MROOS Ik ken het meid. Heb nog nooit zoveel last gehad van misselijkheid als nu en ik heb echt doorlopend jeuk. Ik ehb wel een hele vette douche olie gekocht en dat helpt wel iets, maar nog niet alles... geslacht Ik heb zo het gevoel dat het een meisje is. Ben benieuwd of ik gelijk krijg...nog een paar weekjes wachten... daddyo Wat fijn dat het bloeden gestopt is. Hoop dat jullie nu ook met een gerust hart op vakantie kunnen. Mama 1984 Welkom hier in december! Gelukkig nog iemand die nog niet zover is als sommige andere dames! Hoe voel je je?
Goedenacht! Hier druk aan het werk, nu pauze. @poohbeer: ok, dan heb ik niks gezegd meid! Dan is het inderdaad lief bedoeld van hem! Wat goed dat je zo'n lieverd heb. Hier dito hoor! @hier alleen nog deze nacht en dan ikke vrij! Tot morgen! Kus
@dicky, hahaha....je mag gerust wat zeggen hoor...LOL... Ik was alleen best gefrustreerd, en dus schilder ik hem hier af...en dat hoort natuurlijk niet...voor zo'n zorgzaam mannetje...zwangerschapshormonen denk ik...
Goede morgen allemaal ! @ collo: Ik voel me eigenlijk best goed nu. Ik was vanaf week 4-5 al zo ontzettend misselijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.. kon amper eten en voor de kinderen eten klaar maken dat was echt een ramp want ik zat er echt kokhalzend bij. Ik was al heel snel helemaal op.. ik hoopte maar dat ik kon spugen dus liep tig naar de wc... ik dacht dan ben ik er vanaf... maar nee er kwam nooit wat.. stond er alleen te kokhalzen. Ik heb toen mijn gyn gebeld met de vraag of ze iets tegen de misselijkheid hadden... gelukkig kon ik zetpillen krijgen.. OOoo wat een opluchting is dat geweest. Ik kon weer eten en het eten voor mijn kinderen maken. Bij mijn andere 2 kende ik zulke misselijkheid helemaal niet. Ik ben ook niet iemand die gauw medicijnen in zou nemen.. doe het liefste zonder... maar zo kon het gewoon niet langer. Ben nu aan het afbouwen met de zetpillen.. ik nam alleen nog 's avonds voor het slapen in maar merkte vanmorgen dat ik deze gisteren vergeten ben... en het gaat goed vanmorgen tot nu toe. Als ik iets een soort honger/misselijk gevoel krijg dan moet ik wel iets gaan eten en dan is het goed. Hoe voel jij je? Heb jij al iets kunnen voelen van je kleine?
goedemorgen!! @poohbeer: ja joh ik snap je. Ik heb ook een geweldige vriend, een echte topper, maar soms................hihihihihi Ik ga mijn bedje opzoeken, ben net thuis van het werk, ben doodop!!! Trouwens, heeft een van jullie dat ook, dat als je teveel bukt dat het zeer gaat doen? Ik heb na vannacht echt veel last van mijn middenrif omdat mijn buik ertegen drukt als ik buk. Niet normaal!!! Ik lijk wel 6 in plaats van 4 1/2 maand met die buik van mij hihihihi, het word tijd voor een nieuwe foto!! Voel me ook al meer dan zwanger. (Lichamelijk dan) Jullie?? Ik ga slapie slapie doen. Trusten (en voor jullie goedemorgen hahahahaha) Tot vanmiddag ofzo. Kus
goedemorgen!!!! Eindelijk weer eens lekker geslapen! Doet een mens ook goed !! Ik kom trouwens uit Waddinxveen! Ligt vlakbij Rotterdam! Verder weet ik het eigenlijk niet.. haha zwdementie slaat nu al toe! Vandaag werken.. maar tussen 8-13 komt de onderhouds man voor de cv! Ben benieuwd hoe laat hij komt! Tot die tijd ben ik lekker thuis! en hoef ik nog niet te werken haha! Ik zeg.. uurtje of half 1 dat hij komt, is een mooie tijd hihi!
