@ alles nieuwe mama's GEFELICITEERD en welkom hier. @suukebab, dank je voor de tip. Zag bij mij ook ineens een buzz staan en dat kan nu echt nog niet. Niemand (behalve jullie ) mag het weten.
heeey meiden! he bah ben ik alles ineens kwijt! Had al gelezen dat iedereen dat had! Snel alles maar weer terug gezet! Ik had ook op hyves een linkje van de decembermama's /... dus die maar even snel verwijderd.. en hopen dat niemand het gezien heeft!! @caruli..gefeliciteerd zeg! Echt gaaf! @salsabine.. jij ookgefelciteerd.. heb het idee dat ik jouw naam ergens van ken.. misschien valtaf pagina?
heej goede middag, ik snap er niets meer van... als ik bij mezelf kijk zie ik idd dat er mensen hebben gereageerd in de dec mama's hyves maar als ik bij mijn man op de hyves ga kan ik dat niet zien en hij heeft zn buzzer enzo gewoon aan staan... maar mijn excuus als het bij sommigen wel fout is gegaan, ik kan t in ieder geval niet vinden... sorry heb t echt niet fout bedoeld!!! hier verder moe dus ga fe een tukkie doen, tijd lijkt langzaam te gaan maar als ik nu dan dnek dat ik al een week weet dat ik zwanger ben gaat t snel dikke knuff voor iedereen...
Geeft niets hoor meid, kan je niks aan doen!!! Ja, de tijd gaat snel . Is niet erg, des te eerder kunnen we de beebs op een echo zien !
@ iedereen, aan het genieten van het mooie weer? Zit ik weer binnen achter mijn computer !!! Ik moet werken....heb ik nu ook niet zo'n zin in....maar ach, iemand moet het doen....hihihi
Ik ben vandaag wel vrij.. Jesse ligt nu te slapen.. en Rob, manlief, is ziek. hij heeft koorts.. dus die ligt ook al de hele dag op bed! Lekker gezellig hoor! Onze tuin is een zooooooi haha.. we zijn in november verhuist maar we gaan nu aan de tuin beginnen! Heb net wel lekker wat plantjes in de potten gedaan.. dan is het iig nog wat! Gaan jullie nog leuke dingen doen met de pasen? Wij gaan het zondag vertellen tegen mijn schoonouders! Altijd leuk! Krijgt Jesse zijn mooie nieuwe shirt weer aan.. hahaha We gaan daar lekker gourmetten.. denk dat we 2e dag niet zo veel bijzonders gaan doen hoor!
hier ook vrouw aan het werk...dan met klantjes..niet met de computer.. nu even tussen 2 door... ik moet er nog 1 dus ben over een klein uurtje klaar!!!!! Weet iemand of het erg is om onder de zonnebank te gaan??? (behalve het zwangerschaps masker)
@ Elegance: Gefeliciteerd! Ik zie dat je ook nog niet zo lang zwanger bent, spannend hé! @Xenas81: Hoe gaat het tuinieren?? Ziet er altijd weer heel gezellig uit als er een paar plantjes/bloemen in de tuin staan! @Lente1973: Ik had dit nog gevonden op internet ivm het zonnebanken: Ben je een sauna- en zonnebankliefhebber? Tot de veertiende week van de zwangerschap is het raadzaam niet naar de sauna te gaan in verband met de kans op oververhitting. Voor de zonnebank geldt: let goed op jezelf en stop zodra je je onprettig gaat voelen. @Berenbotje: werk ze nog even!!! Je bent vast ook een lang weekend vrij nu toch??? Ik heb net de badkamer schoon gemaakt en boodschappen gedaan, alles weer lekker fris en de kasten zitten weer lekker vol voor het paasweekend!
Hallo decembermamma's, Vroeg me af of ik me bij jullie mag voegen? Ik durf na 4 testen toch echt te geloven dat ik zwanger ben van ons 2e wonder! Ik heb al een dochter van 19 mnd. Groetjes Antoinette (mammavanAimee)
gefeliciteerd Antoinette. heb zelf ook eerst 4 keer moeten testen voor ik het durfde te geloven. Maar geloof het nu wel hoor. Geniet ervan
Dank je Berenbotje!! Vooral de eerste 2 dgn waren erg heftig en natuurljik de dag dat ik het mijn ex moest vertellen maar viel allemaal gelukkig erg mee. Ben ook helemaal overtuigd dat we het gaan redden, Jayden als grote broer...super idee =D> Oh en ik zou graag op de lijst willen, welke info heb je van me nodig?
@roosje01: in het begin moest ik ff bijkomen van de shock maar al gauw besefte ik dat ik sterk genoeg ben om dit aan te kunnen! Ik begon net te wennen aan het idee dat ik met mn kleine man verder zou gaan en had alle plannen al klaar maar die moesten even rigoreus worden bijgesteld Ja de vader weet het ondertussen, heb dit afgelopen dinsdag verteld, wilde eerst zelf aan het idee wennen en bijkomen van de heftigheid. Hij reageerde heel positief gelukkig en feliciteerde me direct...na even 5min bijgekomen te zijn vd boodschap natuurlijk!
Hey Xenas81 ik weet wel waar wij elkaar van kennen....Oktober mama's 2007 Jij ook weer gefeliciteerd, wat goed gepland van ons zeg =D>
Ik had ook even de zonnebank gebeld en ...ja je mag eronder tot het onprettig gaat worden.. en uitkijken met zwangerschaps masker.. Ik ga al jaren 1 keer per 2 weken 15 minuten onder de zonnebank. We gaan in augustug trouwen en zou het dan wel leuk vinden om toch een beetje bruin te zijn...
HEY, wat een mooie dag vandaag e , vandaag barst ik van de energie ,we zijn met de kids naar plankendael ( dierentuin) geweest daarna heb ik heel het huis gekuist en nu ga ik nog strijken ik kan me ni inhouden ben is blij dat er ook zo'n daagjes tussen komen want was zo moe de laatste tijd en dan kan ik nix anders doen dan luieren in de zetel maar wat zijn de kids druk man pff kleine , dan krijg ik al schrik hoe het zal zijn met ons nieuwe hummeltje erbij