December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

dank je mama1984!, ik ging echt even twijfelen,maar het was echt een ander gevoel dan mijn darmen en het zat heel laag links onderin,een soort bubbeltjes gevoel,kan het niet goed uitleggen

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ja dat is zeker je kindje hoor!
    Het kan best zijn dat het weer even duurt voordat je het weer voelt, maar je hebt het goed gevoelt.
    Geniet er maar lekker van!

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hallo dames,

ik kom ook weer even om de hoek kijken. We moesten vrijdag hals over kop naar mijn vader toe, want 't ging vreselijk slecht met 'm. Zo slecht dat we zelfs zijn gaan waken en er gezegd werd dat we afscheid moesten gaan nemen.
    Maar ineens gaat 't beter! Het gevaar is natuurlijk nog niet geweken, maar als door 'n wonder gaat 't ineens met rasse schreden vooruit!! On-voor-stel-baar en de artsen zeiden zelfs dat sommige dingen medisch gezien onmogelijk waren...

En om deze dag helemaal fijn te maken: ik voelde onze ukkepuk al wel voorzichtig, maar vandaag voelde ik met recht 'n duw! Dat was geen subtiel bubbeltje meer in elk geval, haha!

4. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    @happy gappy hoop dat het goed met je vader blijft gaan.

@hier vandaag echt een hele minne dag keelpijn, spierpijn en gewoon verschrikkelijk moe... Misschien een griepje. Hoop dat ik me snel beter voel want morgen is de grote dag!!!! Intake verloskundige.

Moet s'middags ook naar de tandarts (dat is dan weer minder)

Neem nog even een kippensoepje, wat is mijn mannetje ook zorgzaam.

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @HappyGappy: Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je vader.

@Zwangerworden: Veel succes en plezier bij de vk morgen!

Hier: Vandaag de beestjes even schone hokjes gegeven en wat huishoudelijke klusjes gedaan, nog steeds met vlagen heel erg moe maar niet zo erg als van de week.
    Nu maar hopen dat het echt minder word en niet dat ik alleen wat minder moe was omdat ik vandaag niet naar me werk geweest ben ;)

6. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

HappyGappy , hoop dat het bergopwaards blijft gaan met je vader!

Saskia1982 , Het wordt ook wel een beetje tijd dat de vermoeidheid af neemt ;) , maar een vrije dag werkt natuurlijk altijd beter!!:D

Hier hebben we vaderdag een klein beetje gevierd, mijn dochter kon niet wachten met het geven van het schilderij dat ze gemaakt had op het kdv en ze kon de grasmaaier geven die we van de week gekocht hadden (die hebben we immers nu toch nodig en dit was een leuke gelegenheid om te geven). Daarna even een bezoekje gebracht aan mijn schoonouders en de kersenbomen even leeggeplukt. Vanmiddag gezellig uit eten geweest met zijn 3-en.

Nu het huis nog een beetje aan kant maken zodat ik morgen lekker van mijn vrije dag kan genieten (en naar de vk moet in de hoop dat ik dan weet of we een jongen of een meid krijgen).

Prettige avond allemaal en tot morgen maar weer!

7. kelly25

kelly25 Lid

23 apr 2009
    98
    0
    0
    thuiszorg
    bollenstreek
    @moontjemoon: spannende dag morgen voor jouw!! Hoop voor je dat je beebje het toelaat om te laten kijken wat hij of zij gaat worden :p

@Vanochtend met kramp links onder in me buik wakker geworden en krom naar de wc gelopen.... Was wel ff minder.

Af en toe wat kriebels in me buik op verschillende plekken heel raar geen idee ook wat dat is...

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Pagina 500 alweer zeg
    wat gaat het toch snel hierzo :D

9. moontjemoon

Goedemorgen...

En 5000 reacties!!

Ga nu lekker genieten van mijn vrije dag!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haai dames!!!!!

Daar was ik weer.

Pfff als ze nu nog 1x deze pagina gaan verhuizen ben ik echt weg.
    Ik kon er gewoon niet meer op:x.
    zelfs niet met nieuw wachtwoord...nu dus gelukkig wel weer haha.
    alles goed hier?
    Hier wel, op bekken klachten na.
    Afgelopen woensdag voor t eerst hartje gehoord:p. Mn baarmoeder loopt een week voor qua groei, maar dat was te verwachten met een tweede.

Knuff voor allemaal!!!!!

Mili

11. moontjemoon

Welkom terug Mili! Neem aan dat het voorlopig gebeurd is met verhuizen!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meiden!!!!!

Hoe is het met jullie?

Jeetje, ben alweer 16 weken verder...gaat hard he! Morgen om 9:45 naar de VK, dan krijg ik een afspraak mee voor de 20-weken echo.
    Oh ja en we zijn eindelijk uit beide namen....ben er heel blij mee!! Zijn jullie er al uit?

xxxx

13. moontjemoon

Meisje wel jongen niet....

