Hallo meiden, Ik kom hier ook gezellig meekletsen Ik ben zwanger van ons 3e wondertje! We zijn dolgelukkig en kijken er weer heel erg naar uit. Ik zal in het ziekenhuis moeten bevallen vanwege mijn schildklier. Gisteren hebben we onze 3e echo gehad en alles zag er prima uit. Kleine lag heerlijk rustig, hartje was mooi te horen. Zo schattig om weer die kleine vingertjes en teentjes te zien! Ik ben 30 december uitgerekend! Hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen!!
wat leuk! allemaal nieuwe dames! sluit me verder bij chicken aan! kei gezellig!! Oh.. en die brandnetel thee.. uhm.. vind je het goed dat ik eerst de dinges van de dokter gebruik?
Hallo Meiden, @nieuwe meiden, welkom hier! @Caruli, hopelijk krijg je morgen positief nieuws, gaan we wel vanuit! @Dees, als ik jou zo hoor heb je je besluit al genomen, maar wil je het nog niet melden?!? Daar ben ik weer even. Wat kletsen jullie toch veel! Ik lees de hele dag met jullie mee, maar heb eigenlijk weinig te melden . Ik heb twee weken terug mijn Angelsounds verkocht, omdat mijn man het maar niks vond...als je het hartje een keer niet kunt vinden blah blah blah. Intussen miste ik het ding zo erg, dat ik via MP weer een andere heb gekocht. Die kwam vandaag binnen...maar voor ik hem open kon maken ging manlief naar de loods (huurt hij om te hobby-en aan auto's etc)..en heeft hem dus gewoon meegenomen! Doen we vanavond samen als ik terug ben zei hij! GRRRR...nu moet ik dus nog een paar uur wachten....zucht. Ben blij als ik het hartje weer hoor, is alweer 2 weken geleden... Nou dat was mijn NIEUWS LOL Liefs, Wendy
@poohbeer; Voor mijn gevoel ben ik er ook alwel uit maar heb het gevoel dat ik nu totaal afhankelijk ben van sollicitaties. Heb er nu 2 de deur uit gedaan. Vind het nu zo lastig nog energie in mijn opleiding te steken terwijl ik weet dat ik hier toch mee wil gaan stoppen.
Hallo meiden, Zo vandaag lekker mijn 1e vakantiedag begonnen boven de wcpot, heerlijk! Het was alweer even geleden maar vandaag moest het er toch echt weer ff uit. Mn eetlust blijft echt minimaal, als dat zo alle maanden doorgaat ben ik straks na mn zwangerschap lichter als ervoor Merk wel dat de energie weer terug is, heb ook echt weer zin om dingen te doen maar 's avonds om een uur of 11 gaat het kaarsje wel uit hoor. @dees: ik zou zeker niet zelf ontslag nemen zolang je nog geen nieuw werk hebt. Volgens mij zitten ze in de thuiszorg te springen om vig-ers en maakt het niet uit dat je zwanger bent. Ik werk zelf als wijkverpleegkundige en hier zouden we blij zijn met een goede kracht maakt niet uit of ze zwanger is of niet. Succes in ieder geval! @positiemode: ik bleef steeds maar zeggen dat ik nog niet echt een buik had omdat ik mn eigen kleding nog makkelijk pas maar vandaag heb ik in de winkel een positierok gepast en jeetje! ik was ineens echt zwanger Zolang ik mn eigen broeken aan heb valt het niet echt op maar met die kleding word het echt benadrukt! Ga binnenkort toch maar een en ander aanschaffen.
