dees: mooie foto's meid geslacht: wij willen het weten, maar ga het hier niet neerzetten ivm meelezende familieleden. zal het wel via pb doen hihi elmo: mooie buik meid ik heb de buikband met : Made by ..... (man zijn naam) leuk hoor buikje: hier ook al een echte buik maar toch zijn er nog mensen die echt heel twijfelend vragen of ik misschien zwanger ben maar goed nu weet ik waarom omdat wij een verleden hebben en ze dat ook weten durven ze nu niet zo goed dingen te vragen enzo slaap lekker meiden (voor zover dat kan nu met die hitte)
Joyce Uhm....tja in dat geval... Kijk uit voor apen? Caruli Wij hebben hem 17 juli. 18 juli gaan we op vakantie dus dan kan ik lekker een stapeltje verse foto's van Scruffy (werktitel) meenemen. Panos Welkom erbij hoor. jammer dat je niet eerder bent gekomen, want het is zo lekker klagen als iedereen weer waar je het over hebt. Maar fijn dat je je weer wat beter voelt. Conditie Ik puf ook wat af. Was al niet heel sportief, maar nu is het echt ellende. Moet zelfs aan mijn man vragen niet zo hard te lopen anders leg ik het af! Dees, Wow zeg! Wat een mooie echo foto's.... Ik wil ook!
goedemorgen... vroege morgen... ik zag en heel leuke buikband en mooie buik erin voor bij komen echt al een flinkerd hoor caruli: die buikband heb ik gister ook besteld .. vond m zoooo leuk.. verder ben ik t eigenlijk alweer vergeten maarja t is vroeg he.. ik heb lekker geslapen in mn nieuwe bed.. aar ben toch vroeg wakker geen idee waarom misschien toch zenuwachtig voor echo stiekem..
Hai, Ik weet u hoe ik de updates kan krijgen haha. dus ik hoop weer vaker mee te kunnen beppen hier! Knufff, Mili
@ dees: super gaaf! hoop maandag ook zulke mooie te hebben! Hihi.. ben ook blij met de DVD.. kan ik weer ff overal laten zien @ emo: zag vandaag een vrachtwagen van moeders voor moeders... met slogan "op weg naar zwangerschap"... kreeg gewoon eenbrok in mijn keel.. vond het zo mooi! Heb zelf niet mee gedaan, maar ja.. vond het zo mooi dat in die vrachtwagen allemaal hormonen zitten die ervoor gaan zorgen dat andere vrouwen bij wie het minder makkelijk gaat ook een kindje kunnen krijgen.. snif...
das idd heel mooi he ik ben ook blij dat ze er zijn! anders had ik geen pregnyl gehad voor de ivf.. ik ben nu sinds vorige week dinsdag klaar met mvm wie weet mag ik ooit nog een keer meedoen maar eerst deze zwangerschap uitlopen
@ chicken: ja.. haha.. kan het me voorstellen... hahaha ja vond het echt mooi... moest echt ff slikken, huilen tijdens rijden leek me geen goed plan (en slecht voor mijn make-up )
@ chiquita: klinkt idd als een horror verhaal.. maar gaat met jou nu allemaal goed?? spannend hoor die echp!
@Elmo; mooie buik, leuke buikband! @Dees; prachtige foto's! En verder......... IK BEN 16 WEKEN ZWANGER! Dat wilde ik even kwijt.
Er zijn van die dagen....dan heb ik helemaal geen zin meer om te werken, dan wil ik alleen maar genieten en straks heerlijk de hele dag bij m'n beebje zijn....zucht....
chicken: goed plan!! Gister namelijk al hele dag rustig gehad... vandaag WEER!! zo frustrerend.. net wederom gevraagd aan baas.. maar hij heeft niks... en waar ik mee bezig was start pas weer op 8 juli als het start............... zijn paar dingetjes die ik kan doen.. maar das alles..
Niks te doen hebben is inderdaad ook niet leuk...ik heb helaas bizar veel te doen, maar ik kan me er zoooooo niet toe zetten. Vooral niet als frummel weer begint te bewegen...hihi...heb jij het nog gevoeld? Ik kreeg net een schop, was gewoon echt heel krachtig...wat gaaf!!!!
@ chicken: weet ik niet.. hahah.. denk het wel.. beetje gekriebel geprik onderin.. vanmorgen weer harde buik/bm dus dan ist sowieso lastig! Wel grappig in mijn boek staat dat dat kan als je bijv moet plassen en dat het dan ff duurt voorie weer weg is! en dat klopt!
hallo lieve allemaal! @dees; wow wat een gave foto's heb je! Ik = jaloers! Echt heel mooi! @chiquita; spannend en leuk, weer een echo! veel plezier en we horen het wel! @psje; leuk kamertje hoor! Nu dromen van de rest van de inrichting! @joyce; die harde baarmoeder waar jij het steeds over hebt, heb ik ook regelmatig! Het is dan net of het hele zaakje even lekker samentrekt tot een harde bal! Ik denk dat dit ook deels te maken heeft met de bewegingen van frummel, zou dat kunnen? Want heel vaak als ik dit heb, voel ik frummel kort daarvoor of daarna....Snap je het nog? Hahaha, ik zit nu te typen over frummel en ja hoor, er is weer volop activiteit onderin de buik! @chicken; heerlijk de hele dag genieten van je beebje op je roze wolk en nooit meer werken, dat is mijn droom!
Hey meiden! Ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet. Ben ZO trots op mijn buikkie! Moet echt meer positiekleding gaan kopen, loop nu vaak in hetzelfde qua zomerkleding.....Tja, wel HEEEEL vervelend natuurlijk om weer te moeten shoppen . Gisteren op het werk te zwaar getild, dacht: ah, dat kind is niet zo zwaar, die til ik wel ff op.....Nou, niet dus! Jeetje, had daarna wel last van mijn rug en harde buiken......Doe ik dus niet meer! Was er best van geschrokken eigenlijk. Lees steeds over jullie libido: nou, de mijne is volgens mij helemaal verdwenen . Laatste keer seks heb ik een hele dag last van mijn buik gehad, dus ben ff ervan genezen. Vriend begrijpt het gelukkig wel, maar goed.....Misschien komt het nog goed de aankomende maanden. Heb zondag voor eerst beebje zachtjes voelen schoppen tegen mijn hand. Gisteren was het zo druk aan het draaien dat mijn vriend het kon voelen van buiten. Was wel grappig! Vriend had volgens mij liever een schop gevoeld aan zijn reactie te merken, maar ach, hij heeft nu in ieder geval IETS kunnen voelen. Hij wil zo graag een schop voelen......van de beeb natuurlijk .