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jongen viel bij ons ook niet mee. Mijn vriend en ik hadden totaal verschillende smaak. Maar gelukkig viel er één naam precies tussenin. Zo gaaf!! De namen voelen echt heel erg goed.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hey dames! Hadden jullie ook al gemerkt dat alle clichés waar zijn? Hahaha.. heb inmiddels al 2 kinderkamers en 2 wandel/buggy/maxicosi.wagens in de aanbieding gekregen.. alleen vooral bij de laatste: nu moet ik nog gaan kiezen ook!!!
    Een bugaboo of een quinny.. rood of blauw.. pff…
    Verder ook al zolder van mijn mams deels bekeken.. en al deel afgedaan als: dat mag naar een goed doel.. en een ander (stuk kleiner deel) meegenomen.. Heb nu dus al bad + standaard, kleertjes, lakens, deken, 2 luieremmers…. Hehe.. en krijg binnenkort uit een andere hoek weer kleertjes… dus kan de krijgertjes heel goed schiften: niet leuk of pluizig weg ermee!! Das weer voordeel van dit cliche!
    Verder al de hele week in mijn spijkerbroek gelopen dus nu maar de andere nieuwe broek aangedaan! Hahaha… tis wat als je maar 2 fijne broeken hebt! Moet zeggen dat het buikje nu echt begint te komen! :D:D
    Oeh! Had nog inimini kadootje voor mijn vriend voor vaderdag… hij kreeg gewoon tranen en brok etc…. ff het besef dat vanaf nu ook hij kados krijgt op vaderdag…. :D schatje he!

@ zwangerworden: de aangeboden kleertje zijn krijgertjes.. dus geen lenertjes.. meer van: of hun doen ze naar goed doel of ik.. dus dat scheelt een stuk!
    En als ik het niet mooi vind zeg ik dat gewoon.. of zeg niet mijn smaak ofzo..

@ beebje voelen: volgens mij doen ik dat niet.. denk ik.. heb afentoe wel soort prikjes… aan een kant.. en had gister ineens dat mijn bm helemaal strak ging staan.. soort peristalische beweging 3 keer en toen was het balletje in mijn buik zo hard als een tennis bal ipv een wat hard zacht balletje.. snappie?

@ chicken: leuk joh dat je de namen al weet!! Hier ook alleen meisjes naam…
    Rest komt vast ook goed!

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen!

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo iedereen!

Leuk he dat alles een beetje begint te komen nu?
    Hier in huis begint het ook al. Het wiegje ga ik vanavond even ophalen, echt een hele lieve! Een soort miniledikantje zeg maar, in het wit. ik vind die mandjes niet altijd alles.

Volgende week ergens naar ikea, alleen moet met de trein, dus het word laten bezorgen en dat kost nogal wat heb ik gelezen. Nou ja, komt goed.

Ook doet mijn lieve schat alles weg wat eng is. Hij is dj, maar speciaal voor de nieuwe kleine ruimt hij alles op........echt onvoorstelbaar hoeveel hij er voor over heeft. Echt super lief!
    Ook is hij hardcore en horror freak. Hij had de wc omgetoverd tot heuze hardcore toilet hahahahaha
    Maar sinds vanmorgen heeft hij alle enge posters er weg gehaald.....

Nu nog de trap ff pimpen en de gang en boven behangen en dan is het klaar. Alleen hebben jullie dat ook? Dat er ineens vanalles gedaan moet worden?

Ik heb nog een administratie staan van heel wat jaren terug. Eigenlijk allemaal niet echt belangrijke post, maar toch post die bewaard moet worden, zoals loonstroken, belastingpapieren dat soort dingen.

En niet te vergeten, de fotos van de andere 2 die nog ingeplakt moeten worden.
    En o ja, de kledingkasten moeten uitgezocht worden
    En oja de kelde moet nog uitgezocht worden en grofvuil gebeld worden............enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz enz
    hahahahahahahaha

maar ja komt goed..........denk ik dan hihihihihi

Ik heb nog wel veel kleertjes nodig, maar ik weet nog niet wat het word, al denken wij een jongentje, en we hebben alleen meiden kleding.........

Dus als iemand iemand weet.........(in de buurt van de drechtsteden, ik heb geen auto) graag!

Nou ff lekker mijn ei kwijt, sorry hoor hihihihihi

kus DIcky

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Joyce, wil jij mij trouwens op de agenda zettten voor morgen. 9:45 VK. Ben er weer lekker vlot mee..haha

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
  20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dank u! Hoe is het trouwens bij jou op je werk?

Deel Deze Pagina