sja.. wat zal ik zeggen.. nu weer goed... snap je het nog? had dus laatst weer gesprek gehad.. 2 weken na dat beruchte gesprek.. alleen kreeg geen verslag terwijl toen alles goed was.. dus zelf verslag gemaakt en verstuurd.. kreeg wel vraag watie er mee moest.. dus gewoon aangegeven dat het om te lezen is en verder niks.. En afgelopen week weer gesprek en toen kreeg ik compliment maar uiteraard weer geen verslag.. dus heb nu zelf mini verslagje gemaakt en op pc opgeslagen... dan maar zelf een log bijhouden!
Goedemorgen dames, alles goed met iedereen? Hier eigenlijk qua zwangerschap niet zoveel te melden. 'k Ben alleen wel erg blij dat ik nu weer wat meer ruimte in m'n hoofd en gevoel krijg er weer van te genieten en mee bezig te zijn...
Het is en blijft een rare man.... Wel fijn dat je een compliment kreeg en goed dat je gewoon zelf dingen vastlegt! Maar hij doet dus verder gewoon aardig? En je collega's? Oh ja, feli met je 15 weken!
@ chicken: jij feli met je 16 weken! (dagje te laat maar je vergeeft het me vast wel!).. hij doet met vlagen aardig.. met mijn collegas heb ik eigenlijk geen problemen.... (op die aanvaringen van vroeger na zijn ze best lief nu..) stom he?
@ joyce; beetje vaag wel ja... @ HappyGappy; hopelijk blijft het nu een poosje goed gaan meid met je vader,,, @ moontjemoon; spannend hoor hoe laat moet je erheen dan? hoop voor je dat hij/zij zich laat zien mooie buik al hoor, en een fijne vrije dag! @ Chicken; wij zijn ook al uit de naam... zijn er meer mensen die vernoemen of zijn wij zo ouderwets hihi @ here; alles rustig, hondje is vervelend, en ga zo ff een bult strijk wegwerken.... en ik heb een buikfoto gemaakt ( tis nog ni veel haha) liefs gien
@moontje...wow, wat een buik! Mooi hoor! @Joyce...heel raar, maar wel beter zo natuurlijk. Gewoon lekker je ding blijven doen, ik denk dat je baas nu wel door heeft dat je er voor gaat toch? @Gien...wij gaan niet vernoemen. Je hoort het niet heel veel meer, maar het is natuurlijk wel leuk!
Mijn dochter heeft de tweede en derde naam van haar tantes. Ze heet Ditte Cyana Silvana Nu zitten we heel erg in dubio wat we zullen doen.
Haai, Ehm ik krijg geen berichten meer van ZW pagina in mn inbox van hotmail...klopt dat? Hoe weet ik nu dan of er nieuwe berichten zijn? Hahah handig handig allemaal, k hoop inderdaad dat we ff niet meer gaan verhuizen nu groetjesssss
hee mili; als je kijkt bij gebruikersinstellingen kijkt, dan staat er bij abbonementen December 2009 mama's dan kun je aan of uitzetten of je berichten wil ontvangen, je kan dan kiezen voor bijvoorbeeld directe emailnotificatie...
@ chicken: ach ja... gaat wel vaker zo, maar dreigement was voor het eerst.... dat hoop ik wel.. en volgens mij weet hij dat en wist hij dat maar ja.. best doen was probleem ook niet volgens mij.. @ vernoemen: in voornaam/roepnaam niet.. krijgt waarschijnlijk nog paar extra namen.. @ buikjes: gister paar gemaakt komen denk ik morgen ofzo op de babysite..
Goedemorgen lieve meiden! Ben ik ook weer eens! Ik zal zo ook eens ff een nieuwe buikfoto maken! @namen; voor een meid zijn we het al wel eens (maar ligt ie nog niet 300% zeker vast) en voor een jongen hebben we nog een aantal weekjes nodig.... @moontje; spannend vandaag! veel plezier bij de vk! @spulletjes; wij hebben het kamertje besteld! JOEPIE! Heel mooi! Bij de babydump! Babykamer Miami met commode 3laden | Babykamers | Baby-Dump Nu ga ik hier ff wat rommelen... spreek jullie straks weer! DOEI!!! owja, 16 weken alweer! wow!
