December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Lilya...ik weet het niet. Ik sla de pagina altijd op onder mijn favorieten en dan zie ik vanzelf weer als er dingen bijgekomen zijn. Waarschijnlijk niet de makkelijkste manier, maar het werkt wel! Lekker gevoel he....dat gekriebel!!

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ik ga tegenwoordig naar mijn laatste geposte bericht.. anders zou ik het ook niet weten!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik blader me ook suf om te kijken waar ik gebleven was, een handige tip is inderdaad erg welkom!

Vandaag inpakken, opruimen en zo en morgenochtend héel vroeg op vakantie naar Rome, eindelijk!

Het wordt hier ook lekker heet deze week, dus iedereen succes met het warme plak-weer en goed op jezelf passen.

daaaaaaaaag

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hihi...dan denk ik dat de pagina opslaan als favoriet nog het handigst werkt...die kun je dan iedere keer verversen.

5. @moontje.. nee geen last meer van gelukkig!
    Hoe kan je zien dat je member bent geworden?

@chicken.. nee niet naar de ha geweest.. maar ik houd het wel in de gaten.. morgen iig controle vk!

@hoe te lezen.. ik had ook altijd reacties in mijn mail.. maar daar snapte ik weinig van!
    Nu ga ik naar mijn profiel dan statistieken en dan naar mijn laatste bericht!

@lilya.. ohh gaaf het 1e pakje gekocht! Leuk he!

6. moontjemoon

Ben van junior member naar member gegaan (staat onder je naam)

7. moontjemoon

Weet niet waar de grenzen liggen, maar ik kan nog even tot de volgende promotie ;)

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    collo: jeetje hopelijk alles goed.. maar kom vast goed en hoop dat je vandaag naar de vk kan!!

xena: das idd schrikken. ik ben deze zwangerschap al een paar keer flauw gevallen maar ik weet waar t vankomt .. te lage bloeddruk en suikergehalte.. dus moet dat ook in de gaten houden.. kan ook zijn asl je de hele dag zo druk bent geweest dat je ook niet voldoende suiker ofzo hebt binnen gekregen.. ( hopen dat t dat is) maar gewoon lekker rust houden!!!

ik ben net verf wezen halen en behang uitgezocht... en nee niet voor de babykamer hahah. voor mijn zoontjes kamer hij gaat verhuizen naar een andere kamer.. want de kamer waar hij slaapt wordt de babykamer.... dus eerst moet zijn kamer af.. t is toch weer lime en aqua geworden ik kon t niet laten... vind t voor jongens ook zo moeilijk....

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh ja, nou helemaal vergeten. Wij hebben het weekend een kinderwagen gekocht!!!! YIHAAAAAAAAAAAA. We hebben de Quennie Buzz 3 gekocht. Was ook een aanbieding bij Baby & Tienerstore. Alleen de maxi cosi die erbij zat vonden we niet mooi, dus daar hebben we een andere voor uitgekozen...tja...moest er meteen weer 85 euro bij, maar ja...zo leuk!!!!

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @Collo; o, da's schrikken meid.. Heel onprettig, 'k weet er alles van: In de eerste weken heb ik zeker anderhalve week bruinverlies gehad, afgewisseld met beangstigend rood of het iets minder enge roze... Absoluut vreselijk vervelend (en 't kost ook nog eens bergen wc-papier...), dus ik hoop dat je vandaag nog terecht kunt bij de VK.
    Maar inderdaad, als het bruin is zal het hoogstwaarschijnlijk oud bloed zijn, van bijvoorbeeld een gesprongen adertje. Iets te actief geweest op 't toilet of te enthousiast in de echtelijke sponde en dat kan al gebeuren, zeg maar... Soms kan dat zelfs al van 'n keertje hartstochtelijk niezen! Nou ja, dat weet je vast allemaal al wel, maar goed... 't Komt vást allemaal goed!!

