@ happygappy; gefeliciteerd met je dochter @ chiquita1; fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! wij krijgen een meisje @ dees; wouw! wat een mooie buik al, echt een babybuik
gien: super zeg!!1 dus we hebben al een meisje en een jongen in dec... wat leuk... happygappy: super gefeliciteerd en wat gaat dat hard he.....
@ geslacht: wij weten dat waarschijnlijk over een dikke week, met de 20 weken echo. Ik ben erg benieuwd, ik was er in het begin sterk van overtuigd dat het een meisje zou worden en nu weet ik het echt niet meer! @ bandenpijn: meer mensen last van? Hier is het echt heel erg vandaag! Wij gaan zo naar een grote vlooienmarkt, ff kijken of we nog wat bruikbaars vinden voor de kleine! Fijne dag mensen! Ajuus!
Dank jullie wel, 't gaat inderdaad echt hard. Zo'n grote meid alweer, terwijl ik me als de dag van gisteren kan herinneren dat ze op m'n buik gelegd werd... Geweldig moment!!
Nee hier geen last van bandenpijn @ happygappy: gefeliciteerd met je dochter! @gien: ohh leuk gefeliciteerd. Ik weet pas 31 Juli wat het gaat worden!
Heej meiden, zo ik kom ook weer eens langs! Ben gisteren net teruggekomen van vakantie uit Frankrijk. Altijd lekker om weg te zijn geweest (ook weer om terug te komen, hihi). En volgens mij voel ik nu af en toe ons kleintje, zo'n 3 vingers onder mijn navel (dunne vingers dat wel), het zijn een soort plopjes 's avonds. Het voelt niet als mijn darmen. Hoe voelen jullie dat nou? Ook heb ik al een lekkere dikke ronde buik hahah jullie zullen vast en zeker ook mooi groeien. Ik had eigenlijk ook nog een paar vraagjes de laatste keer bij de vk vertelde ze me dat mijn HB veel te laag is.. ik ben dan ook onwijs moe.. nu moet ik floradix nemen 2x per dag. Meer mensen met deze klachten? Wat kan nog meer helpen? Ook heb ik al bijna 8 weken last van bekkenklachten zwangerschap is niet alleen een roze/blauwe wolk zeg.. Zo ik ga ff me tosti eten
@ HappyGappy, gefeliciteerd met je dochter. grote meid al zeg @ Faye hier van tijd tot tijd ineens weer bandenpijn.. vervelend gevoel is dat.. @ chiquita ja ja wij krijgen een jongetje (als het goed is) konden we vanaf 14 weken al zien (hij liet zijn piemeltje duidelijk zien haha) @ Kelly zou je beeb dan niet lager moeten zitten? @ Dees85 mooie buik heb je ook al! Ik heb ook een buikfoto van vorige week erbij gedaan, al ben ik nu alweer dikker.. ik lijk echt een vetzak..
heyhey, ja ik heb dus ook een gevoel dat het ee meisje is.. maar durf er niet te veel an te denken straks is het een jongetje en dan schaam ik me dood.. hahaha.. maar mijn zwangerscha verloopt tot nu toe het zelfde al bij mn dochter... wij hebben verder geen voorkeur want we hebben al ee meisje en jongen.. sommige mensen denken gelijk da je liever een meisje of jongen hebt dan.. maar beide hebben voor en na delen ( qua gedrag dan hoewel ieder kind toch anders is natuurlijk) trouwens faye.. ik heb vroeger bij jou in de klas gezeten...
happygappy: gefeliciteerd met je dochter de tijd gaat snel he ons meissie word alweer 7 jaar vakantie: wij hebben toch een weekje weg geboekt door het verleden en verbouwing van huis zouden we eerst niet weg gaan, maar nu toch besloten weekje centerparcs te doen mocht er wat gebeuren zijn we binnen 2 uur in het zh. geslacht: ik begin er steeds overtuigender van te raken dat dit een meid is ben benieuwd over 3 weken hopen we het te weten. fijne zondag nog meiden
hallo lieve mensen!!!!!!! Ik ga zo even terug lezen, hier is godzijdank de storm in huis gaan liggen! kus
hey caruli: natuurlijk niet van uit gaan dat t mis gaat. omdat ik die banden pijn had en ik niet meer kon lopen ben ik ook naar het zh geweest maar er was dus geen gynecholoog te vinden op t zuiden van t eiland.. moest dan 1 uur met de taxi was 50 euro enkeltje... dus hebben we net gedaan.. heb mijn vk gewoon gebeld dat was dan goedkoper.. en idd was gewoon banden pijn maar dat heeft wel voor schrik gezorgd... dus wil ook niet naar t buitenland meer tijdens mn zwangerschap.. :S faye.. id is onthuld
Heeey allemaal! Wij zijn een weekendje naar Assen naar de TT geweest, heerlijk even ertussenuit. Heb volgens mij ook direct weer meer energie als de afgelopen weken.. Blijkbaar is het toch goed om af en toe eens weg te gaan Hoe is het hier met iedereen?
Kan dat van linda86 nergens vinden....al gevonden. Hier gaat alles zijn gangetje. Eigenlijk weinig nieuws.
@ faye: waanzinnige fotos!!! Ook je andere werk vind ik geweldig. Heerlijk rauw. Doe je ook op opdracht??? @allen: d emisselijkheid begint nu pas op te zetten, of dat het is omdat ik 4 nachten heb gehad en niet goed heb geslapen of dat het nu pas komt??? Ook de geur en smaak van bepaalde dingen staat me tegen. Hamburgers, bah! Vandeweek kon ik nog genieten van een haring, maar gisteren, getver!!! Voelen: heel goed soms. Ik heb het ook al voelen schoppen/douwen, niet te geloven zo sterk! Maar ja ik heb gehoord dat de voetjes nu al 2 cm zijn, dus dat zou best kunnen lijkt me. Elke dag voel ik het wel bewegen, echt supergaaf! Ik had volgens mij nog meer geschreven, maar er ging wat fout........sh*t! En dat al 2 keer.........heeeeeeeel vervelend Kus, Dicky
@desiree ik zie dat we op 1 dag na gelijk lopen! Leuk! @chiquita: ja ik snap dat je daar van schrikt! Jeetje wat moet jij een eind reizen om daar te komen zeg. Ja dat doe je dan niet zo een twee drie nee. Ben blij dat je weer wat bent gerustgesteld. @caruli: ja ik heb ook altijd wel een voorgevoel. Leuk alles roze! Ik denk in ons geval dat alles blauw en groen word....de tijd zal het uitwijzen! OVer 3 weekjes......
Hoi december mamma's! Ik heb alweer een aantal weken niet meer op de site gezeten, druk druk druk... Maare, ik zag al mooie buik foto's voorbij komen! ik heb net ook een buikfoto gemaakt met mijn 16 weken buikje. maare, behalve mijn buik, ben ik ook weer van beha cup vooruit gegaan! Ik las al dat aantal ook last hadden van rug en been? nou dat had ik dus ook al een paar weken, tot de pijn echt wel heftig werd. Ik blijk nu dus Ischias te hebben in mijn rechterbeen.. Maar verder mag ik niet klagen hoor.. niks geen ziek geweest! Iedereen alvast een fijne week! het wordt weer (te) warm! enne, zie hier mijn groeiende buik