rar eetgewoonten.. jullie wel?

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Mwahhh....vaak 's avonds na het eten, krijg ik trek in vanalles. Van rookkaas plakjes tot zure bommen etc etc. Overdag gaat het wel.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Oh de haring, jummie! Minstens een keer per week.....heb sowieso continue trek....

20. MysteryBB

MysteryBB Lid

14 nov 2008
    14
    0
    0
    Scheveningen
    Nou ik mag me hier ook bij toevoegen mijn allereerste :D
    Dus heel spannend :D

Deel Deze Pagina