December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Haha, wat een libido praat!

De mijne is weer flink omhoog! hoor mijn man niet klagen haha.

Wel een superactief kindje naderhand.
    Wat is dat toch een heerlijk gevoel als zo'n hummeltje lekker beweegt.

Volgens mij heeft iedereen hier de kleine al gevoeld toch?

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    k ben weer terug...

ik heb 3.5 uur in het zh door gebracht.. t liep eerst een half uur uit..toen was ik aan de beurt eerst intake duurde 40 min.. toen mn mooie beebje mogen zien.. wat was het al groot.. maar alles zag er goed uit.. alles was op goede grote maagje etc alles zat er op en aan.. dat ze dat nu al konden zien :) zooo mooi.. maargoed toen moest ik bloed prikken.. maar moest daarvoor eerst in e wachtkamer wachten 40-45 min :S maarja uit eindelijk aan e beurt.. moest 13 buisjes bloed afnemen.. was absurt veel maar goed.. voor een goed doel.. toen moest ik naar een andere kamer met een verpleegkundige een vragenlijst invullen en 20 weken afspraak maken.. maargoed alles was zover goed :)

heb over 3 weken weer een afspraak ik zh en 14 aug de 20 weken echo

ik heb nu wel ontzettende last van mn buk zeg kan mn benen niet over elkaar doen. pffff

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    waarvoor had je dan een intake?
    wel balen dat het allemaal zo lang duurde zeg

4. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    caruli: dit was de eerste keer in het zh.. dus wilden ze alle gegevens weten en ook precies weten wat er 2 jaar terug gebeurd was... en ja dat is me een lang verhaal dus dat duurde al best lang. en dan alles over de 2 bevallingen

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Pfff zoveel wachten is altijd vervelend.
    Lekker gestrekt in de tuin nu?
    Fijn dat alles goed was, altijd leuk om die kleine te zien toch!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ah oke..
    blijf je nu onder controle in het zh?

ik ben er altijd al, dus vandaar dat ik dan geen intake heb gehad ;)
    maar wel fijn hoor dat alles goed is met de beeb :D

7. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    elmo: nee moet nog tuin stoelen kopen hahaha.. tenzij ik op de grond ga liggen ;) jij wel in de tuin?

caruli: vind t wel fijner in zh maar ik blijf bij beide onder controle en zh en vk...krijg met 28 en 32 weken nog een echo... ook wel leuk natuulijk :)

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ caruli: ik bedoel ook inderdaad normaal gesproken bij normaal verlopende zwangerschappen ;) hihi..
    Jullie moeten vanwege vorige vroeggeboorten en op advies van de vk nog even wachten toch?

@ chiquita: Goed te horen dat alles goed is! Nu de uitslagen nog!

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha nee was het maar waar!
    Ik ben aan het werk..... ( wel lekker in de airco!)

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou werkse dan nog elmo.. nog 1 dag is het weekend :D

joyce: die uitslagen zullen ook wel goed zijn denk ik ...positief denken ;)

ik wil best buiten zitten maar is best warm zou spontaan in t zwembad van de kids gaan liggen hahahah

11. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Nou ja lekker met de kids het zwambad in dan! haha.
    Morgen lekker vrij!
    De kinderen wegbrengen naar het logeeradres en dan naar de hornbach om de laatste spullen voor de badkamer te kopen. jippie!

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zo, ga zo afsluiten!
    Gaan vanavond naar bebeluna in aarle rixtel, kamertjes kijken :D

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce en elmo.. veel plezier met shoppen vandaag!!!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier nog geen beebje gevoeld hoor... maar gemiddeld is 18 tot 22 weken bij de eerste dus maak me nog neit druk...komt vanzelf, hartje doet t luid en duidelijk :D

15. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ah ik wil ook shoppen! Veel plezier jullie twee!

Wat ik me eigenlijk stiekem een beetje afvroeg...
    Zijn er hier mensen die gestopt zijn met roken net voor of net in het begin van de zwangerschap? En eerlijk, rook je echt helemaal niets meer nu? Zijn jullie ook verder helemaal op de gezonde toer; geen alcohol etc? Koffie?

