@goedemorgen Xenas81, whahaha...op zoek naar een groot beest...vind het wel een goeie! Ik heb ook even op de site gekeken, maar een leuke broek voor 73 euro vind ik toch wel zonde van het geld, deze is echter wel leuk en betaalbaar ML Billa Baggy Linen Pant ....hopelijk zijn ze snel binnen, die broeken.
@poohbeer.. haha jaaaaa niet doordenken hoor! Die van 70 euro doe ik ook echt niet hoor! zonde van het geld! Heb er 1 van 29,95 en 1 van 34,95! Vond ik nog te doen! Met verzendkosten was ik 70 euro kwijt..Nou ja, dat voor 2 broeken kan dan wel toch? (ik heb een grote maat, dus die linnen heb ik niet zien staan hhaha)
@xenas81, a ok, dus ik ben niet de enige die dat zonde vind! Twee broeken voor 70 euro is zeker te doen, en die verzendkosten ben je anders wel kwijt aan parkeerkosten. Het enige voordeel is dan dat je al weet of het lekker zit. hihi
goedemorgen meiden! Hier hondsberoerd... slaap al 2 nachten slecht en heb mijn werk dus ook afgebeld...zere keel en slap/loom, verschrikkelijk! Maar dat gaat vanzelf weer over! @pooh, gave naam joh! En ik MEEN het hoor! @happy, fijn dat je uitslag goed was! @caruli; weet jij je uitslag al??? kan zijn dat ik het gemist heb! @kaartjes; tja, wij moeten ook nog even wat origineels gaan bedenken! @broeken; ik heb gisteren dus ook 2 broeken gekocht, maar ik durf de prijs niet meer te noemen! De mijne waren wel wat duurder.... Maar ze zitten heeeeeeerlijk en ik kan in 1 van de 2 ook na de bevalling nog vertoeven (soort stretch sportbroek, heel fijn) Nu maar hopen dat mijn buikje snel gaat groeien, want ik wil buikbanden kopen! @kleine voelen; ik voel ons frummeltje nog niet echt hoor... ik let er altijd wel op als ik even zit of in bed lig, maar nog geen signalen... ik hoop dat het snel komt! Als ik met de angelsound luister dan kom ik er al snel genoeg achter dat het aan de kleine niet zal liggen, die is echt mega-actief!
@suuskebab, goedemorgen meis! Thanks, wij vinden het zelf ook een mooie naam (logisch he? LOL). Alleen dus de jongensnamen is een drama. @voelen, af en toe een plopje en af en toe het gevoel dat er een schijf een kwart slag draait. @hartslag, wilde net de hartslag gaan tellen, maar ik kan die kleine nu al niet bij houden...zodra ik naar het horloge kijk hoe lang ik nog moet, ben ik van mijn stuk...LOL Maar hoe zat het daar ook weer mee? Weet iemand dat nog? @shoppen, moet ik ook gaan doen, geen tijd...lol @borsten, al die weken geen last van gehad, nu zijn ze wakker sinds gisteravond 12 uur
@ collo: yep.. heb ik ook! Echt soms heel straks en hard! Maar drink ook meer en moet vaker plassen haha.. zou het daarmee te maken hebben? @ verhoogd libido: nope.. nog niet.. wel al iets meer dan eerst maar sja.. @ voelen: nope ook niks.. heel soms een druk op 1 plaats… @ suus: ja ik ook!! Maar wil nog een custom made voor mijn concert van U2… maar helaas zijn er hier geen die-hard U2 fans die me kunnen helpen…. L @ hartslag tellen: ben ik sowieso heeel slecht in dus niet aan begonnen! Haha @ doorgevertjes en kopertjes: hahaha.. het begint hoor! Kreeg gister al een babykamer aangeboden! En een quinny onderstel plus adapters plus maxicosi plus wieg plus buggy deel! En een wippertje ! hahaha
goedemorgen dames, ik ben er wel nog hoor,lees gewoon mee, ben alleen zo ontzettend moe en heb nergens zin in pffffffff ik hoop dat het mij volgende week weer beter gaat. u2 was ik vroeger ook fan van,geweldige muziek hoor verder heb ik af en toe nog last van een beetje pijn van de punctie trouwens ben vandaag 16 weken haha en mijn zoon wordt vandaag 16 jaar en is gelukkig ook nog geslaagd voor zijn examen
