@ doortje: en klopte het gezicht bij je voorstelling? haha @ all: mijn buikje: wel goed opletten he! bij een aantal sta ik echt ontspannen (dus grote buik) bij een aantal niet.. dus minder buik! plus was ;s avonds haha lijkt nu dus ook soms weer stuk kleiner.. maar ja komt goed! @ daddyo: belangrijkste is volgens mij dat je erkent VOOR het er is! anders is het nog duurder! @ steekjes: heb ik heel soms... heb vaker dat ik voel dat mijn bm heeel hard is.. dan issie echt kei gespannen!!heel vaag...
Hahaha stelletje kletskousen! En ik maar denken dat ik nooit wat te melden heb.....ik had gestampte muisjes LOL.
oh.. ik ben ff weg.. moet naar garage.. ff oliepeil laten checken en bij laten vullen (ja kan ik zelf, maar de peilstok is anders dan in het boekje!!)
@happygappy.. haha Mooi! Gezellig.. mijn msn staat wel vaak aan.. maar zit er niet altijd achter hoor hihi @joyce.. hhaa nee joh, ga niet het forum 'verplaatsen' naar msn.. maar af en toe gezellig kletsen vind ik altijd leuk! En dat kan niet altijd op het forum! Ik blijf gewoon hier hoor! hahaha! Fijn dat jullie plek hebben voor de KDV! @gien.. huismama is ook heel leuk! @dees.. jeeh alweer 17 weken! Nou ja zeg! Doet ze het bij de andere collega's ook.. zo aan hun jasje zitten! Ik vind dat echt niet normaal hoor! Jij mag van mij lekker met je jasje open lopen! @dretjuh.. gave site zeg! Mooi buikje ga je al krijgen zeg! @caruli.. mooie echo zeg! en wow! Je krijgt idd ook al een mooie buikje zeg! Toppie! Fijn dat je weer goedgekeurd bent! @mroos.. spannend zeg! Ik duim mee dat het huis voor jullie is!
hier slechte nacht gehad.. kon gewoon niet in slaap komen.. Uiteindelijk heb ik het nog half 2 zien worden.. en om half 7 ging de wekker weer! Nou ja, nog 1,5 dag werken en dan vakantie!!!!! Heb er bere zin in!
Net terug van de VK. Alles was helemaal goed. Ze zei dat mijn baarmoeder stevig doorgroeide en het hartje was in 1 keer te vinden dus dat was erg leuk. 5 augustus heb ik de 20 weken echo, haha, vind het nu al spannend
Kom me ook weer ff melden, is al weer een tijd geleden. Heb een paar paginas teruggelezen en ben blij dat het met iedereen goed gaat. Ik heb ook veel steekjes in mijn buik, vooral savonds, weet niet wat dat is, is dat de minder leuke versie op die 'plopjes' die sommige meiden voelen? Voor de rest ben ik heel hard op zoek naar een veilige woning/appartement want we moeten hier echt weg. Oh en voor de geinteresseerde; ik ben de afgelopen week weer veel wezen fotograferen als je zin hebt moet je maar eens op mijn website kijken: fayewouterson.tk Fijne dag mensen! X
Mooi werk hoor Faye!! Zelf zit ik in de publieksfotografie, maar ik hou erg van vrij werk zoals dit... De steekjes in je buik klinken mij als banden die vervelend doen overigens...
Gekheid Weet je wat echt gekheid is? Voor het eerst in mijn leven verheug ik me op de donkere dagen aan het eind van het jaar. Natuurlijk heb ik iets om naar uit te kijken, maar ik vind de sfeer dan ook zo gezellig en dat je lekker knus voor de open haard zit met een bakje chocomelk.... Heb er al helemaal zin in! Verder weinig nieuws. Gisteren via MP een mooie BOX gekocht. Gaan we hopelijk zaterdag ophalen. Het is Box Simon van Bopita. Lekker stoere box!
@collo003, ben het helemaal met je eens. Normaliter kijken we altijd uit naar de zomer, en zouden we tijdens de winter het liefst een winterslaap houden. Maar nu willen we de zomer overslaan en inderdaad aan de warme choco...zelfs mijn man dus die de winter echt haat! LOL Gave box zeg!
Goedemorgen allemaal, volgens mij wordt het weer een prachtige dag! Wat een stoere box inderdaad, gaaf!
goeiemorgen allemaal! @ collo; inderdaad een mooie box joh, heel stoer! @ here; hellep... ik moet zo naar de tandarts... ben er egt niet blij mee, heb zoiezo 2 gaatjes denk ik (heb onwijs kiespijn) ze zeggen wel eens elk kind kost een tand, nou hier me hele gebit geloof ik! auw! trouwens weten jullie dat? ik weet dat rontgen foto;s niet mogen (voor de baby) maar mag je wel gewoon verdoving? xx
Goedemorgen allemaal!! @Faye..coole foto's zeg! @All...wat heb ik rot geslapen. Ik werd getreiterd door een mug, helemaal gek werd ik er van!!! Vandaag krijgt m'n auto een grote beurt....het kanvas kwam door de banden heen en ik hoorde net dat dat absoluut niet goed is...oeps....nou ja, heb ik in ieder geval waar voor m'n geld gehad. Ik rij al 50.000 km op deze banden..hahaha Verder ga ik beebje steeds meer voelen..zo leuk!!
goedemorgen! Ook ik mag zometeen naar de vk! Frummel heeft er alweer zin in, hij/zij lig lekker te kriebelen in mijn buik nu! Ik ben wel heeeel benieuwd tot hoever mijn baarmoeder nu gegroeid is, want ik heb werkelijkwaar niet het idee dat ie bij mij ook al vlak onder mijn navel zit hoor! Eerder ergens halverwege, tussen schaambot en navel... Daarna gaan we het kindje erkennen bij de gemeente! Ook leuk! @collo; hele vette box! Ik had hem ook op het oog, maar vanwege de 'gratis box'-actie bij de babydump, heb ik nu een andere! @gien; succes bij de tandarts! @bapsie; halloooooooooo! goedemorgen! haha! @all; Ik heb zin in de echo! nog 25 nachtjes slapen...