Ik ben gewoon nieuwsgierig!
    Ben zelf op de dag dat ik de positieve test in handen kreeg gestopt, heb sindsdien geen een hijsje meer genomen, dat geldt ook voor alcohol en andere slechte zaken.
    Moet wel zeggen dat ik denk dat ik na de zwangerschap het roken niet meer kan weerstaan, tot nu toe is het echt nog elke dag moeilijk geweest!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; bedankt voor de leuke reacties op de foto's :D :D
    Hier vandaag trouwens een uitnodiging gehad om volgende week op gesprek te komen voor een sollicitatie! Spannend!! Ze weten immers nog niet dat ik zwanger ben maar daar komen ze volgende week vast wel achter, mijn buik is namelijk niet meer te verbergen :D
    De vraag naar personeel is schijnbaar erg groot dus ik hoop dat het me goed af zal gaan.
    @ faye; Sorry maar ik kan daar niet over mee praten, never nooit gerookt en ook nooit die behoefte gehad. Alcohol bijna nooit wat van gehad, jah toen ik een jaar of zestien was dronk ik nog wel eens een glaasje boswandeling of een breezertje maar daar bleef het dan ook bij op de zaterdagavond.

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Echt super gaaf dat zoveel meiden de kleine al voelen. Lijkt me echt super bijzonder!! Hier helaas nog niks denk ik. Zit me af en toe wel suf te concentreren op mn buik, maar voel helemaal niks. Hoop echt dat dat snel gaat komen!

Zag nog een discussie over libido voorbijkomen.... Die is hier helaas ver te zoeken. Eerst niet ivm misselijkheid en nu is de zin ook nog niet echt terug gekomen. Misschien maar eens wat actie ondernemen op dat vlak als het wat minder warm is

@fay: Roken doen ik allang niet meer, en alcohol heb ik niet op sinds ik zwanger ben. Wel moet ik zeggen dat ik niet al te streng in de leer ben wat eten betreft. Ik hou me aan de lijst die in folder van het ziekenhuis staat en verder eet en drink ik gewoon alles (voor zover ik dat lust nu, want mn smaak is totaal anders). Dus geen rauw vlees, maar wel gewoon cola, drop, etc (uiteraard wel met mate!).

Ik zie trouwens dat jullie ook een website hebben. Leuk! Aan wie moet ik mijn gegevens daarvoor doorgeven?

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Om wat gegevens van je door te geven stuur je een PB naar berenbotje, suuskebab, poohbeer, bapsie of joyce81

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Faye,
    Ik ben gestopt met roken 2 dagen na de positieve test. Moest mezelf er nog even op voorbereiden. Sindsdien geen sigaret meer gerookt en ik hoop zo erg dat ik na de bevalling niet meer ga roken. Wil namelijk nog wel een kindje ooit en wil niet weer die hel door van het stoppen. Ik heb het er echt heel zwaar mee gehad. Nu gaat het best...
    Ik heb inmiddels al twee keer een klein glaasje champagne gedronken. 1x na de test en 1x na de 12 weken echo omdat champagne echt een verslaving van me is.... Veder eet ik wat meer fruit, maar frietjes zijn nog net zo lekker...

Libido,
    Ver te zoeken. Zeker met dat bruinverlies vind ik het geen smakelijk idee, maar dat begint al minder te worden.

Beweging
    Hier ook nog geen beebje gevoeld hoor. Ik wacht (on)geduldig) af...

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    @faye ik ben eigenlijk nergens verslaafd aan geweest.. dus geen moeite om iets niet te doen.. soms heb ik wel zin in filet american.. maarja at mag ik over 6 maande weer :) verder let ik niet echt op mn eet gedrag... wel wat extra fruit maar daar heb ik ook zin in..

ik voel me zooooo misselijk nu.. bah.. en ook duizelig.. hopen dat t zo over gaat.. :(

Deel Deze Pagina