December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @ Chiaraa, meid wat kl*te voor je. Ik leef met je mee en denk aan jullie.

2. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Komt helemaal goed met je, je klinkt zeker van je zaak!

@lijst, PB maar even je leeftijd, vermoedelijke bevallingsdatum en hoeveelste kindje.
    Dan zet ik je er zo snel mogelijk bij!

3. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    @berenbotje, we dachten hetzelfde. Ik wilde chiaraa ook net op de vlinderlijst zetten.

4. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Chiaraa heel veel sterkte!

@ Brigitte. Wij gaan het ook dit weekend aan onze ouders vertellen. We hebben een houten ei gekocht waar weer 2 kleinere houten eieren in zitten en in het midden zit een kuikentje! Hier doen we een gedichtje bij! Ben erg benieuwwd hoe ze gaan reageren :-D

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Sorry :oops: !

6. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Nee echte kwaaltjes heb ik niet.
    Alleen wat gerommel in mn buikje,en mijn borsten doen wel zeer!!!
    Maar verder?????
    Het mag van mij wel hoor,dan weet ik tenminste ook dat ik zwanger ben hahahaha

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Maar ik ga me douchen en op het bankje liggen.
    Spreek jullie snel weer....alvast een paar PRETTIGE PAASDAGEN,en voor diegene die het tegen de ouders gaan vertellen...HEEL VEEL PLEZIER!!!!!

Liefs Brigitte

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij ons is het ook al een beetje doorgedrongen. ;)

Maandag 30 maart bij de gyn gezeten, die vertelde dat de kans erg klein is dat ik zelf een eisprong heb dus heb Comid meegekregen. (heb ik ook gebruikt om zwanger te worden van Ruben) En nu heb ik opeens een positest terwijl de Clomid in het kastje ligt om gebruikt te gaan worden, hihi.
    Vind het maar gek hoor. Woensdag de gyn maar bellenover het hoe en wat nu.
    's Ochtens komt dan ook MvM langs. :p

Verder weinig kwaaltjes hier, af en toe het gevoel dat m'n (.)(.) in de brand staan of een kramp in mijn onderbuik maar 90% van de tijd voel ik niets en vraag ik me toch af of het wel goed gaat :oops: We vertrouwen er maar op. ;)

Ik ben trouwens de 16e uitgerekend. :D

Zijn er veel meiden die wachten met vertellen tot na de 12 weken?
    Mijn vriend wilt het dit weekend tegen zijn ouders zeggen.
    (mijn ouders weten het al, mijn moeder ziet alles aan me, whahaha!)

9. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Wij vertellen het pas na 12 weken. Eind mei is mijn man jarig dus dan wordt het de gelegenheid om het aan iedereen te vertellen.

Had vandaag mijn zus aan de telefoon. (Mijn man en ik zijn al een tijdje op zoek naar een ander huisje. Dit huis is niet zo heel groot.) Zij zei, het zou wel lekker zijn als jullie snel een ander huisje krijgen. Kun je ook wat meer nadenken over gezinsuitbreiding.
    Was ik even blij dat ze niet tegenover me zat. Och zusje, je moest eens weten.
    Denk dat ze zeer gefrustreerd zal zijn als we het vertellen en ze denkt terug aan dit gesprekje.

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ chiaraa; meid wat erg! weet niet wat ik moet zeggen, probeer er over te praten dat helpt!
    veel sterkte.

@brigitte; ja dat had ik ook heel erg!! nog wel een beetje dat ik bijna niet naar de wc durfde ;) want ik heb best wel veel afscheiding nu en dan denk je toch wat voel ik voor nats! gelijk in de stress natuurlijk maar tot nu toe gaat het goed :D

@gerianne; meid wat schrikken! hopen dat alles gewoon goed gaat! mag je voo reen echo ofzo?

runner en alle nieuwe ook gefeliciteerd :D heerlijk he de maand december!! echt een feestmaand..

pff ik heb net voor het eerst over de pot gehangen :( niet zo fijn hoop niet dat het daglijkse kost word! hoewel ik dat er wel voor overheb maar egt lekker is het niet!

fijne avond!

oja mijn ouders en schoonouders weten het ook al, wisten ook dat we bezig waren dus ja dan krijg je toch vragen he ;) en de rest van de wereld mag het idd met 12 weken weten!

