December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Pff nou ik snap er niet veel van..krijg nog steeds geen berichten in mn inbox...
    Ben nog niet heel blij met de nieuwe zwangerschapspagina zo...

Mis echt van alles zo!!!

Alles goed bij jullie allemaal?

Hier wel. Donderdag met onze meid 4 u in ziekenhuis gezeten voor een ademtest om te weten te komen of ze nu wel of geen allergie heeft. 7 juli de uitslag.

Knufff,
    Mili

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Net ff de afspraak gemaakt voor de 20 weken echo....joehoe kunnen 23 juli terecht om 14.15.
    Net 2 daagjes voordat we op vakantie gaan....heerlijk!

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ kelly: Hmm.. denk niet dat je kunt verwachten dat er altijd antwoord word gegeven.. Lijkt me logisch: nog niet iedereen voelt zijn kleintje.. en niet iedereen is continue hier.. Maar lijkt me geen reden om je vragen niet meer te stellen, want geduld word over het algemeen gelukkig wel beloond! :D
    Ik voel het zelf ook niet...

@ happygappy: met 16 weken zittie ongeveer 2 cm onder je navel.. tenminste bij suus en chicken was dat het geval en dat was netjes dus.. en merk hierook ongeveer die afstand..

@ mili: heb je via je instellingen al aangezet dat je een mail wilt ontvangen? als je bij het antwoorden op overige opties klikt kun je bij notificatie type dit ook instellen. Ikzelf vind het behoorlijk irritant als ik steeds email krijg.. zeker als het hier druk is: mailbox vol en geen tijd om te legen of te lezen :-S
    Heb al uitgevonden dat je via directe links en dan mijn berichten je laatste bericht kunt vinden en dan vanaf daar verder lezen..
    en heb zelf gewoon vaak de pagina open staan.. ff F5 en dan zie ik vanzelf de nieuwe dingetjes

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    OH.. ik had overigens ook een vraagje.............
    Zijn er dames die bekkeninstabiliteit hadden bij vorige zwangerschap of die nu die diagnose al hebben gehad: Hoe voelt dat?? ik heb namelijk sinds deze week behoorlijk last van rug... eerst met vlagen, nu vooral 's middags en dan flink.. en straalt door hele linkerbeen... en lag gister op bed op rug en deed mijn knie buigen en naar me toe trekken (hopen dat dat ff wat zou helpen)... en toen deed linkerheup KNAK.. elke keer...
    maak me nog niet ongerust, maar wel klein beetje

Oh en wendy: was niet gemeen bedoeld hoor.... mocht ht zo overkomen....

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @Joyce81
    Ik denk dat ik met een beetje pech lig te baren tijdens de kerst, dus ik ben erg benieuwd hoe de kerst gaat verlopen...
    Elk kind kost een tand...
    Bij mijn collega letterlijk..... Is deze zwangerschap een tand kwijtgeraakt en bij de vorige ook...

@Suus
    Met niet-roken gaat het eigenlijk best goed, Heb echt het idee dat de moeilijke periode achter me ligt. Heb af en toe nog wel eens zin en toevallig eergisteren ook gedroomt dat ik een sigaret opstak, maar die zin is vaak snel weer weg. Hoop alleen maar dat ik niet helemaal dichtgroei. Ik vind de geur van verse sigarettenrook nog steeds lekker ruiken en vind het ook helemaal niet erg als iemand naast me een sigaret opsteekt, maar asbakkengeur....daar ga ik nu echt van over mijn nek...

@mooie box
    Ben ik even gen&*%id door de verkoopster van die box. Ze was akkoord gegaan met mijn bod en vroeg wanneer ik hem kwam halen. Ikdezelfde dag terug gemaild. Krijg ik gisteren een mailtje dat ze een andere reactie had gehad die sneller was en dat de box al weg was. Wat een rotstreek zeg! Verkocht is toch verkocht? kan ik geen klacht indienen bij mMarktplaats? Misselijk mens....grrrrrrrrrrr...