@Xenas: jee, wat zul jij geschrokken zijn zeg.. En je omgeving ook! Hoe voel je je nu dan?
    Als ik dat zo lees krijg ik 'n beetje de kriebeltjes... 'k Heb vrijdag (dan wordt het heel erg heet) een enorme reportage staan. Nou doen Toon en ik 'm samen, hoef ik dus niet zelf te rijden en zo, maar dan nog. Je bent wel de hele dag in touw, de hele dag moet je alert blijven én ook nog eens de tijd nemen goed veel te drinken... Nou ja, we nemen gewoon genoeg water en voedsel mee... We mogen wel mee-eten van 't bruidspaar, maar dan nog...

@baarmoeder: eindelijk weet ik wat ik waar moet voelen geloof ik.. Ik voel duidelijk ergens op de helft tussen schaambeen en navel in een verdikking. Als ik met m'n vingers van m'n navel naar beneden wandel en 'n beetje druk geef, dan geeft de buik een hele tijd gezellig mee, maar ineens zegt de buik 'en hier doen we dat dus even niet meer...' 't Voelt wat bollig zeg maar... Ik begin ook ineens 'n bolletje op m'n buik te zien.
    Manlief kon 't ook voelen en ziet 't bolletje ook. Hij kan ook z'n ogen niet meer van me afhouden geloof ik, wat erg fijn voelt...

@Chicken: fotoooooo!! Ben benieuwd naar jullie kinderwagen!

Goedemorgen trouwens iedereen... Ik vergeet 't helemaal door alle perikelen hier!!

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    voor degene die graag wil weten hoe het zit met de rangen
    volgt hier het lijstje :D

We hebben de volgende titels:

0 = Junior Member
    100 = Member
    500 = Senior Member
    1000 = VIP member
    2500 = Elite member
    5000 = Expert member

12. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    carulil: ja jij zal t weten want jij bent de expert ;)

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Dag dames!!!!

Sorry,sorry,sorry.
    Tijdje niet geweest.

Erg druk met het verbouwen van de badkamer ( moet voor de 4 daagse af zijn)
    En druk met fysio en werk.

Ik zit nu ook op mijn werk dus kan nog even niet op iedereen reageren maar....

Joyce: Ik heb mijn eerste zwangerschap last gehad van bekkenpijn, de tweede van bekkeninstabiliteit en tsja helaas is nu ook al weer de diagnose bekkeninstabiliteit gesteld.
    Dus als je vragen hebt...... stel ze maar.

Collo: Sterkte vandaag, het zal vast wel goed zijn allemaal maar ik kan me voorstellen dat je in de zenuwen zit.

Xenas: Wat zal je geschrokken zijn.... ik moet zeggen dat ik ook erg slecht tegen deze benauwde teperaturen kan.
    Ik zweet als een otter de hele dag. haha.

Deze week de laatste week van MVM. Jippie. ik ben het in een kannetje piesen wel zat nu. haha.

Wat een mooie buiken al.
    Mijne is ook al mega.
    Zal snel weer een foto plaatsen.

Ik ga weer even aan het werk.
    Sterkte allemaal met dit weer.

Groetjes Mirjam

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

:D:D:D
    ik had dat lijstje een keer gezien bij over deze site hihi
    maar idd ben al expert en blijf dat ook hihi hogere rang is er niet;)

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
  16. moontjemoon

500 = Senior Member... dan moet ik nog veel berichtjes:$

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ Happygappy: volgens mij voel je je buikspieren alleen als je ze aanspant.. en die zijn nu sowieso allemaal aan de kant aan het drukken.. Hoe ik dat weet? Sja, ik voel regelmatig! En merk echt verschil hoor! Geloof me: die andere organen voel je niet! En je buikspieren voelen echt anders.. (anders zou de vk ook meer moeite bij je hebben en neem aan dat ook zij binnen 2 seconden zegt: oh kijk mooi gegroeid)
    En schaambot kun je ook heel goed voelen hoor… maar je hebt het al gevonden zie ik! Goed man!

