December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

Ik heb eigenlijk vrij weinig te melden! ow jawel, iets heeeeeel belangrijks: ik ben vandaag VRIJ!!!

Verder hier ook slecht geslapen... last van mijn keel... maar ja, gaat wel weer over!

Vandaag ga ik dus broeken shoppen! Ik heb vanochtend een kwartier voor mijn kast gestaan om te zien wat ik aan moest, maar niets van mijn huidige kleren is nog echt geschikt.. spijkerbroeken (die ik bijna altijd draag) zitten niet lekker meer en ik heb heel veel shirts die NET iets te kort zijn! Heel irritant! Dus shoppen!

Nu zijn mijn kaiserbroodjes klaar, dus ik ben even eten!!

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ joyce...Ik praat nog niet zo lang mee dat ik niet weet of je in het zh moet bevallen of dat dit je eigen keuze is.
    Maar volgends mij hoef je hier nog niets voor te regelen, als je vk maar wel op de hoogte is van je keuze.. je kunt het even navragen bij je vk voor de zekerheid.
    Als je in het ziekenhuis moet bevallen dan gaat alles automatisch en krijg op een gegeven moment informatie.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mama1984: nope, geen indicatie, vinden we gewoon prettiger.. Heb het nagevraagd en is inderdaad niet nodig! :D
    Dus dat scheelt weer.. 't is wat.. al die formulieren!

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemorgen! ben deze week even afwezig, want ben aan het genieten in Engeland van mijn kersverse nichtje! Was bij de bevalling (vorige keer ook) en was heel bijzonder! Nu help ik mijn zus met vanalles, aangezien ze hier niet aan kraamhulp doen (???). Even een zwaai naar allemaal en tot snel!

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ happygappy; ik kom uit wekerom, gehuchtje tussen barneveld lunteren en ede ;)

@ dicky; lekker vakantie of niet! hier ook zere buik, zelfs al als ik bijv sokken aantrek savonds dat het al zeer gaat doen als ik tegen me buik druk pfff haha maar voel me wel errug zwanger hoor :D

@ joyce;.. dan zal ik nog ff kijken jah met dat buddy verhaal hihi sorry!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ gien: geeft niks, zijn de hormonen hahaha

@ doortje! gefeliciteerd!!!!!!! super!! geniet er maar lekker van!

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hmm.. is een pretecho standaard MET geslachtsbepaling? weet iemand dat?

8. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @joyce81, bij de meeste wel. Waar ik nu echter ga kan ik kiezen:
    1. enkel geslachtsbepaling a 25 euro
    2. geslachtsbepaling + 6 foto's 40 euro
    3. geslachtsbepaling + foto's + dvd 50 euro.

Of natuurlijk 2 en 3 zonder geslachtsbepaling ;).

9. patrien

patrien Niet meer actief

tjonge, wat gaan jullie toch snel.

*HappyGappy: Sterkte met je vader.
    *Caruli: mijn eerste test met de vragen kwam ik uit op een jongen en de tweede test zouden we een meisje krijgen dus duidelijkheid is er nog niet
    *Kraamzorg: leuk, een goede vriendin gaat mijn kraambed doen. ze heeft mij opgegeven als preoriteit 1, dat houdt in dat ze altijd bij mij komt ookal is ze bij een ander adres.
    *Angelsound: Heerlijk dat ding, zodra ik twijfels heb of als ik denk dat er iets aan de hand is dan pak ik dat ding en die geeft me dan weer rust.
    *Positiekleding: heb toevallig gisteren een broek van mamalicious en een leuke tuinspijkerbroek van marktplaats binnen gekregen.
    *bezoekje aan de Gyno: woh.. alweer mijn 5e echo achter de rug. alles was goed en zelfs het gewicht werd gemeten: 115 gram (klinkt wel weinig, net een pakje vlees).

verder heb ik niks meer te melden

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @toontje80, goed te horen dat alles goed was!
    Mag het een beetje meer zijn .... LOL...115 gram...gek he? Wel mooi dat ze het kunnen meten!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ poohbeer: ja, wil geeen geslacht weten.. dus vandaar... hmm.. ff goed uitzoeken dan en goed aangeven vooraf!

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @joyce81, dan is het gewoon een kwestie van aangeven dat je het niet wilt weten. Normaliter zit het bij de prijs in, dus zal er waarschijnlijk niks af gaan van het bedrag wat je kwijt bent.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Wil ook geen geslacht weten, vooralsnog ;). Bij de 20 weken echo vragen we misschien wel of hij of zij het op wil schrijven en in een enveloppe wil doen, dan kunnen we ons altijd nog bedenken.

Net even bij de sale van de H&M mama afdeling geweest. Toch wat leuke zomerdingetjes op de kop kunnen tikken voor weinig, daar wordt ik vrolijk van :D. Een (13 in dozijn) 3/4 broek, een jurkje (om in te wonen, heerlijk) een lekker lang hemd en een blouseje, ben er helemaal blij mee! Kan het jullie aanraden!

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @riti, je banner denkt daar anders over! Whahahaha..."Time for my ultrasound and the answer to that nagging question: Do i have a hot dog or a cheeseburger?"

15. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,

Ja,ja ook hier is de kraamzorg rond. bij yunio.

@ suus: Ik weet niet precies hoe dat zit met het in het ziekenhuis bevallen zonder medische indicatie.
    Ik ben van de eerste halvewege de bevalling naar het ziekenhuis verplaatst omdat de bevalling niet wilde vlotten ( dus medische indicatie)
    Bij Nikki ben ik ingeleid ( ook medische indicatie) en nu gaat dat zeer waarschijnlijk weer gebeuren.
    Dus ik kan je daar niet mee helpen.
    De verloskundige kan je daar vast meer over vertellen!

@ nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd, geniet ervan.

@ Daddyo: Fijn dat het bloeden gestopt is.

@ mijn vriendin: Zo sneu. gisteren om 07.30 zijn ze begonnen met inleiden, er gebeurde niets dus is ze om 21.00 onverrichter zaken weer naar zaal gestuurd.
    Vanmorgen om 10 uur zijn haar vliezen doorgeprikt en is ze aan het infuus gegaan, dus nu is het weer afwachtten.

@ de rest: mijn geheugen laat me in de steek, er wordt zoveel geschreven......:(

@ verloskundige: morgen om 09.15 weer naar de verloskundige. even naar mijn uk luisteren.

Groetjes!!!

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @poohbeer; inderdaad hahahaha

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Halloo meiden!!!!!!!

Pfff drukke ochtend, klanten enzo....

Oh gaaf joh, een klant van mij (een reclameburo) gaat ons geboortekaartje ontwerpen!!!

18. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @chicken, Wat gaaf man!
    Wij gaan langs onze tattoo-artist voor het kaartje.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Gaaf, wat een leuke ideeen voor een kaartje!

Heb zelf nog geen idee....best lastig.

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @poohbeer....is ook heel gaaf!! Helemaal in je eigen stijl!!

Hoe is het hier verders??

Deel Deze Pagina