December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    soms... heb wel dat ik bij sommige trappen echt sta uit te hijgen boven... en dan voel ik hart heeel hard kloppen

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ja met traplopen heb ik dat ook, terwijl ik toch gewoon sport enzo... Ik heb ook het gevoel dat ik met traplopen echt al veel meer gewicht meedraag..haha. Ben jij trouwens al iets aangekomen? Jij viel toch af?

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nog niks van Dees he?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    al ongeveer 0,5 kg... woehoe! ;)
    probeer meer te eten gedurende de dag plus lukt het avondeten al wat meer :D krijg mijn bordje weer leeg!!

en nee, nog niks van dees..
    chiquita: heb jij al buddy al wat vernomen??

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey,

@ caruli, hier ook veel last van hoofdpijn. Vervelend zeg.

Het is weer erg warm vandaag....phoe!
    Ik kan er momenteel gewoon niet zo goed tegen....terwijl ik dit weer normaal heerlijk vind.
    Gisteren voelde ik me zelfs zo beroerd, dat ik mijn temperatuur had opgenomen. Had ik dus gewoon koorts..... en dat met dit weer.....!!!!

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyhey,

ik had haar al wel gesmst mar tbericht is nog niet aangekomen... krijg altijd zon ontvangst bevestiging...

nou t lijkt hier niet op te houden met slechte dingen.. vk belde dat ik morgen om half 10 in t zh moet zijn voor een echo ( wist dat ik die ozu krijgen maar ze zou vorige week al bellen) met t probleem dat nu dus niemand mee kan.. mn man kan gene vrij krijgen op zon korte termijn.. en de rest moet natuurlijk ook iedereen werken... kan wel alleen mar de kid mogen niet me enaar binnnen .. zucht..........

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chiquita: welke echo zou je krijgen?

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Nou dat is ook wat. Ik snap dat je er een beetje van baalt.
    Hopelijk lukt het om nog oppas te regelen, of dat er nog iemand mee kan!

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zo... onder het mom van ik heb toch niet veel te doen op't werk ff de beebiesite bijgewerkt.. moet ook gebeuren! haha

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dag dames,

Daar was ik weer....merk dat jullie erg benieuwd zijn :D
    Gisteren om 19.30 de pret-echo gehad en daarna vanuit Nieuwegein om 20.15 naar Nijverdal gereden om mijn moeder weer thuis te brengen....zo rond 22.45 zaten we weer in de auto op de terugweg naar Maarssen. En tja vanmorgen ging om 6u toch echt mijn wekker weer dus heb helaas nog niks kunnen melden aan jullie....sorry daarvoor.
    @chiquita; heb geen sms van je ontvangen, denk dat er toch wat mis is gegaan..
    @pretecho; dit was echt super gaaf en ging me eigenlijk veel te snel voorbij! Ons kindje was lekker beweeglijk een heeft zichzelf goed kunnen laten zien. Geslacht was duidelijk zichtbaar.
    Wat het is houden we nog even voor ons...sorry dames.....
    In ieder geval zag alles zover we het nu konden zien er al heel goed uit en groeide het goed. Oa de maag, aorta, niertjes, 5 vingertjes aan de handjes en 5 teentjes aan de voetjes en dat de mond er goed uit zag....dan bedoel ik dat er geen schisis te zien was. Ik heb een hele rol met echo-foto's meegekregen die ik nu allemaal ff probeer in te scannen.
    Foto's komen er dus aan :D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    foto's staan in mijn album :D

12. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Dees, mooie foto's.

Ik snap wel dat je het voor jullie zelf wilt houden, willen wij immers ook. (Heb af en toe ook de neiging om het hier maar gewoon neer te zetten :)).

Ik ben vandaag op mijn werk bijna onderuit gegaan door wrs een lage bloeddruk. Heb gelukkig de rest van de dag nog wel kunnen werken, alleen de eerste uren mocht ik niet van de stoel af!
    Ga nu weer lekker bijkomen om morgen weer lekker fris te kunnen beginnen!

Prettige avond nog allen.

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames...

dees: mooie beeb.. ziet er al zooo mooooi uit :)

nou mijn man kan van dienst wisselen dus helemaal top nu gaat ie morgen dus gewoon lekker mee :)

geslacht: ja als ik t weet mag ook iedereen het weten ka het dan toch niet voor me houden ja 2 dagen hahahah en als je dingen baluw of roze koopt valt dan toch op...

joyce: ik krijg ene extra echo omdat ik 2 jaar geleden een operatie heb ondergaan. vanwege de miskraam/ overleden kindje. bij het veriwjderen van het kindje is er ene hoop mis gegaan en ben daar door mijn rechter eierstok kwijt en was mn baarmoeder geperforeerd..( leek net een horror verhaal zo achteraf maargoed kan nog kindjes krijgen) en daar door krijg ik extra controle en moet ik nu ook in het zh bevallen.. maar dat was ik toch al van plan dus hoef ik die eigen bijdrage ook mooi niet te betalen :)
    ( sorry voor het lange verhaal)

hoe gaat t verder met jullie?

14. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @dees, mooi hoor!
    Helaas voor ons....op de foto's geen cheeseburger of hotdog te bekennen! ;).

Moontjemoon, niet twijfelen...gewoon schrijven! LOL...Van mij mag iedereen weten wat het wordt...kan toch mijn snavel niet houden ;).

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @moontjemoon; Ik ken het gevoel van (bijna)onderuit gaan, heel vervelend maar soms niks aan te doen.
    @poohbeer & chiquita; thanx voor de leuke complimentjes :D
    Heel apart maar voel me nu onwijs trots, kan wel uren naar de foto's blijven kijken...

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wauw Dees! Gave foto's ik vind 3d echo's meestal een beetje alien ( begrijp me niet verkeerd) maar deze zijn echt supermooi!

Ik zal zo weer wat buikfoto's plaatsen.
    Met nieuwe buikband haha

17. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hai meiden,
    Hier even kort een bericht van mij. De afgelopen dagen erg druk geweest, maar: we zijn eindelijk verhuisd!!! Er moet nog wel een hele hoop gebeuren, maar we zijn in ieder geval over!

Heel veel gedaan en was niet erg gerust op hoe het met de baby zou gaan. Gelukkig het hartje weer gehoord en zo af en toe lijk ik ook wat te voelen. Over 2 weken de 20-wekenecho!! En bij ons mag iedereen weten wat het wordt hoor!! Ik vind het zelf allemaal al veel te spannend en oh zo leuk om te weten of Evelien een broertje of een zusje krijgt...

Sorry voor het ego-bericht. Ik ben heel erg moe op het moment. Ik hoop weer wat actiever mee te lezen en te schrijven. Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat! Rustig aan he, met dit mooie (hete) weer!

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    #5438 elmo28, 1 jul 2009
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  19. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @Dees: mooie foto's zeg! en fijn dat het er nu goed uitzag, haalt toch een beetje de spanning voor de 20 wkn echo weg denk ik.

@caruli: vaag he, die afscheiding. heb ik ook last van. meestal gewoon normaal en dan ineens veel. vandaag was ik aan het winkelen en ineens voelde ik het echt zakken, echt zo'n vies gevoel en ik schrik er toch steeds weer even van. Gelukkig is het gewoon doorzichtig dus het zal er wel gewoon bij horen:(

@joyce: jeuj jij hebt ook je beeje gevoeld:) ik gisteren voor het eerst! We zaten in de auto en ineens was er heel even een kriebeltje rechts schuin onder mn navel. Ik was er helemaal stil van:D jammer genoeg vandaag nog niks gevoeld.

@babykamer: we hebben hem besteld. we zijn in de vakantie heel wat winkels afgeweest en als laatste toch ook maar even bij een grote prenatal geweest (ik dacht dat dat heeeel duur was maar viel heel erg mee) en daar stond ie! we vonden hem gelijk allebei super. Wij houden niet zo van al dat wit. Dit is hem geworden: Prenatal | Kamertjes | Complete babykamertjes
    Vandaag zijn we bij een grote zaak geweest en hebben we vloer, behang, jaloerzieen en overgordijnen uitgezocht. Daar is een offerte van gemaakt dus als we het zeker weten kunnen we bellen en dan word het besteld. Alles is heel neutraal, kan zowel voor jongen als meisje;)

@geslacht: we zijn eruit, we willen het niet van te voren weten. we blijven lekker nog ongeveer 24 weken raden....

@20wkn echo: ik heb hem op 5 aug. Ben dan precies 21 wkn, eerder hadden ze geen plaats. omdat dat nog zoooo ver weg is heb ik een pretecho geplant voor as maandag (zonder geslachtsbepaling dus!) het is nog niet zeker dat het doorgaat want het buro zit op nieuwe apparatuur te wachten. Als het goed is komt dat vrijdag maar zo niet dan word de afspraak verplaatst naar later in de week. Hoop dat het gewoon maandag kan;)

Nou dat was weer effe een heel verhaal:$. Slaap lekker vanavond! (voor zover dat lukt met deze warmte)

20. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @elmo: wow wat een buik! mooi hoor. dat is zonder twijffel een zwangere buik haha. bij mij is het nog een beetje twijffel gevalletje, zwanger of gewoon weereens teveel gegeten hihi

Deel Deze Pagina