@Poohbeer, ook ik heb niks gezegd dan En dan is het inderdaad superlief bedoeld! Enn, boven alles hartstikke fijn dat jullie het hartje gehoord hebben!!
Vanmorgen voor het laatst voor mvm me werk gedaan!!! Straks worden de laatste flessen opgehaald en heb ik 11 weken meegedaan!!
@mroos, reageerde ik zo fel op jullie reactie dat jullie erop terug komen? Haha...was niet de bedoeling hoor!
Hoi Dames.. allereerst ff over de buddy’s… Er zijn geloof ik wat mis verstanden.. Het is in ieder geval de bedoeling dat je met 2 of 3 personen een groepje maakt.. bijvoorbeeld: persoon A en B of A B en C.. en dan vervolgens D en E of D E en F Maar.. het is niet de bedoeling: ABC en dan CDE.. Dus geen schakeltjes van een ketting… Tenminste zo was volgens mij de opzet.. en zo is het ook enigszins bij te houden op de decemberlijst… @ poohbeer: mijn vriend heeft hetzelfde en daarom hebben we er geen.. Wat we wel hebben gedaan TIP! Is bij de vk afgelopen week het hartje opgenomen op de telefoon en die doen we nu gewoon luisteren als we zin hebben! En als ik hoor hoe sterk het klinkt: dat stopt echt niet zomaar hoor!! @ psje: had ik ook! Hahaha.. maar mijn vriend vind het toch meevallen met die kleding! En in mijn nieuwe broek vindie me nog sexy ook! Hahaha.. En echt: zit zoooooooo fijn! Dat met die elastiekjes werkt echt niet! @ vraagje: als je in het ziekenhuis bevalt, moet je dat dan allemaal regelen al? @ mroos: nee, soort van eitjes (zetpillen) achtige dinges die je inbrengt… Ik lees nergens anders mee! Haha.. vind dit al druk zat! @ daddyo: ik voel ook nog niks hoor! Haha.. bij vriendin duurde het tot 22 weken.. dus alles tussen nu en 22 weken ben ik tevreden mee @ happygappy: sterkte! @ suus: ja zo `1 ja! Het is dat het spul werkt, want is echt troep (als in wat er dan nog uit komt zeg maar . Heb ze voor ik zwanger was wel eens gehad en wel verschil! Nu lost het ei wel helemaal op! Haha (hogere lichaamstemp gok ik Succes met shoppen!! @dicky: heb wel met snelle bewegingen of als ik schuin beweeg dat ik denk: auw! En had gister ineens een steek.. vind ik wel eng.. maar ja, zal allemaal gewoon aant groeien zijn daarbinnen! Heeft met de nieuwe broek eindelijk ruimte! Hahaha
@joyce81, haha eerst dacht ik ok, doe hem wel de deur uit (angelsounds dan he), maar nu vloog ik bijna tegen de muur op...dus dacht ik: KIJK MAAR FF....LOL Liever dat ze overbezorgd zijn, dan dat het ze geen r**t kan schelen .
goedemorgen meiden happgappy: heel veel sterkte met je vader! daddyo: fijn dat het bloeden gestopt is. kleding: helaas is de missetam gestopt met positie kleding en kan ik dus nu hier geen kleding meer kopen zal ik naar de grote steden toe moeten kelly: goed hoor 11 weken ik mag tot volgende week dinsdag en dan ben ik ook alweer klaar slapen: ik slaap nog steeds slecht.. vaak tussendoor wakker en naar de wc vanmorgen maar weer om 6u mijn bed uitgekomen, kon niet meer slapen dus gelijk maar de koffie klaar gezet, boterhammen gesmeerd enzo hihi straks even naar de stad, heb nog een kruidvatbon liggen. moet nog bodylotion halen voor de angelsound , en wat deo ofzo denk ik maar zou het anders ook niet weten fijne dag meiden
Goedemorgen caruli hoop dat er een mooie uitslag bij de post zit vandaag! daddyo mooi dat t bloeden is gestopt, gaat jullie vakantie nog door? rest dikke knuff!!!