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Collo: da's een rotstreek zeg!! Ik heb daar ook altijd zo'n hekel aan... Andersom ook trouwens, van die mensen die iets bij je reserveren, maar 't dan vervolgens af laten weten...
    Maar het kan inderdaad wel. Ik ben ook zo van 'verkocht is verkocht' en 'afspraak is afspraak', maar helaas denkt niet iedereen daar zo over...

@Joyce: maar hoe weet je dat dan? Ik ben nu ruim 14 weken en voel gewoon echt helemaal niets aan baarmoeders, haha! Ik weet niet eens hoe en waar ik m'n schaambeen zou moeten voelen (ja, onderaan, niet in m'n nek natuurlijk, haha!). Kan dat komen omdat ik nogal sterke buikspieren heb??

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo allemaal,

Het noodweer heeft ook de achterhoek bereikt...een douche is er niks bij!

Vanmorgen een echo gehad en we weten nu het geslacht van de beeb. Ik zeg het hier niet omdat er veel mensen uit mijn omgeving in nov en dec uitgerekend zijn en we willen het geheim houden voor fam en vrienden.

Beebje voelen, voel de beeb vooral in de flanken en liezen, maar dat komt doordat de placenta aan de voorkant ligt en de kleine graag op de blaas trapt!

G zo nog effe alles terug lezen.

Groetjes en prettig weekend voor allen!

8. moontjemoon

#5188 moontjemoon, 26 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2009
    De richtlijn is ongeveer baarmoeder ligt gelijk aan navel met 20 weken.

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal!

@kelly; jammer van je reactie. Het gebeurt iedereen wel eens dat ze een vraag stellen en die onbeantwoord blijft. Ik stel hem dan gewoon nog eens en desnoods nog eens! Het forum moet een leuke gezellige ontmoetingsplek zijn en blijven, dus blijf er gewoon gezellig bij en neem het niet iemand kwalijk....? Ik bedoel het niet al te lullig hoor, maar hoop dat je snapt hoe ik het bedoel....?

even nog het antwoord op je vraag: mijn baarmoeder zit nu 2 vingers onder mijn navel (daar zit de bovenrand) Mijn beebje voel ik echter onderin, vlak boven mijn schaambot. Het is zo nu en dan en vaak wel op dezelfde plaats.

@moontje; oef, ik ben nieuwsgierig! hahaha! Maar je hebt groot gelijk!

@collo; ik heb precies hetzelfde als jij, verse peuken, hmmmm heerlijke lucht, maar iemand die net gerookt heeft en die dan in je gezicht praat, BAH! hetzelfde met vieze asbakken, bah! haha! Blij dat ik er vanaf ben!

@joyce; ik vind het jackson-verhaal ook wel vreemd hoor! Ik ben niet in diepe rouw, maar ik vind het wel heel gek jah! Ik denk dat hij zelf uit het leven is gestapt hoor... maarja, de autopsie zal het uitwijzen!

Ik ga nog lekker ff de bossen in met de teckels, want hier is het nog wel heerlijk weer! tot straks!

10. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi Meiden,

Hier nog een weekje en dan heerlijk zomdervakantie 6 weken genieten.... We hebben controle bij de verloskundige achter de rug en daarna ook het kindje erkent. Was al met al een geweldige ietwat emotionele dag.....Morgen lekker feest dus vanavond hapjes maken logeerkamers opmaken etc. Hoop dat het weer mee werkt. Met mijn nieuwe angel sound kan ik het kindje beluisteren, voelen kan ik het nog niet. Hoe vaak luisteren jullie??? Vriendje vind het toch nog wel eng.... We hebben het nu wel op onze telefoon en daar kunnen we natuurlijk ook naar luisteren.

Tot snel

11. moontjemoon

Ik luister heel onregelmatig met de angelsound, maar ik voel de kleine al een aantal weken goed bewegen. Dus daar kan je moeilijk mee vergelijken denk ik.

