December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ha meiden
    Ik mag van de lijst. Gisteren vond ik wat bloed en ben ik in het ziekenhuis geweest. Daar was niets te zien, wat ook kon door de lengte van de zs. Toen bloed geprikt, de waarde was veel te laag. Het bloeden is vandaag doorgezet en nu veel buikpijn.

Veel succes allemaal met het verloop van de zs!

2. @ Chiaraa pff wat kut zeg veel sterkte meid :(

3. tkonzijntje

1 feb 2007
    27
    0
    0
    belgië
    wat erg voor je chiaraa ,

we zijn ervoor je!

4. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Ciaraa: Heel veel sterkte, echt verschikkelijk voor je!

@tkonzijntje : wat fijn voor je dat je zoveel energie vandaag hebt! Komt vast ook door het heerlijke weer! Ik ben vandaag ook aan de schoonmaak geweest.

@Lente: wat leuk dat je in augustus gaat trouwen! Kan me heel goed voorstellen dat je dan een lekker kleurtje wilt hebben. Wij zijn 1,5 jaar geleden getrouwd en daarvoor ben ik ook regelmatig onder de zonnebank geweest.

@Xenas81 en Salsabine: wat grappig dat jullie elkaar nog kennen van oktober baby's 2007!!! Echt grappig dat jullie nu weer tegelijk zwanger zijn!

@Antoinette: gefeliciteerd!!!

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    hey Chiaraa wat kl*te zeg voor je. gaat het wel een beetje? Geef het een beetje tijd om het te verwerken! Bij mij hielp heel veel praten. Sterte met het verwerken....

Liefs Manoe

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Wat een lekker weer vandaag he meiden. Ik en mijn krummel hebben lekker in de zon gelegen! Wie weet wanneer je een zwangerschap masker kan zien? Als je die krijg? Ik loop steeds naar binnen van oeoe zie ik al iets! haha. Heb sinds vandaag echt het gevoel dat er wat in me zit. Echt een buldje in me buik! En weer beetje last van banden pijn. Nouja geen last haha vindt het wel een prettig gevoel, dan groeid het he!

Liefs!

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Chiarraa heel veel sterkte, als we je kunnen helpen of je van je af wil schrijven t mag altijd!

voor de lijst ik start de 19de met mvm!

hier ook een aardig goed dag alleen vanmiddag anderhalf uur geslapen was zo moe...
    verder heb ik t idee dat de misselijkheid langzaam toe neemt, maar is nog steeds bij vlagen...

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo dames,

chiarraa heel veel sterkte meid!

hier vandaag voor het eerst misselijk geweest... en nu geen last meer van mijn tepels, begin dan ook gelijk te freaken of het allemaal wel goed zit :)
    maar daar gaan we maar vanuit! :)
    en komt ie weer, ik kan het toch niet veranderen als het niet goed gaat, dus kan ik er maar beter van genieten! :)

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Elegance zo probeer ik ook een beetje te denken, genieten, kan er zelf toch niet veel aan veranderen... wel bekruipt me nog regelmatig de angst voor een 2de MK... over 2 weken ben ik op de dag dat t bloeden de vorige keer begon... als ik die dag eerst maar voorbij ben denk ik dan...

10. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedenavond!

@chiara: heel veel sterkte de komende tijd! dikke knuffel

@hier voor het eerst misselijk geweest, maar weet niet of het kwam door de moeheid (nachtdienst gehad en had heeeeeeeel erg moeite om tegen de slaap te knokken) of van de zwangerschap.........maar wel erg vervelend, kon toen ik net thuis was geen woord uitbrengen!
    Heb wel 6 uurtjes geslapen maar ben nu alweer kapot, en moet nog gaan werken! HELP! [-o< #-o :)
    Had al een buikje door die darmen, mijn collegas keken :rolleyes: volgens mij al, snel maar weer het jasje dicht :p :confused: en dan zit die broek ook zo lekker hoog om mijn middel, dan lijkt het nog erger :oops: :)

@manoe: en jij? ik vind het zo leuk dat we allebei gelijk lopen!

11. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ohhhhh, chiarraa,Heel veel sterkte!!!! :( Wat sneu voor je meid!!!!

@All: Er heeft helemaal niemand gereageerd op mijn vraagje???
    Zijn jullie ook zo bang als jullie moeten hoesten,of naar het toillet gaan????

Morgen gaan we het mijn moeder vertellen dat we zwanger zijn,heb 4 paashaasjes gekocht en wat roze en blauwe kleine eitjes,en doe er dan een gedichtje bij!!!
    Zondag vertellen we het tegen mijn schoonouders!
    Ben wel heel benieuwd wat mijn moeder gaat zeggen....wordt ze 2x oma dit jaar!!!! :) =D>

Wanneer zijn jullie het van plan te gaan vertellen tegen jullie ouders???

Liefs Brigitte

12. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Brigitte, aan het begin toen ik het net pas wist toen was ik daar idd ook wel bang voor maar nu niet meer!!!!

13. gerianne

gerianne Niet meer actief

ik moet bij mij nog maar afwachten of het goed gaat
    heb nu 3 positieve testen wel lichte
    maar heb sinds vanmorgen last van afscheiding/bloed bij het afvegen
    ben nu erg onzeker
    afwachten

14. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Oke Stef,dus als ik 2 weekjes verder ben.....dan gaat het allemaal wel mee vallen????
    Ik hoop het zo!!!!hahahaha

15. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Chiaraa heel veel sterkte! Veel liefs van mij!

Over het hoesten, zoals ik gister en vandaag loop te hoesten zou het er al lang uitgevallen moeten zijn als het kwaad zou kunnen ;)
    Gelukkig word het hoesten nu weer wat minder, maar loop idd op de wc nog te kijken of ik niets afveeg..

Morgen komen mijn ouders en broertje op bezoek om mijn broer's auto te showen..
    Hun maar denken dat dat het grote nieuws is.. ;)

@Gerianne: Ai, kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van word zeg :(
    Hopelijk is er niets aan de hand..

16. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    @Saskia:Veel plezier voor van het week-end,
    Spannend!!!!
    @Gerianne:Ik hoop voor je dat het niets is!!!!!

Ik laat het ook maar allemaal op me afkomen,vindt het alleen zo moeilijk om mn mond te houden....wij werken maar met vijf man in de slagerij.....PFFFFFFFFF,maar ik wil toch echt nog even wachten!!!!

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Gerianne, ik hoop ook dat het niks te betekenen heeft!!!

@Brigitte, toen wij 13 maart de Cryo terug geplaatst hebben gekregen toen werd ik vlak daarna verkouden en niet één beetje ook veel hoesten. Toen dacht ik ook zo van ooooh als ik het er maar niet uit hoest!!! Maar dat is niet gebeurd, dus wees gerust!

18. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Goh op 13 maart???????
    Dat is een mooie datum...vrijdag de dertiende!!!!was mijn verjaardag!!!!LEUK!!!!!hahahaha

Oke maar dat is inderdaad een hele geruststelling!!!!

19. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    @Chiaara: wat ongelooflijk kl#te zeg, heel veel sterkte meid!!

@Gerianne: houdt moed, niet meteen het ergste denken. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een aantal weken roze afgeveegd wat me erg ongerust maakte.
    Maar heb daar mn kleine man aan overgehouden dus is niet per definitie iets negatiefs.

@Brigitte: snap precies wat je bedoeld, elke keer dat ik naar het toilet ga en afveeg kijk ik of ik niks raars of roods zie. [-X
    Heb jij soms ook helemaal geen kwaaltjes? Omdat ik echt nergens last van heb voelt het niet anders dan anders...zo irritant :(

Ik ben pas gerust na de eerste echo welke bij mij 29/4 is dus nog 3wkn geduld :(

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    wat %^&^#$@$%!!!!! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!! Probeer het een plaatsje te geven.... Ik hoop dat je snel weer een dikke positieve test in handen zult hebben, en begin volgend jaar een lieve beeb in je armen!

Deel Deze Pagina