hihi zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is deze is echt helemaal anders dan de vorige 2 hebben jullie trouwens ook zo'n last van hoofdpijn? eerst kreeg ik het alleen savonds... maar nu is het al smorgens als ik opsta ik kan mijn ogen amper open houden drink toch veel op de dag... maar het voelt wel als een soort kater hoofdpijn bloeddruk was de laatste keer wat hoger.. en toen had ik het niet kan die per dag verschillen? meestal zit ik op 60/90 ongeveer met de bloeddruk
heyhey.. panos welkom hier meiden bedankt voor t advies.. ik wil sowieso niet maximale kraamzorg minimaal vnd ik lang zat.. de andere 2 kids heb ik helemaal geen kraamzorg gehad. om dat ik bevallen was in t buitenland daar kennen ze dat niet.. dus t hoeft niet perse voo rmij maar mijn vk zei voor te controleren baby en kind wilde ze dat ik minimaal 2 uur nam.. nou daar was ik uit eindelijk blij mee.. moest even aan het idee wennen en dan hoor je opeens ja we zitten vol was een administratieve fout.. nou of die 14 uur wat uitmaken maarja... caruli die pijn komt idd bekent voor als ik iets te lang iets actiefs doe heb ik er last van dat weet ik nu dus van te voren maarja t blijft moeilijk ben eigenwijs en ga gewoon lekker door :S hopelijk gaat t nu weer...
@ chiquita: idd begint het dossier opbouwen meteen.. plus jou controleren he, op genezing enzo.. @ caruli: kan idd de bloeddruk zijn.. en hoeveel drink je? moet nl echt 2 l zijn.. (en dan niet 2 l water en dan nog eens 3 l thee he.. das teveel..).. maarem kan ook het weer zijn.. ik heb nu ook regelmatig hoofdpijn.. en das als ik te veel doe, te weinig regelmaat met eten en drinken en de warmte.. en drukmakerij... en koffie gebrek.. (sja.. dronk eerst best veel nu zo min miogelijk.. afkick verschijnselen.. haha)
hihi koffie dronk ik eerst ook zo'n 5 senseo's op een dag zeker wel nu 1 of 2 en dan icetea water en crystal clear ik zal het eens in de gaten houden wanneer ik precies die hoofdpijn krijg..
Goedemorgen meisjes!!!! Wat hebben jullie alweer veel geschreven sinds gisteren! @Panos, welkom!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het!! Wel een mooie banner maken hoor...hihi @de Rest...ik weet het allemaal niet meer wat jullie hebben geschreven...m'n hersenen verweken per minuut een beetje meer..ik zag wel dat Dees nog niet voorbij is gekomen?
@ chquita: wat ik vergeet..... heb je de verzekering of de vk nou gebeld? of ze een oplossing hebben?
@ chicken: wahahahaha fijn he!! Ik werd er gister al gek van! 3 keer in agenda gekeken op maandag en gezien dat ik dinsdag onderhoud had, maar wel gelezen maar zonde rkwartje vallen.. dinsdag weer!... totr ineens ik het echt las....... dus beetje laat maar uiteindelijk allemaal geregel;d.. kreeg strookje mee omde auto op te halen.. had ik op bureau liggen zo van straks niet vergeten en afentoe naar gekeken en gedacht oh ja die bellen zo... word ik door collega naar garage gebracht.... je raad het al.. strookje vergeten!! gelukkig kreeg ik de auto toch mee.. hahaha 's avonds wilde we ff in mijn boek de inentingen enzo checken.. dus ik opgezocht in boek in hoofdstuk "mag je.. "dus ik denk oh, ff kijken of er verre reizen in staat.. alle paginas 3 keer doorgebladerd en uiteindelijk met inenten open aan vriend gegeven.. helaas stond het reizen er niet in.. dacht ik nog.. zegt vriend: oh neem aan dat je dit bedoelt "./.. reizen in de tropen" uhm.. uhm... uhm.... vaag toch?
joyce: net verzekring gebeld maar ze zouden me terug bellen.. dus dan hoor ik t wel... nouja 1 plus punt van vandaag bed is net geleverd
@Joyce....oh meid.....hahahaha...wat erg he!! Dat had ik trouwens naar de VK. De vorige keer had ik een kaart meegekregen en die moet ik dan elke keer meenemen. Nou, ik zo slim om de kaart in het dashboardkastje te leggen. Onderweg er naartoe was ik nog helemaal trots dat ik hem bij me had. Zit ik daar, vraagt ze naar m'n kaart......laat ik het in de auto liggen..hahaha.. Op m'n werk is het ook een drama...overal gele briefjes..pfff
Hoii allemaal, Ik heb eigenlijk vrij weinig te melden behalve dat het allemaal erg goed gaat hier hihi. Maar ik wilde wel even laten weten dat ik elke dag rustig even bijlees Liefs M
@ chicken: wahahahaha.. ja heeeeel herkenbaar! vaag he? Oh oh oh... ik denk, nogmaals denk, een heeel klein beetje dat ik ms toch de kleine voel.. denk ik...
nou ja ik denk ut.. denk ik.. hahaha eerst dus van de week een blblblblloep.. en toen lag de bm niet meer links maar int midden... En nu voel ik afentoe heel zacht soort gekriebel gerommel achtig iets... Zit met buik tegen bureau rand aan en denk dat ik door die druk dan wat voel ofzo... ????
chicken: gele briefje nooooooit leuk joyce: super zeg!!!! nou ik heb net online geshopt.. buikbanden gekocht en bij esprit want die hebben sale
Ja hoor Joyce....dat is het beebje!!!!!!!!!! Ik geloofde het ook niet toen ik het voelde, maar je gaat het vanzelf meer voelen en dan weet je het zeker. Supergaaf!!!!
@ chicken: oeh echt? woehoe!! is niet continue maar gewoon zo afentoe ff zeg maar.... alsof er iets tegen de binnenkant aait... @ chiquita: ff espriten dan!!
Ja echt waar!! Inderaad af en toe...haha...ik merk nu wel dat het toeneemt en er zit ook een soort ritme in. Als ik net op kantoor ben en ik ga zitten, dan begint het. Dan houdt het op en na de lunch weer even en 's avonds als ik naar bed ga. Blijkbaar als ik even niks doe, dan gaat ut beginnen..hihi.. Het wordt ook steeds krachtiger merk ik. JIPPIEEEEEE cool he! En je merkt ook duidelijk het verschil met het gerommel van je darmen...dit voelt echt een beetje als gefladder..hihi