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Bij ons weten de ouders en de zusters van mijn man het al! Maar dat komt omdat we nu al 4 jaar bezig zijn en 1 jaar daarvan in behandeling met IUI's en ICSI!!! Vorige ICSI is mislukt en eindigde in een vroege miskraam en toen vondt ik het fijn dat er zoveel mensen zijn die ons opgevangen hebben!!! (familie en vrienden) Maar deze ronde is dus raak en stond de telefoon dus ook rood gloeiend en hebben we tegen de vrienden dus eeeehhhuuuuu gelogen!!!! Gezegd dat het niet gelukt was deze keer en dat we nu rust namen......ze moesten weten!!!! Alleen familie dus! De rest moet nog even wachten......tussen de 10e en 12e week dachten wij aan.

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    bah wat een rotsite ;)

telkens heb ik wat getypt en dan is het ineens weg!

nou in ieder geval vind ik het wel grappig haha ja wat moet je anders zeggen? iets van eeuhh het is nog afwachten hebben wij ervan gemaakt bij sommigen ;) maar wij waren nog niet zover hoor in de medische molen, het enige probleem was dat ik geen eisprong kreeg ( sinds het laatste jaar ?????? raar maar ja ) dus dat is gelukkig met medicijnen opgelost...

en idd 10 tot 12 weken is vroeg genoeg vind ik ;) wat een heerlijk weer was het vandaag! lekker in het zonnetje gezeten! al een btje verbrand!

fijne avond! xx

13. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey Gien we lopen gelijk!!! Dat is ook erg leuk, als het allemaal goed mag gaan ben ik in December wel benieuwd wie van ons beiden dan eerder is.....hahaha??? Ook genoten maar kan me niet zo neer geven, dus wel buiten maar lekker bezig met van alles en nog wat.....en wandelen met de doggies!!!

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hey meiden!

@chiaraa; heeeeel veeeel sterkte meid! We zijn er voor je!

@ all; vanmiddag bij de huisarts geweest en zij denkt in eerste instantie aan mijn darmen... ze benoemde het woord bbz ook, maar daar waren mijn klachten niet typisch genoeg voor.. bij flinke koorts, bloedverlies of hevige buikpijn die steeds heviger word, moet ik me gelijk melden, maar dat zal allemaal wel meevallen... Ik denk zelf dat ik ook een beetje ziekjes aan het worden ben. Ik voel me de hele dag al wat beroerd in mijn buik en moe, dus zo meteen lekker slapen en dat doet vaak wonderen!

Onze ouders weten het ook al, hebben we met 4 weken verteld ivm als het eventueel mis zou gaan... Wij hebben ons eerste rompertje, mutsje, broekje en sokjes al binnen hoor! Oma's in spe, dat word nog wat de komende maanden! haha! Wel heel lief!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden. Was vandaag een beetje misselijk en vraag me dan steeds af, zal het komen omdat ik zwanger ben? echt zo gek! Voelde het vandaag weer echt groeien! Nu is mijn buik weer een beetje gezakt maar me tepels blijven zo'n pijn doen! Wanneer neemt MVM bij jullie contact op? Ik heb me al ingeschreven maar nog niks gehoord!

Ik vind het ook echt leuk dicky dat we gelijk lopen! Ik heb ook al een buikje door me darmen. Ben slank van me zelf dus je ziet het echt! Wil er het liefst mee proncen maarja nog maar ff wachten :p Heb ook al me eerste baby kleertjes binnen! vet lief.

16. Nursy

Nursy Actief lid

7 jul 2008
    200
    0
    0
    Hey meiden!

Na een jaar en 1e IUI vandaag getest en ik ben ZWANGER!!!
    We zijn ZO blij! Gelukkig was 1 behandeling genoeg......Nu hopen dat het goed blijft gaan.
    Had een inseminatie bij 3 rijpe eicellen trouwens.....is dus nog even spannend hoeveel babies er in mijn buik zitten :D . Dinsdag maar even bellen voor echo afspraak.
    Ow, wat ben ik blij! Goede vrijdag is een HELE goede vrijdag geworden!

Alle andere zwangeren ook gefeliciteerd!! :D
    Dit wordt een TOP pasen!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nursy Gefeliciteerd!! heb je een beetje kunnen slapen? :):) geniet van je roze wolk!

