December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,hoi.

Moeilijk hè die kaartjes.

Wij hadden voor Renée een bedrukt t-shirt.
    Voor Nikki een kaartje met daarbij een sleutelhanger in de vorm van een meisje met een springtouw van metaal met daarin Nikki gegraveerd.

Om nu weer wat origineels te bedenken is knap lastig...
    Maar we hebben nog even.
    De meidennaam hebben we al.
    Nu nog een jongensnaam. dat vind ik moeilijker.

We laten waarschijnlijk binnenkort een pretecho maken bij Jan de Koning.
    Die schijnt erg goed te zijn.
    Ik wil het geslacht wel weten maar vertel het aan niemand net als bij Nikki.
    Bij Renée wisten we niet dat het een meid zou worden.

Groetjes

2. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Elmo, wij gaan 4 juli naar Jan de Koning (Ochten toch)...hoef alleen het pontje maar over....

@Chicken, wij hebben voor een meisje de naam Lotus, en Andy is erg goed is japanse art tattoo's dus kan hij een mooie lotus maken voor op de kaart. Voor een jongen weten we het nog niet, maar gelukkig heeft Andy veel fantasie ;).

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mooie naam zeg Pooh! Heel apart, denk niet dat je die veel zult horen. Wij hebben de meisjesnaam ook al verzonnen....jongen is nog wel moeilijk he!

4. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Thanks, ja Wim zou een jongen ook graag Lotus noemen naar de auto, maar ik vind het echt een meiden naam....verder houden we veel van unisex namen bv Jessy-Jessie-Jesse (zelfde uitspraak andere schrijfwijze). Twee jaar geleden wilde we ons kindje Senna noemen, ook unisex. Maar dat is helaas mis gegaan. En die naam willen we nu niet meer gebruiken.

Verder vind ik nog wel een aantal jongensnamen leuk, maar Wim niet: Deacon, Vince en Levi.

Moeilijk geval dus ;)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik vind het ook zo moeilijk joh....je moet het voor de rest van je leven leuk vinden...hahaha. Maar we komen er wel uit...met zachte dwang....

De namen zeg ik niet....is er toch nog iets wat we geheim willen houden..;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Middag dames,

...ik hoef zelf de beslissing al niet meer te maken!
    Vandaag op gesprek geroepen bij het teamhoofd, zo rond 14u zat ik daar en hoorde het gesprek aan.
    Mijn opleiding liep nu tot 1 oktober, op 1 september had ik mijn weegmoment ( moment per half jaar dat ze bekijken hoe ik ervoor sta en door mag naar het volgende halfjaar).
    Ze hebben nu al mijn weegmoment naar voren gehaald en besloten mijn "stage" als onvoldoende te beschouwen, mijn opleiding stopt dus vanaf nu!
    Ik mag nog tot 1 september blijven werken, maar heb dan geen verantwoordelijkheden meer.
    Totaal onverwacht dus, had hier echt niet op gerekend....nu dus maar op zoek naar een andere baan.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Dees....balen joh....hoe voel je je eronder?

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik voel me nu nog erg opgelaten, tranen staan me nader dan het lachen. Maar als ik een beetje realistisch ben en blijf denk ik wel dat dit het beste is.
    Ik had het alleen niet zo op deze manier verwacht, komt dan echt ff rauw op je dak vallen!

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ pooh; wat een gave naam joh! heel mooi Lotus..

@ dees; meid wat balen! snap ik dat je het ff niet had verwacht.. sterkte ik hoop dat je gauw een leuke baan vind!!!

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!

@ dees; meid wat balen! snap ik dat je het ff niet had verwacht.. sterkte ik hoop dat je gauw een leuke baan vind!!!

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi meiden! Tjee, ik ben even een paar dagen niet geweest, dus neem me niet kwalijk dat ik niet alles teruglees!

Ik las in ieder geval tussendoor ergens dat Doortje in Engeland is. Gefeliciteerd! En wat gaaf dat je bij de bevalling was!

Weet je... ik vind het zo raar dat ik een beebje in mijn buik heb, soms vraag ik me af of het wel zo is... dom he!

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi ,

Jemig Dees dat is schrikken! Sterkte.

Lotus, mooie naam.
    Ik hou zelf ook van stoere namen ( zie mijn dochters Renée en Nikki)
    bijpassende jongensnamen zijn lastig omdat ik al zoveel neefjes heb. ha,ha.