Beebje voelen: volgens mij niet.. denk ik.. heel soms denk ik wel wat.. maar geen vlinders of bubbels…. Maar ja.. nog ff en het word duidelijker en dan weet ik het zeker!
    Voelde gister wel heeel goed datie links lag! Je zag het zelfs!

@ suus: hihi.. dan ligtie ws met hoofdje naar boven he ;)

Geslacht: wij krijgen een baby! Leuk he?? ;) (willen het niet weten..)

Buikjes: oeh! Ziet er goed uit dames!

@ collo: he wat vervelend! Wel ff melden wat de vk zei he!

@ xenas: nope, was de eerste dus niet dezelfde!
    Moet gelukkig binnenkort naar de chirpractor (heb sowieso al een abonnement daar ;) haha) dus ff ter sprake brengen…
    Klinkt overigens idd als een te lage bloeddruk ofzo! Had ik vroeger (toen ik 16 was) regelmatig en nu dus ook soms (bijv met warm douchen).. blause vlekjes ennzo? Heel eng, maar gelukkig niks ernstigs!

@ chicken: kan dat die andere beeb andersom ligt he ;) de een voelt dan de schopjes hoog en de ander laag ;) voorlopig zwemmen ze nog alle kanten op dus!!
    Gefeliciteerd met je 17 weken!! Hoe gaatie verder?
    Leuk dat je al een kinderwagen hebt! We hebben er 2 in de aanbieding dus meoten nog ff nadenken..

@lilya: als je directe links, mijn berichten: moet je op je EIGEN bericht klikken en niet op het onderwerp! Dan moet het goed komen..
    Dus chicken: op deze manier hoef je niet meer je favorieten steeds te veranderen..

@ elmo:sja.. heb gewoon soms echt auw in rug! En heb nu, denk door de auw, spierpijn in benen.. vroeg me gewoon af wanneer je weet dat je BI hebt..

WOEHOE 16 weken!
    En vandaag bij de ggd geweest! De prikjes voor Bali mochten! Dus we gaan naar Bali!!! Verder weer flink last van hoofdpijn…. Dus probeer heeel veeel te drinken, maar das lastig..
    Oh! En heb nog geoefend met luiers verschonen afgelopen weekend.. ’t was een kleine boodschap.. maar: appeltje eitje !! haha
    Oh! En straks taxatie!!! Dus hopelijk weet ik snel of het allemaal door gaat met de verkoop…

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce...yep, das waar, maar met 20 weken is de bm pas tot je navel, dan kun je het pas daar voelen en volgens mij was ze nog niet zo ver....maar ik weet het ook niet precies....geef m'n bek ook maar een duw....hahahahaha
    Gaat verder wel goed, beetje bandenpijn links sinds gisteren, maar het groeit lekker door! Jij ook wat kwaaltjes lees ik..?

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ja, is ook zo.. maar met volle blaas voel ik toch echt die bm al bij navel.. dus op zich ;) hihi
    ik hoop dat ik me snel bij de voelers mag aansluiten..
    ja..vorige week ECHT rugpijn.. Dat ik echt dacht van g*dv*rde*b... enzo.. en nu soms wat steekjes links of rechts.. en verder hoofdpijn das voornaamste..
    en vind het soms wat eng als de bm helemaal gespannen gaat staan.. maar ja, hoort bij het groeien van de beeb he!
    zolang je beebje maar goed groeit he! hihi.. dan maar bandenpijn ;)

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi,hoi.

Mijn baarmoeder lag met 13 weken al op de helft tusen schaambot en navel ( dit misschien omdat het de derde is???)

Joyce BI kan alleen vastgesteld worden door bijv. een arts of erkende fysiotherapeut.
    Als je erg veel pijn hebt kun je een afspraak maken bij de fysio.
    Dan gaan ze diagnostiseren ( niet fijn erg pijnlijk) en dan krijg je te horen of je last hebt van bekkenpijn, symfyolyse of BI.

Succes.

Deel Deze Pagina