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies,

daar ben ik weer terug van vakantie :) ik moest een nieuwe naam aan maken want de mijne deed het niet meer heb verschillende keren gemaild maar kreeg geen reactie :( dus heb ik nu na 1 week maar een nieuwe aangemaakt dus inplaats van chiquita ben ik nu chiquita1 ;)

hoe gaat het hier met jullie? heb ik iets gemist? ik heb namelijk nisk terug gelezen :oops:

ik heb lekker genoten de eerste week veel te veel gelopen. kreeg erge last van bandenpijn en dat heb ik nog steeds zo erg heb i het nog niet gehad maar volgens vk schijnthet bij de 3e en 4e vaak sowieso al vaker pijner te doen. dus dat verklaart een hoop
    dinsdag op controle geweest en alles was weer perfect :)
    ik heb het idee dat ik de kleine sinds maandag voel.. echt heel licht. de vk zegt dat het zou kunnen maar zeker is het natuurlijk niet .. nouja het voelt in ieder geval goed..

nu wil ik alles van jullie weten hoor!

13. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Goedemorgen allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik hier was maar dat komt doordat we vakantie hebben. We gaan dan wel niet weg maar toch, zit toch minder achter de compu vooral met dat prachtige weer!

Ik zag een aantal mooie buiken voorbij komen en veel goede berichten over de beebjes, mooi zo!

@vk: afgelopen donderdag weer geweest. Baarmoeder groeit goed en hartje was duidelijk te horen! echt weer van genoten:D Bloeddruk was nog lager dan vorige keer, nu 100/50. ik wist het al want ben snel duizelig. moet gewoon erg rustig aan doen bij houding veranderen enz.

@beebje voelen: nog niks gevoeld maar ben er ook niet heel erg naar op zoek. komt vanzelf wel....

@buikje: er is nu echt wel wat te zien, ben nu echt over op de positie kleding, heerlijk! Kan ik voor het eerst in mn leven trots zijn op mn dikke buik:D:D

@vakantie: nog 1 week en dan helaas weer voorbij8) Helemaal geen zin om weer te gaan werken, komende 2 maanden is het natuurlijk mega druk met de vakantie periode. Na mijn vak kan ik gelijk volop aan de bak, 4 dagen werken dan 1 vrij en weer 4 dagen werken nou daarna kun je me opvegen denk ik!

@michael Jackson: ik ben geen fan al heeft ie best een paar goeie nummers gemaakt. Het deed me eigenlijk niks dat ie dood was maar toen ik gisteravond tv zat te kijken kreeg ik toch wel een brok in mn keel. zullen de hormonen wel zijn, haha.

14. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @ chiquita, welkom terug. Lekker genoten van de vakantie!!!! GOED BEZIG!!

@ moontjemoon, je maakt me nieuwsgierig naar het geslacht..hihihi!!! Maar leuk dat jullie het wel weten, hoor!

@ positiekleding, hier nog steeds niet nodig....hmmm. Het mag nu wel komen hoor...

@ overgeven, wanneer ga ik daarmee ophouden???? Het blijft maar doorgaan. Misschien gaat het wel weer hetzelfde als bij mijn dochter, houdt ik het gewoon vol tot het eind...bleg!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier weer ff wat nieuwe buikfoto's :p

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    En nog 1 :)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    WAUW wat een mooi buikje al :)

Hier gaat alles zn gangetje!

@VAKANTIEGANGERS: WAST LEUK ?????

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    berenbotje: jeetje ben j enog steeds aan het overgeven??? ik ben ook nog steeds misselijk maar ben dan wel 3 weken minder ver dan jou.. bij mijn dochter moest ik overgeven tot 16/17 weken ofzo.. dus hopendat het bij jou ook zo over is....

dees: mooi buikje!!! groeit al lekker hard

dretjuh: heb zeker een leuke vakantie gehad.. maar moet zeggen dat ik t op momenten ook zwar vond.. als ik bijv teveel gelopen had had ik echt bandenpijn. en niet dat t alleen maar een beetje trok maar kon dan bijna niet meer lopen moest dan 1 soms 2 dagen rusten dus konden we niet veel doen dan zwembad hangen.. maarja dat is natuurlijk ook leuk :)

weet er al iemand of het een jongen of meisje wordt?? of is niemand nog voor een echo geweest?

GOEDEMORGEN trouwens

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Goedemorgen iedereen... Mijn grote kleine meid is vandaag jarig en is alweer zes jaar geworden! :D:D:D

20. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @happygappy, gefeliciteerd meis! Maak er een leuke dag van!

Deel Deze Pagina