Groetjes

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @mama 1984
    Goed te horen dat je je iets beter voelt. Bij mij gaat het eigenlijk een beetje de andere kant op. Ineens veel misselijk en erg moe.
    Mijn beebje heeft nog niks laten voelen, maar ik probeer daar ook niet echt op te letten, want het is nog zo vroeg. Over een week of twee hoop ik echt wat te gaan voelen.
    Wel jaloers op de meiden die hun kindje wel al voelen hoor...IK WIL OOK!! (zoals Chicken zou zeggen)

@Buik
    Meiden, ik heb een buik met vlagen!! Het lijkt wel of hij af en toe echt opzwelt. Normaal is het alleen savonds, maar vandaag had ik er overdag ook last van. Mijn collega voelde even aan mijn buik en haar viel het ook al op dat mijn buik behoorlijk strak stond...en ik heb best een dikke buik van mezelf, maar dat voelt normaal toch echt anders aan... Heeft iemand anders ook zo'n opgezette buik?

@Lillith
    Snap wat je bedoeld. Ik had gehoopt dat het na de echo anders zou voelen, maar het blijft raar, zelfs nu mijn buik dikker wordt...

15. daddyo

daddyo Lid

10 apr 2009
    31
    0
    0
    Hola mamma's

@vakantie: gaat zeker door (indien geen rare dingen!) hebben er zelf zeer veel zin in (zij nog wel meer dan ik denk ik!!)

@ kaartje: nog niet over nagedacht, misschien doen wij wel inspiratie op tijdens de treinreis, dan gaan we ook namen opsommen en wegstrepen (tijd zat!)

@ Dees sterkte met werk

@ rest: alvast prettig weekend....

@ Libido: hebben jullie ook last van een verhoogd libido?? ...ik snap wel waarom mijn vriendin de hele tijd zo moe is

16. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi Allemaal,
    Heb al een tijdje niets laten horen,maar gister zijn we naar de vk geweest en hebben een mooi hartje horen kloppen,ik vond het zo gaaf, ook heeft de vk toch de uitgerekende datum aangepast naar 26 december,ben nu dus toch een december ipv januari mama.
    Ik las dat heel veel van jullie al een pretecho hebben gehad en sommige zelfs al weten of ze een jongen of meisje krijgen,wat ontzettend leuk!
    Wij hebben nu ook officieel aan iedereen verteld dat we zwanger zijn,dus hoef het niet meer voor me houden,is wel erg prettig en ik vind het ook leuk om het nu aan iedereen te mogen vertellen.
    Ga nu mijn mandje in want ben echt bekaf,
    lieve groeten......

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dag dames, nog even een snel berichtje van mij. De nekplooimeting was prima gegaan. Het was prachtig ons muntje weer even te zien en dat hij lekker gegroeid was en druk aan het bewegen! De kansberekening was ook gunstig, dus die gaan we nu lekker vergeten en nu echt lekker genieten!
    Duik lekker mijn bed in, tot van het weekend! Trusten.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen meiden,

Hier vanmorgen vroeg wakker en moest zoo nodig naar het toilet..
    Als ik eenmaal wakker ben moet ik ook meteen iets eten anders zou ik wel beroerd worden.
    Dus ik zat al om half 7 op de bank met een beschuitje en een grote mok thee...
    Mijn zoontjes werden daarna ook al gauw wakker dus die zitten nu gezellig hun ochtend programma's te kijken samen.
    Straks komt oma de oudste ophalen, ze gaan dan samen boodschappen doen en er een leuke ochtend van maken.
    Daarna brengt oma hem naar de psz..
    Vanavond ga ik opzoek naar een zwangerschapsjurkje en een zwangerschapslegging.
    Was gisteren zo lief... mijn man zijn hobby is vissen en hij had iets van zijn spullen verkocht omdat hij een andere had gekocht... komt hij naar mij toe en zegt .. hier dit geld is voor jou, kun je leuke kleding kopen :)..
    Vond het echt heel lief :)

@ collo: Wat vervelend dat je je nu weer wat minder voelt.
    Gek is dat he, dat het zo kan wisselen.
    Ik had gisteren ook ineens een dag dat ik niet lekker was... kan ook komen omdat ik verkouden ben en daardoor toch een beetje grieperig misschien....
    Hopelijk gaat het vandaag wat beter...
    Is het voor jou je eerste kindje? Ik voelde mijn eerste ook zo tegen 14-15 weken ... mijn tweede voelde ik al met 11 weken en ik voel nu ook deze kleine uk heel af en toe al..:)... zo fijn!

@ lisetteG: Leuk dat je toch een december mama bent... voelt weer een stukje dichterbij he?

@ happy79: Fijn dat de nekplooi meting een goede kans berekening gaf

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @mama1984, wat lief! Kun je lekker shoppen!

20. goedemorgen meiden!

alles goed?

Hier lekker geslapen maar zo'n rare droom gehad.. wel meerdere..
    zelfs 1 dat er een groot beest over Rob heen liep.. haha zaten we dus midden in de nacht met licht aan de dekens te onderzoeken!
    haha gelukkig konden we er vanmorgen om lachen!

@mama1984.. ohh wat lief van je mannetje zeg!

Ik heb gisteren via www.babyonboard.nl 2 Mamalicious broeken besteld. Hoop dat ze goed zitten!

Deel Deze Pagina