goedenavond!! @kraamzorg: al geregeld, ingeschreven en wel. Ik kreeg een leuk t-shirtje met 'ik ben het echt, baby Geerlof' leuk he. Ook een mutsje. Ik zit bij kraamcentrum DAT. @zwangerschapskleding: nog niet echt gekocht, heb nog 2 broeken en flink wat lekkere lange leuke/ stoere hempjes. Eind van de maand moet ik er aan geloven.... @weten: absoluut! Dan weet ik of ik nieuw spul moet kopen of niet. Alles is nl roze! hahahahaha @poohbeer: sorry dat ik het zeg, maar ik vind het maar raar....jij bent toch zwanger? @nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!!!!!! en welkom natuurlijk!!!! @voelen: ik voel het wel af en toe! Echt kleine trapjes echt heel erg lief. Helaas moest ik deze week 3 nachten werken dus dan ben je of aan het werk of aan het slapen dus echt veel tijd om me er op te concentreren had ik niet....... heb trouwens 2 weken geleden het 9 maanden zwangerschapsdagboek gekregen van mijn mannetje. LEuk!!! Dan kan je bijhouden hoe je je voelt en wat er in de wereld gebeurd. Ook staat er alles in over alles wat er rond de zwangerschap aan info te vertellen is. Ook over de ontwikkeling van het kindje en kan je de groeicurves zien. Ook het schema van de vk kan je erin overschrijven. Een aanrader! VAndeweek de adapters voor de kinderwagen binnengekomen bij Prenatal. Meteen opgehaald en uitgeprobeerd. De kinderwagen had ik al (quinny freestyle xl 4) en de bak gekocht via marktplaats (een hele mooie!!!!). Gelijk de bak erop gezet om te kijken hoe het stond. Vreemd, maar erg leuk! De kinderwagen is nog in gebruik, maar tegen die tijd door de kleine!!!!
Hoii allemaal! Vandaag de angelsounds gekocht, en het hartje gehoord samen met mijn man. Toch altijd weer een fijne bevestiging. Hoe vaak gebruiken jullie hem? Ik denk dat ik 1 keer in de week even ga luisteren! (als ik me daaraan kan houden haha) Toch weer minder aan school gedaan dat ik wilde, en ik heb nog maar anderhalve week eigenlijk, dus dat betekent morgen en vrijdag weer hard aan de slag! Komt helemaal goed haha. Maandag een afspraak bij de hypotheker om te kijken hoeveel we kunnen lenen. We zijn nu al goed aan het zoeken naar een ander huisje, half september willen we uiterlijk helemaal over zijn! Na een paar dagen al het eten eruit gegooid te hebben vandaag weer flink wat gegeten, dat is ook niet verkeerd! Mijn nieuwe verslaving is perenijsjes dus ook zo slecht nog niet haha. Ik zou trouwens dat best wel wat meiden in Rotterdam wonen! Waar ergens? Ik woon nu in het centrum maar we zijn van plan meer richting ommoord/nesselande te gaan! (daar kom ik oorspronkelijk ook vandaan) Ben benieuwd! @Dicky, het 9maandenzwangerschapsdagboek heb ik ook! Ik lees er veel in maar moet eerlijk bekennen dat ik hem nog niet goed bijhoudt, toch maar eens doen! @Caruli, hopen dat je de uitslag morgen krijgt, en dat hij positief is, maar daar gaan we vanuit @Poohbeer, ik ben het wel een beetje eens met Dicky, het is jou kindje toch? Mijn man is ook overbezorgd maar als hij ziet dat ik daar gelukkig van wordt is het voor hem genoeg. Ach, hij wil in ieder geval samen met je luisteren @Joyce81, heb je zalf of wat? Ik heb zelf zalf die ik inbreng met zo een lang buisje, ik heb nog nooit een echte schimmel gehad geloof ik maar daar is het wel voor en als het begint te jeuken doe ik dat weleens erin, helpt echt goed! Wie leest er trouwens nog meer wel eens mee bij andere maanden? Ik vind nu vooral juni interessant haha en ben benieuwd hoe dat straks is als wij allemaal bevallen! Liefs M
Welkom hier Firstone! @Happy79: Heel veel succes morgen! Ik begin nou trouwens ook steeds harder te groeien, dus denk dat het wel normaal is haha @Elmo28: Hier heb ik de kraamzorg al geregeld, werd hier aangeraden het voor de 12 weken al te doen. @Mroos: Bij mij ging de misselijkheid wel weg, maar vermoeidheid nog steeds heel erg aanwezig helaas Positiebroeken: Zit ik al een week in, kan in normale broeken niet meer zitten zonder knoop en rits helemaal los te maken Bij Miss Etam ben ik goed geslaagt, bij Prenatal was het meeste te groot voor mij.. Ontmoeting: Als ik kan ben ik van de partij, ligt dus aan de datum @Chicken: Ik krijg juist savonds haast niets meer door me keel, mijn eetlust is dan compleet verdwenen.. Daarintegen als ik uit mijn werk kom kan ik de koelkast wel leeg vreten Welkom hier MysteryBB! @Caruli: Pff nog langer wachten op de uitslag, heel vervelend zeg Welkom hier mama 1984! Hier: Nog steeds doodmoe, lijkt hier wel erger te worden Krijg er op mijn werk nu ook steeds meer last van.. Gelukkig was er vandaag een sollicitatie, dus met een beetje geluk komt er iemand bij en kan ik als het nodig is minder werken. Weet wel dat ik dat zowiezo kan doen hoor, maar voel me erg betrokken bij het bedrijf en dan is het best moeilijk om afstand te nemen als je weet hoe druk het is.. Voorlopig doe ik gewoon lekker rustig aan op het werk en red ik het nog wel.