Hoii allemaal! @Poohbeer, Lotus vind ik echt een leuke naam. Ik heb een vriendin die kindje ook zo wil noemen! @Kaartjes, weet iemand leuke sites en hoelang van te voren moet je dat geregeld hebben? @zwangerschapsbroeken, de mijne was 55 euro, gewoon een goede spijkerbroek die hopelijk de hele zwangerschap meegaat! Net weer het hartje gehoord, ik kon hem eerst niet vinden, hoorde constant alleen die van mijzelf(en die ging op een gegeven moment ook heeel snel haha) maar daar was die dan ineens haha, echt zo fijn! Van een kennis die zelf laatst een miskraam heeft gehad allemaal tijdschriften gekregen die zij niet meer hoefde(sommige zelfs nog in verpakking!), echt zo'n mooi gebaar vond ik dat. Gister de eerste vraag gehad of ik zwanger was, omdat ze zag dat ik een buikje had! Dan denk je, hoe erg is dat als je niet zwanger bent haha, maar ze zei; ja je hebt nooit een buikje gehad dus haha. Wel echt superleuk Liefs M
Net even naar het hartje geluisterd, wij doen het niet zo heel veel. Ik vergeet het gewoon om ernaar te luiteren. Net hartslagen geteld en 150 per minuut. Was heel duidelijk te horen Heb me beebje nog niet gevoeld.
Mooie naam Poohbeer. Wij zijn er echt nog niet over uit... Bij onze dochter wisten we het meteen, maar nu... moeilijk hoor! @Positiekleding; ik ga straks nog even kijken op internet.
Hoi hoi, Even snel een update, vanavond reageer ik op iedereen. Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest. bloeddruk 118/60 rr keurig dus. Hummeltje was erg beweeglijk en lag flink tegen de doptone te schoppen. Mijn vriendin is gisteravond uiteindelijk toch met een keizersnede bevallen van een gezonde zoon, Bram van 3590 gram. anmorgen even langs geweest, wat een mooi kindje... ik wil ooooook. Maar ja dat duurt nog even. eerst genieten van het bewegen van frummel. Tot vanavond.
Nog even een snelle tip. In Wijchen ( bij Nijmegen) zit een miss etam outlet. Daar haal ik mijn positiekleding. Ik he een broek gekocht voor 1,99 en 1 voor 7,99 en buikanden voor een euro etc. Misschien hebben ze wel meer vestigingen? Groetjes
Hoi Dames.... Ik heb mij in het verleden ook ingeschreven op december mama's maar door allerlei oorzaken heb ik me een tijdje bewust stil gehouden. We hebben nu 4 echo's achter de rug en alles gaat nu goed. Ik ben van 2 beebjes naar 1 gegaan...maar die kleine is sterk en houd zich goed vast! We hebben ons een doppler gekocht en luisteren een paar x per week naar ons hummeltje. Dat voelt goed en vertrouwd. Ondanks de 12-weken-grens zijn we nog steeds erg voorzichtig. Ik zal mij hier weer wat vaker melden, miste het wel...maar durfde niet goed meer.... Carruli , Happy79 en Suuskebab...hoe gaat het met jullie?? groetjes Christa
@miss etam oulet.. in den haag zit er ook 1 misschien in mijn vakantie nog maar ff kijken. Eerst ff afwachten of die broeken wat zijn trouwens wie zei nou dat miss etam ging stoppen met positiekleding? @klein chrisje.. nou welkom terug meid! Klets nu maar weer lekker mee hoor! @elmo.. ohh fijn dat je weer goed gekeurd ben bij de vk!
Hi meiden, Ben hier ff een tijdje niet geweest.... hoe is het met iedereen? Bij mij begint er een heel klein buikje te groeien... We hebben gisteren een wagen uitgekozen: Mutsy 4-rider, nu alleen nog een kleurtje uitkiezen en dan kunnen we die bestellen...
hee meiden, net lekker geshopt, 2 buikbanden gekocht en een rokje en een shirtje dus helemaal leuk.. (en ook wat voor de kleine natuurlijk hhiihi) @ happy; fijn een goede uitslag! @ mama1984; lief van je mannetje.. nu lekker shoppen dan! @ cindybaby; gefeliciteerd met je zoon en je 16 weken @ here; ook al een buikje te zien.. vanavond bb
hey das handig! ook een miss etam outlet in veldhoven! oh Innana positie- zwangerschapsmode. tipje van collega