December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: ja.. ik verheug me er ook op! ook naar de zomer hoor! lekker met de dikke buik rondlopen en pronken!
    en naar december! en dan met kerst naar onze ouders rijden met achterin een lief slapend kindje in de maxicosi!

@ chicken: oeps! haha... ik kwam er dus achter dat ik al 4000 km terug een berut had moeten hebben.. moet 1,5 l olie bij!!..
    en uhm... volgens mij kan ik nu minder goed afstanden inschatten..... had eergister paaltje in de deur... oeps..

@ beebje voelen: helaas.. nog niks... tenminste denk ik.. soms een prrrtt gevoel... maar ja, geen idee of dat darmen zijn..
    En kan echt goed de bm voelen!! jeetje! hihi

@ gien: verdoving mag. bij mij hebben ze laatst 2 kiezen gevuld, met verdoving! ook in mijn bijbel staat dat het mag... liever verdoving dan je gebit er aan!.. (slecht gebit is denk ik slechter dan die verdoving ;))

@ beter voelen: ja, maar heb een vermoeidheidsweekje.... en begin mijn rug te voelen.. soms echt soort lichte tinteling in ene been............

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Bapsie: is dat zo? Ik laat namelijk echt geen tandarts in mijn kiezen boren zonder verdoving!! Dan ga ik slaan namelijk en ik moet binnenkort ook weer...
    @Gien: ik heb trouwens altijd als ik naar de tandarts moet, van te voren ontiegelijk pijn in mijn mond. Mijn man heeft precies hetzelfde... Maar vreemd genoeg is er dan vaak niets aan de hand...

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ suus: succes bij de vk

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

Er zijn alweer maart 2010 mama's!!! tijd gaat echt snel :D

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

Vandaag en morgen heerlijk vrij, ik ga me straks eens even richten op wat vacatures die me leuk lijken. Niet geschoten is altijd mis!
    Het lijkt trouwens nu dat mijn vermoeidheid weer begint op te spelen, gisteren schijnbaar tegen 19u op de bank in slaap gevallen. Zo rond 21.30 ben ik mijn bed maar in gekropen en voel me nog moe!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ happygappy: ik heb dat altijd andersom, ahhaha.. als ik ben geweest krijg ik pijn! hahaha.. en ook als ik niet ben geboord ofzo!
    en verder: flossen flossen flossen!
    Klopt inderdaad dat ze zeggen elk kind een tand, maar das een fabel. je bent vatbaarder voor infecties en door meer bloed en weet ik wat krijg je gevoelig tandvlees en dus meer bronnen van ontsteking en daardoor dus wellicht meer gaatjes..
    dus flossen flossen flossen!!

@ bapsie: wow... echt??? pfff.. sja.. als jij en ik gaan rekenen.. we zijn bijna 4 maanden!!!!!!!!!!!!!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Suuskebab, nou dat idee had ik dus ook niet, maar ik voelde m'n bm ook echt niet. Geen idee wat ik moest voelen. De vk liet het voelen, maar toen voelde ik het nog niet...whahahaha. Maar het zat dus echt al vrij hoog. Ik was ook verbaasd. Succes straks!!

@Joyce..hihi dat heb ik ook. Lekker met de frummel erbij kerst vieren enzo. Fantastisch!! Best leuk in december bevallen!!!!

@Dees..dat ken ik wel. Denk je dat je de hele wereld aankan, maar dat valt soms best weer tegen...

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ik voel het echt precies.. soms wat lager, soms wat hoger... en zeker alsie gespannen is! dan voel je echt een soort handbal balletje in je buik!

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Had ik net een heel verhaal getypt, kan ik het ineens niet meer posten!!! GRRRR! Baal, baal.

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Ik ben al weer even niet geweest...sorry!!! Shame on me!!!!
    Ik ben nog steeds erg moe, heb gisteren de vk in het ziekenhuis gebeld. Ik moet vitaminepillen slikken, als de moeheid dan nog steeds niet overgaat moet ik naar de dokter om te kijken of ik bloedarmoede heb.....hopelijk is dat dan allemaal niet meer nodig.

Nou ga ik even een paar pagina's terug lezen.
    Tot zo!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik voel ook wel iets zitten wat harder is, maar wist niet dat dat echt de bm is....er zitten toch nog meer organen daarbinnen....hihi. Want je maag zit er toch ook? Waar zit die dan ongeveer?

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen meiden :D

13. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ chicken, ja maag zit veel hoger....die zit niet onder in je buik!

@ buikjes, ik heb zojuist buikjes zitten bekijken...WAUW!!! Wat hebben jullie allemaal al mooie buikjes, dan is er bij mij toch echt niet iets te zien...komt vast nog wel!! Hoop ik...

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha meid
    die buik gaat idd vanzelf wel een keer komen ;)

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: je maag voelt niet stevig ;)
    En die is nu naar boven geduwd ;) hahah en naar achteren ;)

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha ik snap het!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
  18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

ben ik weer!
    Baarmoeder ligt 2 vingers onder mijn navel! Woehoe! dus toch! haha!
    Maar het kindje lag nu rechts onderin heel druk te doen, want ze had moet om het hartje vast te houden... steeds floepte het weer weg! Verder alles dikke prima! joepie! Alleen komen we weer bij de auto; parkeerbon €60,- :$ We hadden een schijfje moeten leggen... helaas pindakaas.. vriendje weer een kwartier aan het vloeken geweest op die mannetje die maar eens een echte baan moeten gaan zoeken! hahaha! :D
    Maargoed, als troost heb ik hem toestemming gegeven om de vader te zijn van mijn kindje hihihi! We hebben het kindje erkent!
    Zo, dat was het weer!

Doei doei!

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hey suus: super dat alles weer goed was! en, voeltie zich nu echt papa? hihi..

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hé Suus!!! hihi....ook toevallig he, precies hetzelfde als ik..we liggen helemaal op schema! Fijn dat alles goed was!

Deel Deze Pagina