Ik lees af en toe eens in de andere maanden, eigenlijk gewoon willekeurig Juni is nu erg spannend ja, maar vind december 2008 ook leuk om te lezen (zover zijn wij ook over een jaar haha) Alle maanden hebben trouwens wel iets, dus als ik tijd over heb dan klik ik zomaar wat rond
Hallo mamma's 2B: Iedereen nieuw van harte!!! Hier eindelijk is bloeden gestopt...nu hopen dat het zo blijft!! (maar we zijn blijven positief!) Onze Pul doet het goed: hartje lijkt met Angelsound (1 x p.w.) wel een oude Stoomloc..) Maar voelen daar heb ik mijn vriendin nog niet over gehoord, wel obstipatie, winderigheid, vermoeidheid, geheugenverlies, sterke reukvermogens en ontzettend vaak naar toilet om af te wateren zeg maar... Wat voelen jullie dan?? Voor ons 1e x dus weet ook niet wat ze moet voelen... Geniet van jullie kwaaltjes en bijzondere gevoelens want het is en blijft een wonder!! gr. Uit West-friesland
@ happygappy; hier ook een gelderse hihihi waar woon je dan of wil je dat hier niet kwijt @ caruli; meid spannend morgen de uitslag... @ chicken; ik vind het ook super gezellig hier kijk iedere dag wel ff hihi egt verslaafd!! @ mama 1984; welkom @ wendy; haha snap het wel hoor, als je het toevallig niet kan vinden ben je helemaal in de stress natuurlijk.. hoewel ik het vanav de 13 weken altijd meteen vind... (ligt erg vooraan denk) @ mroos; hier ik vind het ook heerlijk om in die ander topics te neuzen haha, bijv bij mij, waar ze allemaal een kindje van een paar weken hebben haha zo leuk om te lezen wat wij strax ook allemaal hopelijk meemaken! @ daddyo; fijn dat het bloeden is gestopt, toch wel een geruststelling he, die angelsound.. @ here; niet veel nieuws te melden eigelijk...
@Gien: ik kom uit Zutphen en jij? @Daddyo: fijn dat 't bloeden gestopt is; ik kan me voorstellen dat jullie je erg opgelucht voelen... Ego: Ik ben even niet zo heel reageerderig. Mijn vader ligt in 't ziekenhuis en 't gaat niet goed met 'm, vandaar...
hallo meiden en daddyo! happygappy; heel veel sterkte met je vader! Je hoeft je hier nooit te verontschuldigen hoor! @all; ow ik heb zoveeeeeeel gelezen en mijn geheugen is zo lek als 'n zeef! Dus hier alleen de dingetjes die ik nog weet: @joyce; heb je een daktarin ei gekregen, die je moet inbrengen? Heb ik een aantal maanden terug namelijk gehad, had ook bijna geen jeuk ofzo, maar het schimmeltje zat binnen zeg maar.. fijn is dat he, zo'n ei! Na 3 dagen is de troep wel verdwenen hoor! @chicken: jaaaaaaaaaaaaaaaaa allemaal zwanger, zo leuk! JOEPIE!!! @nieuwe meiden: welkom en klets gezellig mee! @angelsounds; ik ben toch blij dat ik 'm heb! @positiebroeken; ik ga morgen waarschijnlijk ff shoppen! Ben benieuwd of ik iets vind! @haringen: hmmmmmmmmmmmm ZO lekker!!! vooral nu de nieuwe! @daddyo; geen bloed meer! YES!!! en nu: suusje slapen!!! Trusten allemaal!
@mroos & Dicky, maar jullie kennen mijn man ook niet . Het is echt een zorgzaam typje, echt eentje uit de film...en hij kent mij net zo goed als ik zelf...en ergens heeft hij gelijk. Hij heeft heel sterk het gevoel dat t nu goed gaat, en ik twijfel nog vaak...dus ergens begrijp ik hem wel. Maar gelukkig hebben we net saampjes geluisterd, en tada hij doet t nog . Liefs, Wendy