December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Is hier trouwens al iets gepland over een ontmoeting?

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: nee, alleen steeds geopperd haha.. verder nog niks!
    Denk idd wel dat je gelijk hebt hoor! Ze is geen moeder en wil het niet worden, maar ja.. nu word haar moeder toch ineens officieel oma.. sja... (van stiefpa zijn ze al opa en oma maar die kids zien ze nooit... best zielig..) en dit is voor schoonmams natuurlijk wel anders... is toch eigen zoon die ineens papa word!

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ben ineens moe....pfff...zou wel even m'n hoofd op mn buro willen leggen.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Wat is het stillllllllllllllllllletjes hierrrrrrr

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: denk dat het heerst... heb echt zooo geen zin vandaag.. wil slapen!!

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Misschien slaapt de rest gewoon...en wij maar werken...hihi

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Heb jij je beebje al gevoeld?

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: nee.. volgens mij niet... :(
    of wel en dat ik het niet weet.. haha.. iig geen bubbels (de bubbels die ik heb hoorden wel bij de darmen.. oh en gisterochtend had ik soort van bubbels waarvan ik dacht sooo ik mag zo naar de wc en toen werd mijn bm keihard).. en ook geen fladderende vlindertjes.. wel afentoe een bepaalde druk op 1 plaats.. of prikjes/steekjes.. en die plaats wisselt dan wel eens...
    Was gister ook kei blij dat ik was aangekomen. wat denk je? vandaag weer niet.. naja!

Jij je beebje wel al gevoeld?

9. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hallo dames,

ik wilde jullie even mededelen dat ik zojuist de uitslag van de vruchtwaterpunctie heb gekregen;) en alles is...................

goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    jben zo blij, heb 3 weken voor niks in de stress gezeten door die k*t combinatietest:x nooooooooooooooooit meer. ze zeiden er was helemaal geen kans van 1 op 5 geweest :(

nou kan ik eindelijk weer op de roze wolk gaan klimmen hihihihi :D

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha, ben je zeker naar de w.c. geweest vanochtend? Of weeg je op dezelfde momenten iedere keer?

Ja, ik heb het volgens mij gevoeld. Voel iedere dag wel even iets. Echt ter hoogte van m'n bm en dan een heel klein tikje. Een soort plopje. Weet inmiddels dat m'n darmen heel anders aanvoelen. Het lijkt me waanzinnig om het straks echt heel duidelijk te voelen.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @cindybaby...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goed zeg!!! Nou en daarom doe ik die k*ttest dus niet. Geeft mij teveel stress en dan ook nog een risicovolle punctie als de test niet goed is en dan is het toch nog goed. Waanzinnig voor je meid!!!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ cindybaby: gefeliciteerd!!! is deze uitslag 100% betrouwbaar enzo? gaaf joh! geniet nu maar lekker dan!

@ chicken: nee, gisteravond hahaha.. ;)
    tja.. ik durf nog niet zeker te zeggen of het idd niet darmen zijn... hoop wel snel te kunnen zeggen: ja!! maar ja....

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ja genieten gaat zeker wel lukken nu hoor :D

de test is voor 99% betrouwbaar, krijg wel nog in 3 weken een uitgebreide echo, maar de kans dat nu iets niet in orde is is zo minimaal dat ik er niet van uit hoefde te gaan:)

14. mroos

mroos Niet meer actief

Gefeliciteerd Cindy!

Ik snap niet dat jullie zo weinig aan zijn gekomen hoor haha.
    Ik ben al 5(!) kilo aangekomen! De Vk zei dat het normaal was omdat ik geen vet had en dan maakt je vet reserve aan maar het is toch wel gek om 5 kilo meer op de weegschaal te zien.

We hebben een leuk koophuisje op het oog! (we wonen nu huur in een 2kamerappartement), we zijn er echt helemaal verliefd op. Vanavond een afspraak met de Hypotheker en dan hopen dat alles te regelen valt:D zou erg fijn zijn, want dan kan ik me eindelijk met de babykamer bezig gaan houden!

Liefs M

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mroos: aankomen?ben afgevallen!

Vraagje: iemand een idee waar je reserve doppen voor kruiken kunt kopen? had dus krijgers van de hema.. helemaal prima, maar wilde toch graag nieuwe dop maar hema kan ze niet meer bestellen... :( anders moet ik straks dus toch nieuwe kruikenkopen....

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; die doppen kun je ook los kopen bij de prenatal.
    @cindy; Gefeliciteerd met het goede nieuws, klim maar weer heerlijk op die roze wolk :D
    @mroos; Begin nu heel lichtjes wat aan te komen, was ook eerst wat afgevallen!
    @all; Morgen alweer 17 weken, vanavond maar weer eens een buikfoto maken. Ik begin al lekker te groeien en krijg leuke en positieve reacties dat ik er goed uit zie en een mooi buikje heb :D

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: thank voor de tip! nu hopen dat ze passen! :D
    heb tot nu toe pas van 1 iemand dat ik straalde hihi... leuk he die complimentjes!
    merk wel ook dat bijv 1 van collegas vaker vraagt hoe het gaat!haha.. is wel lief

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ moontjemoon: en en en?? heb je het kunnen zien??

@ cindybaby; jippie! meid helemaal super! nu lekker genieten hoor!

@ mroos; leuk, wij zijn ook aan het kijken voor een huissie... (wonen nu achter mijn ouders in een bungalow 100 m2 maar willen toch wel erg graag een eigen huisje) en anders moeten we voor december nog een kamertje bij gaan bouwen... pffff

hier ook nog nix aangekomen,,, 1 kilo afgevallen, vind ik niet erg want ik ben van mezelf al niet de slankste hihi!

zometeen lekker bij de mac wat halen en dan nog ff voor vaderdag naar me schoonouders... wat een drukte ;)

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Cindybaby gefeliciteerd met de goede uitslag!!!

Hier eerst een kilo afgevallen en daarna 2 kilo aangekomen, dus nu 1 kilo boven mijn normale gewicht ;)

Morgen lekker vrij, maar heb nog wel even 2 puntjes in mijn agenda staan..
    Morgen ochtend gaan mijn ventje en ik in ondertrouw! :D
    Raar gevoel dat we binnenkort getrouwd zijn..
    En morgenmiddag mag ik weer naar de VK voor controle, kijk er al naar uit om het hartje weer te horen :D

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo,

Bij de vk was alles goed, maar omdat ze een week vakantie had en dus een druk programma had en uitliep geen echo gemaakt vandaag :(.
    De bloeddruk was iets gestegen tov de vorige keer en das alleen maar positief!

Vrijdagmorgen op herhaling voor een echo (30 min) voor geslachtsbepaling, want mijn man was best wel teleurgesteld dat hij nog ruim twee weken moest wachten.

cindybaby, wat moet dat een opluchting zijn!! Geniet er nu maar dubbel van want je hebt een aantal weken in te halen ;)

Ik zou niet weten of ik aangekomen ben, bij vk wegen ze niet of je moet er naar vragen. Denk wel iets, maar veel zal het nog niet zijn. (Ga van 20 kg uit aan het einde omdat ik dat met de vorige zwangerschap aangekomen ben).

Groetjes
    Simone

Deel Deze Pagina