tjee wat kunnen jullie toch veel schrijven cq kletsen in een korte tijd. ik moest zoveel bijlezen dat ik alweer vergeten ben waar het allemaal over ging. zal binnenkort ook eens een buikfoto maken, maar gek ik vind mijn buikje nog niet zo heel erg gegroeid maar als ik bepaalde kleren aan heb dan hoor ik wel van andere: poeh he, jij hebt al een mega buik (terwijl het bij mij niet zo voelt). zoontje van bijna 2 slaapt sinds zondag in een "groot" bed. had een mooi bed gevonden op MP en een klerenkast. zijn bed heb ik vast opgezet zodat ie vast kan wennen...en trots dat hij er op is, geweldig. verder niet veel te melden. namen zijn we nog niet uit, wel mee bezig maar mijn man en ik hebben een beetje een andere smaak dus voordat we "de" naam hebben die we allebei mooi vinden, duurt nog wel even. geniet alle van het mooie weer. groetjes
@Chiquita, ja precies!! Ik snap echt niet dat je het dan zover laat komen. Mijn hemel zeg, je schrikt je als man toch te pletter!!!
toontje: oh wat een leuk groot bed is ook een stap he.. vooral voor die kleintjes.. mijn dochter krijgt met haar verjaardag een nieuw bed en dan krijgt mijn zoontje dus ee peuterbedje... hij ligt er nu al graag in.. maar er komt wel ene traphekje voor zn deur anders gaat ie niet slapen :S chicken: ja idd.. hahaha lijkt mij ook schikken dan.... denk dat ie vrouw t ook echt wel wist 9 maanden lang....en dan maa rhopen dat t kindje geen tintje heeft
@dees.. ohh lekker zeg alweer 18 weken! Veel plezier vanavond bij de pretecho! @gien.. mooi huis zeg! wow die keuken, lekker groot! zou wel de kastjes verven @bapsie.. das vervelend! Sterkte meid! @faye.. ohjee.. ook al bijna flauwgevallen! Rustig aan he meid! Wow! Mooie buik! Gaaf he dat verschil! @joyce.. pff geen idee van die deet en zonnebrand! Lief dat hij zo bezorgd is! Nou als het aan die collega ligt, moeten jullie gewoon lekker gaan! Lekker ervan genieten! Alleen wel ff uitkijken met eten enzo! Leuk shirtje van je schoonouders zeg! @zwangerworden.. ik zou het dan lekker voor jullie zelf houden! @caruli.. leuk dat jullie al uit de namen zijn! Wij zijn het ook al eens! Echt super! @chicken.. das echt een mooi kamertje! Die kleuren zijn ook echt super! Dan kan je altijd nog rose accessoires doen voor meisje, en bv turquise voor een jongetje! hihi grappig verhaal van die bekentenis na de bevalling! Zal je maar overkomen! @chiquita.. jammer van de reis, maar misschien toch wel verstandig! Ik ben toen ik zwanger was van Jesse met 27 weken nog naar Barcalona geweest. alles gedaan daar.. liep alleen wat langzamer hahaha! @toontje.. leuk en stoer, zo'n groot bed! Voor Jesse hebben we er ook al 1! Ga hem deze week eens opknappen! En eens proberen of hij erin wil! ik kan hem steeds moeilijker in bed leggen hihi!
Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk! bloeddruk was 130/75! En mijn baarmoeder ligt nu ter hoogte van mijn navel! Ik dacht het al gevoeld te hebben! het hartje vond ze meteen.. echt helemaal super! Op naar de 20 weken echo! Spannend!
hihi grappig maar helaas komt dat niet altijd uit wij hebben altijd eerst de jongensnamen en daarna pas de meisjesnamen en heb toch al een dochter en een zoon
@ xenas; thanx, vind het zelf ook helemaal geweldig.. ja binnen moet er aardig wat gebeuren.. maar ja dat hoeft ook niet allemaal tegelijk @ naam; wij waren meteen al uit de meisjes naam en aan de jongensnaam die we al hadden twijfelde ik heeeel erg.. dus het komt wel een beetje uit hier pfff verder hebik een hele zere plek onder rechts in mijn buik, net op het randje van je ondergoed zegmaar, net of het helemaal beurs is..?? kent iemand dat? @ dees; veel plezier vanavond @ chicken; mooi kamertje joh! hier ook voor wit gekozen, kun je alle kanten mee op.. zag ook weer een paar mooie buikjes voorbij komen
bij ons was t tot nu toe wel zo.. eerst hadden we bij mn dochter ook een meisjesnaam jongens naam hebben we tijdens die zwangerschap nooit gehad en bij mn zoontje t zelfde... dus wie weet deze keer ... ben trouwens voor rol gordijnen aan het kijken.. wat zijn die duur zeg iemand tips waar ze niet zo duur zijn.. lees 80 euro of meer
ff over dat verhaal van die vrouw.. dat kan helemaal niet! ook zwarte kindjes worden namelijk blank geboren! Binnen paar uur/dagen word die kleur langzaam donkerder! dus das dan beetje raar he
zwarte kindjes worde wel lichter geboren ze zijn niet helemaal blank.. tenminste t kind van een vriendin van mij niet... wel was t kindje veel lichter dan nu
hahahaha, ik moet even lachen, ik krijg net een mailtje van een vriendin met alleen maar dit: vindt jij dat ik kipfiletjes heb?........jullie weten wel, van die flappers onder je bovenarmen..hihi
@ chiquita: oh ok.. dus wel iets getinter? toch beetje raar verhaal...... @ chicken: hahahahahahah...... jeetje!
Ja lachen he!! Ze had een jurkje gepast en vond ineens dat alles een beetje ging hangen...ik zie haar ook al helemaal staan in die winkel...ze is al zo ijdel!!
hahahah.. check dit: nu.nl/algemeen | Dagelijks seks voor beter sperma Nu hebben wij het probleem niet met onze dikke wordende buik.. maar dit was altijd een discussie op de nod forums! hahaha @ chicken: oh jeeej... hahaha.. en jurkje wel gekocht? of nu fanatiek aan de armspier oefeningen?
hahahaha grappig!! Het staat er trouwens wel raar: Stellen met een kinderwens maken een hogere kans op bevruchting als de MAN in de week voor de beoogde conceptie elke dag seks heeft. Dus de vrouw niet??? hihi...
ja.. haha.. iets verder staat ook dat ze gewoon samen een hele week elke dag zouden moeten wahaha.. iedereen netjes om de dag en zich inhouden, mag het gewoon wel elke dag! hahahaahahahahah (wij hielden ons sowieso niet aan de regels, maar meer aan deze regels.. hahaha)
Hai! Ze heeft al een tijd dunne ontlasting. Soms groenig en witte stukkies erin. En dus erg veel boeren en scheten enzo. Met name wanneer ze iets heeft gehad met zuivel er in. Dus ik hoop dat we nu eindelijk duidelijkheid krijgen over wat er is...... @ all: Wweten jullie hoe ik die instelling kan wijzigen zodat ik weer mail in mn inbox van hotmail krijg? Ik mis zo al jullie berichten!!! Hihi das wel jammer namelijk.