@vertellen, wij gaan het dit keer tot aan de echo niemand vertellen. De vorige keer hebben we het schoonouders wel verteld en leuk aangekleed met een ehbo koffer met gedicht.. En natuurlijk konden ze niet geheim houden dat ze opa en oma werden dus wisten meer mensen het.. wat ik overigens niet eens zo erg vond, dat liet wel zien hoe blij ze waren.. ze zijn anders geen mensen die alles aan de grote klok hangen :) en toen eindigde het in een mk..
    Toevallig dat ik vorige week nog een gesprek met schoonmoeder heb gehad over zw worden dat we 2 maanden willen wachten na de mk.. en dat we zeker in dec geen kind willen.. ahum.. schoonmoeder kon zich dat goed voorstellen, is ook niet leuk een kind met kerstmis jarig en over dat wachten, neem jullie tijd :).. ze moest eens weten! :):)
    Mocht het zo zijn dat ze het aan me zien en die kans is wel groot :) dan zijn we net zo blij om het gelijk te vertellen.. :) we hebben dan in ieder geval een poging gedaan om het stil te houden :)

En over het willen weten van het geslacht, bij de vorige mama's zaten 2 meiden die rond hun 14e week geslachtsbepaling hebben laten doen in limburg ergens.. wij zijn dat ook van plan, weten we gelijk waar we aantoe zijn en kunnen we gerichter shoppen :) we vertellen het dan iedereen, behalve de naam die blijft een geheim tot de kleine er is :)

18. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    hey dames

zo, 'even'alle reacties van gister gelezen op dit forum, hihi wat een bedrijvigheid :) was de hele dag in de tuin bezig...heb beeldige schattig roze handschoentjes gekocht ( 1 euro bij xenos) en moet zeggen dat t snel went om met handschoenen te tuinieren!

oh ik las t nieuws van chiaraa, veel sterkte meissie! rust goed uit en denk erom, never give up! xxx

ehm..oh ja welke vitaminen slikken jullie? ik slik foliumzuur al vanaf augustus, maar las dat de eerste 3 maanden erg belangrijk zijn omdat de kleine zich ontwikkelt..
    kopen jullie A tot Zink of alleen vitamine D (die is nu erg goed om te slikken las ik)

over vertellen: we hebben t mijn ouders, schoonouders, bro en sis en schoonsis verteld, en mn pa heeft t gister tegen opa gezegd (hihi wordt dan voor de 1e x overgrootoop!)

vandaag komen 2 vriendinnen op visite, dammit die zien meteen datik niet rook en geen lekker roséetje meer pak...
    ik denk dat ik t mn beste vriendinnen wel vertel, iedereen weet immers dat mn verloofde en ik vanaf augustus bezig zijn... liiegen is zoooo moeilijk :^o

maja...tis allemaal wat. moeten jullie ook zo wennen aan t eten en drinken?
    pff ik ben echt een colamens...nu dronk ik gister weer een blikje weg, terwijl ik al 3 koffie en 1 cola op had :oops: helemaal vergeten #-o
    en genoeg vit.c en melkproducten eten(ben ik niet zo goed in...)..gelukkig komt de zomer en ist fruit steeds lekkerder, laatst lekker aardbeien met slagroom in de yoghurt :D

verder heb ik een gevoel dat ik op wolkjes loop hihi
    en jah..zoals velen ook de angst dat een MK in een klein hoekje zit...iig weten we dat we vruchtbaar zijn en mocht het dit keer niet lukken dan kan het de volgende keer weer raak zijn..maar desalniettemin als we een MK krijgen dan zal dat veel verdriet geven

dames, ik wens jullie het beste deze spannende weken van echo's, VK's etc en spreek jullie snel!

fijn pasen en niet teveel paaseitjes eten ;)

xxx sab

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames!!!

hier weer lekker vroeg wakker, terwijl t een lange dag word, baal er een beetje van maar goed :)

wij proberen t tot de eerste echo (week of 8/9) geheim te houden, daarna mag iedereen t weten van mij :)

liefs

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Nursy: Wat een geweldig nieuws zeg, gefeliciteerd!!!

Over vitamines, ik slik fem natal, dus foliumzuur + vitamines..

Hier gaat het vandaag wel weer lekker, was net misselijk maar dat trekt alweer snel weg ;)
    Rond 12 uur komen mijn ouders en broertje het grote nieuws laten zien, mijn broertjes nieuwe auto..
    Helaas moet Peter nog werken tot half 1, dus ik moet zelf dan nog een uurtje wachten met ons grote nieuws.
    Ik hoop maar dat ze het niet aan me zien haha!

Deel Deze Pagina