@ hormonen!: wilde nog ff wat vertellen... werd namelijk beetje kriegel van schoonzusje gister... sowieso is het al elke keer als wij er zijn of het gaat over de baby dat ze dan zegt dat haar ouders maar niet moeten denken dat zij dat ook gaat doen hoor! daar gaat het toch niet om? maar ja.. wist al voor ik zwanger was dat ze geen kids wilde en volgens mij wist de hele wereld dat toen al! Verder had ik voor schoonpaps een lijstje gehaald.. of nou ja, 2.. want hij wilde een lijstje voor een foto van onze kleine straks, maar ik kon niet kiezen en mijn vriend ook niet.. ene was gewoon een zilver lijstje met beertje.. andere ook zilver met beertje maar ook met kleurtjes en was meteen een fotomapje (wel zo handig voor een trotse opa leek me..) dus hadden we beiden ingepakt zodat hij kon kiezen... ging ze zich er toch gewoon mee bemoeien en even heeel duidelijk laten merken dat zij die ene echt stom vond!.. nou ja zeg! ik zei al paar keer subtiel dat het niet haar kado was.. maar helaas bleef ze bezig.. gelukkig is schoonvader wel wat beter in die dingen.. hij heeft uiteindelijk voor beiden gekozen! haha.. en betaald 1 van de 2 aan ons teru later zaten we te eten en lager er opgerolde ansjovis met kappertjes.. nou moet je van houden, dat klopt.. maar ja, leuk toch?.. Nou zij is dus getrouwd met man die 3 kids uit eerder huwelijk heeft.. kids zijn nu pubers zo 14 en 16 ongeveer.. dus die vroegen wat het was enzo.. wat denk je "dat is vies!". Ik dacht nou ja zeg! laat die kids toch gewoon proberen als ze dat willen! nee, dat moesten ze absoluut niet doen (tenminste zo klonk het) want het was echt vies! jesus.. wat was ik me aant irriteren zeg! zei later al tegen vriend dat ze dat dus niet moet doen als onze kleine er straks is want dan hoort ze er wat van!.. kom op zeg: eten is niet vies, het is alleen je smaak niet! en als je gaat zeggen dat het vies is proberen ze het nooit en leren ze het nooit en krijgen ze als ze later groot zijn grote problemen! (tenminste.. ik kan me voorstellen dat het niet echt handig is als kinderen amper iets lusten of durven te proberen.. zijn ze ergens op vakantie en willen ze alleen frikadellen.. .. )zucht.. eten is lekker en gewoon proberen en wie weet lust je het ooit! en anders is het gewoon je smaak niet! Verder waren 2 ervan dus kei moe.. waarom? omdat ze om 10 uur op moesten staan om het ontbijt voor hun vader te maken! ja hallo! mogen ze dat ook nog zelf bepalen?? jeetje! ik zou blij zijn als ze me een keer lieten uitslapen! maar ja.. zal ook wel weer aan mij leggen.. Ze heeft wel vaker dingetjes hoor.. dat ik denk "jesus! grow up!" zo... dat lucht wel ff op...
@Joyce...wat een raar figuur joh. Het kan ook jaloezie zijn hoor...je krijgt nu misschien meer aandacht dan zij door het kleinkind en misschien kan ze dat niet hebben ofzo...wel maf. @Suus...mooie kamer!! Zoiets is ook helemaal mijn smaak. Leuk!!
@ chicken: tja.. dat zou kunnen natuurlijk... probeer me er niet druk om te maken, maar die hormonen.. laten we die maar de schuldgeven he en sja.. we zijn idd straks de eerste en daar dus de enige.. dus sja.. kan er ook niks aan doen! maar ja. beetje jammer is het wel..
Als ik het zo lees van je, dan heeft ze er inderdaad de pest over in. Het eerste en enige kleinkind is heel speciaal en ookal wil ze geen kinderen, toch heb je mensen die dan jaloers zijn. Lekker laten gaan!!