Qua namen.... We hebben voor onze dochter niet een allerdaagse naam, dus kan het niet over mijn hart verkrijgen om dat met deze wel te doen. En we willen graag de tweede letter van de roepnaam met een i, om het onszelf makkelijk te maken....
haai lady's! zo weer even geleden dat ik hier was maar probeer wel telkens mee telezen! eerst maar ff reageren: A
sjonge jonge die site werkt niet mee! :x @ poohbeer; jippie ook een meisje hihihi gefeliciteerd hoor! @ caruli; meid dat is heel moeilijk dat snap ik, hoewel ik het zelf niet heb meegemaakt, heel veel sterkte rond die dagen... @ roos; bale joh van je werk, idd ff debond ofzo inschakelen! @ verhuizen: wij gaan ook verhuizen!!!! (als alles meezit natuurlijk met de hypo enzo ) het huisje waar ik die link van hier had gezet, dat hebben we dus nu ff financiering rond maken, dan gaan we nog een weekje op vakantie (augustus) en 2 september de sleutel helemaal blij!
@ joyce; ook de quinny speedy alleen wij hebben de Raven (zwart/antraciet) hij rijdt heeerlijk he (had je me man moeten zien lopen over dat paadje hahaha) ps;
PS; wat ik zaterdag avond ineens had: een vlek op mn tiet... dus ik zit op de bank zegt mn mannetje heej lek je? hahaa best balen, als ik nu al met van die schijven moet gaan lopen...
@ chiquita; meid wat schrikken joh! hoop dat alles goed blijft gaan en fijn dat jullie ff je kleine weer hebben gezien... doe maar lekker rustig aan missch helpt dat ook..
Gien, das ook minder ja.. vorige zwangerschap heel veel last van gehad, maar tot nu toe gelukkig nog niet..
Tsja dat pb-en is wel een idee! haha En wat dat lekken betreft. ik heb het alleen in bed als ik op mijn buik heb gelegen. Dan heb ik twee natte plekken in bed! haha
@ gien: de mijne is ook trots.. vond dat ik maar moest opschieten dan konden we tenminste lekker gaan wandelen enzo! wahahah.. maar hij vond het idd geen goed idee dat het nu al kwam.. hihi @ moontjemoon: sja.. das idd niet echt prettig dan nee..
Zit net in de lijst dec te kijken naar het geslacht, maar alleen de verrassing is ingevuld.... Heb geen idee of er meer jongens of meisjes verwacht worden, al denk ik meisjes... Voor degene die het echt leuk vinden om te weten wat het wordt, stuur maar een pb'tje
Heey meiden, kreeg net de nieuwsbrief van Zester over de mail en daar staat een goede actie in voor Avent flessen. Misschien ook iets voor jullie? Ik heb bij mijn eerste ook zo'n pakket besteld en vond het superfijne flessen (ik heb werkelijk alle merken geprobeerd). Zester - De leukste online tijdschriftenwinkel! Met abonnementen en producten uit de bladen.
kreeg die net ook door van zusje! das toeval! neem alleen aan dat je abo moet hebben? dus heb haar laten bestellen
Volgens mij niet hoor, ik heb weleens wat besteld via deze site en sindsdien krijg ik de nieuwsbrief. Je kunt gewoon zelf bestellen.
goedemiddag.. caruli: las even snel overal overheen maar jij ook sterkte ik denk dat t gewoon moeilijk blijft maar toch is je mannetje altijd bij jullie verder las ik iemand bij babaydump kinderwgaen enzo besteld.. ik gister dus mn kamertje ik moest vanmorgen de vk bellen hoe t in het zh was gegaan had een bel afspraak gelijk gezegd van bloed verlies.. en ik mocht nog even langskomen.. gewoon om te zien hoe t beebje t deed.. en nog steeds heel erg goed.. erg actief... bloed af en toe nog een beetje maargoed.. zo lang t niet erger wordt.. mag alleen niet tillen enzo.. en ook niet te lang lopen of fietsen.. dus wordt een rustig weekje hier.. maar alles voor t beebje...
@ chiquita: goed te horen dat alles goed is! doe maar lekker rustig aan ja! hier begint het net te plenzen! niet normaal! waar heb jij kamertje besteld? wij eindhoven!
ik ook eindhoven.. was gister ochtend geweest was echt zoooo druk.... maar heb een kamertje zonder kast die past helaas niet op de kamer dus een wat grotere commode genomen
nu.nl/gezondheid | ‘Koffie geneest Alzheimer’ zouden zwangere vrouwen daarom zo'n slecht geheugen hebben? gebrek aan koffie?
@ chiquita: wahahaha.. wij van 11 tot 15!!!!!!! en ook kamertje zonder linnenkast maar met goede commode! wahahaha.. wat een toeval!