December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden,,

Ik wilde even laten weten dat alles goed met me gaat hoor..
    Kan het alleen niet bijhouden hier :)
    Probeer bij te blijven maar heb ondertussen alweer een hoop gemist.
    Ben blij dat het allemaal wat is afgekoeld... pff wat was het warm he...

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Warmte
    Hier nog steeds geen druppel neerslag gevallen, dus net maar weer de tuin gesproeid...zucht. Gelukkig is het wel iets afgekoeld.

Obstipatie?
    Bij mij dus echt niet, het tegenovergestelde....ook niet prettig. Maar als ik ooit verstopt zit helpen grote hoeveelheden peperkoek als de beste. Ooit bijna de heledag aan de WC gekluisterd gezeten door een halve peperkoek op te eten... Voor mij morgen maar weer een bord Brinta.

Stuitje
    Nog geen pijn in mijn stuitje, maar ik heb een paar jaar geleden mijn stuitje gebroken en las ik ergens dat je dan kans hebt dat bij de bevalling je stuitje weer breekt :$ Daar ben ik wel een beetje bang voor.

Verder Joepie....morgen 15 weken...

3. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Vandaag 19 weken!!!!!!

4. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Nu eerst een halve dag werken en dan lekker genieten van het weekend!

Prettig weekend allemaal!

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen...

panos: dat van mn stuitje was ik.. het is alleen zo raar het ene moment kan ik geen stap zetten het andere moment ben ik vrolijk een bed ana het verplaatsen :( nouja t zal er wel allemaal bij horen...

collo: oh ik snap dat je daar bang voor bent dat je m weer zou kunnen breken.. nou maar hopen dat t niet gebeurt.. lijkt me idd erg pijn doen..

nou gister heeft t hier geenn drupje geregend overal regende het behalve hier schijnbaar.. in ieder geval in onze regio regende het overal.. nouja het was best wel benauwd maar we hebben het overleeft... mn buik begint ook echt t egroeien.. met de dag wordt hij groter...

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Goedemorgen!

Nog 2,5 uur en dan hebben we de pretecho!

Tot laters...

Groetjes,
    Wendy

7. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    @ verslavingen: wat goed dat iedereen zich zo kan beheersen, chapeau mensen!

@ poohbeer: veel plezier met jullie pretecho!

en woehoe ook hier 19 weken!! 8)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Poohbeer, succes! Ik neem aan dat we de foto's wel zien verschijnen.

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen!

@collo, faye en moontje; gefeliciteerd met jullie mijlpalen!

@poohbeer; veel plezier met de echo! We horen het wel of het definitief een cheeseburger blijft! :D

@berenbotje; bedankt nog voor de peptalk, je hebt helemaal gelijk! Ik had een onzeker momentje!

@hier; hier ook geen druppel gevallen... volgens mij is er in heel brabant niks of weinig gevallen.. gelukkig staat er vandaag een heel licht windje, dus nu lekker ff de deuren tegen elkaar open...

10. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ha, ik heb gewoon net op straat een kinderstoel voor in de auto gevonden, van maxi-cosi nog wel! Prijssticker zat er nog op; 170 euro8)
    Ff schoonmaken en dan is ie klaar voor gebruik.

Sorry voor de oninteressante mededeling!

11. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.
    Pretecho was onwijs leuk! We krijgen een MEID!
    Ze is nu 20 cm lang, haar maagje en blaas zaten mooi vol.
    Ruggetje was ook mooi dicht, en geen transpositie van de grote vaten...dat heeft ze dus in elk geval niet van mij! Fijn om alvast te weten!
    Ze was onwijs druk in de weer, en net als gisteren had ze eerst de navelstreng met beide handjes vast ter hoogte van haar kruis...lastig kijken dus LOL!

Ik zal straks de foto's scannen en in mijn album plaatsen...we stonden trouwens met 15 minuten weer buiten ;).

Liefs,
    Wendy

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh pooh, wat leuk een meid!! zo bijzonder dat je dat al met 16 weken kunt zien! Gefeliciteerd en laat het roze maar komen:)
    ik ga even in je album spieken!

13. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hi Doortje79,

Thanks! De foto's stonden nog niet in mijn album...heb ze nu dus snel even geplaatst!

Liefs,
    Wendy

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Wat geweldig Pooh!
    En wat heerlijk dat alles goed is zeg :D
    Erg mooie foto's!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden,

Zo alweer een weekje thuis na de vakantie. We hebben echt lekker genoten! Ik zie dat het hier ook allemaal goed gaat gelukkig! Wat leuk dat sommige het geslacht al weten zeg! Nog 2,5 week wachten :D dan de 20 weken echo wel spannend hoor.! Ik ga nog even verder lezen!

16. Roos1987

Roos1987 Actief lid

5 dec 2007
    121
    0
    0
    ergen in zuid holland
    Hi Meiden,

Ik heb even een vraagje, misschien weten jullie het...
    Mag je werkgever je weigeren als je op een interne vacature hebt gesolliciteerd met als reden; je verlof komt niet goed uit in die periode, dus we zetten jou niet op die baan.

Mag dit? :(

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @Roos: Weet het niet zeker, maar volgens mij mag dat niet. Een werkgever mag nooit een promotie of baan weigeren met zwangerschap als reden. Maar hoezo, had je gesolliciteerd en ben je met de reden afgewezen? Das rot zeg!! Toevallig zitten we bij mij op het werk in een reorganisatie en had ik ook op een interne (hogere) functie gesollciteerd. Tot mijn grote verbazing ben ik ondanks mijn zwangerschap wel aangenomen. Nu dus nog 3 maanden (verrlof in november en veel geplande vakanties...) om mezelf te bewijzen in nieuwe baan. Wordt hard werken, maar wel gaaf!!

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

@pooh; wow gaaf joh! een meid! joepie! Supermooie foto's! Dat ze met 16 weken al zo lang is! is dat gemeten van hoofdje tot kontje, of in het geheel?

@Roos; geen idee meid! Maar dat is wel knap balen als ze je daarom weigeren...

@manoe; leuk dat je er weer bent! fijne vakantie gehad?

@all; vandaag 18 weken, joepie!!!

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Hee suuskebab!

Ze (wil nog iedere keer HET schrijven ;)) is in het geheel 20 cm lang...incl. tenen ...hahah...hoofdje was 3,5 cm.
    Gefeliciteerd met je 18 weken!

Liefs,
    Wendy

20. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hey Poohbeer! Gefeliciteerd met je meid!
    Leuke foto's! En klopte het? 50 euro incl. dvd?
    Wel kort 15 minuten of niet?

En Panos gefeliciteerd met je hogere functie!

Verslavingen: ik heb gerookt tot mijn 21ste en heb er nu echt een hekel aan! haha, iedereen moet bij mij buiten roken.'

Alcohol mis ik ook niet echt. Dronk toch al nooit veel.

Wat ik wel mis..... filet american, rosbief en carpaccio.

Maar goed Dennis heeft de vorige twee keren direct na de bevalling een broodje filet american laten bezorgen door bijv. familie. en mijn moeder bakte de 2e avond na de bevalling lekker een medium biefstukje. Dus in de kraamtijd haal ik de schade wel weer in.

Mijn zwangerschapsverslaving is hoe saai gezonde knabbels. zoals komkommer, tomaat,augurk en veel fruit.

Ik val nu ook alleen maar af. mijn buik groeit en de rest valt af! haha. Mag ook wel ik ben veel te zwaar.

Hey terwijl ik hier zin te typen is mijn hummel aan het sporten in mijn buik.
    Morgen echo om 14.00. heb er zin in.

Groetjes

Deel Deze Pagina