December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

saskia heel veel plezier met vertellen!!!

nieuwe zwangeren gefelicteerd!!! we hebben hier wel veel dames met een bijzondere achtergrond qua zwanger worden!!! Gefeliciteerd!!!

over vitamine ik neem (zins vorige zw.schap) dagravit mama&baby, kan voor tijdens en na en tijdens borstvoeding :)

2. gerianne

gerianne Niet meer actief

iedereen gefeliciteerd
    en hopen dat die 12 weken erg snel voorbij gaan

had gisteren wat afscheiding/bloed bij het afvegen
    was en ben nog erg ongerust

bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dit ook
    maar toch blijft het spannend
    maar waar ik mij meer zorgen over maak is dat mijn positieve testen niet donkerder worden maar steeds heel licht blijven
    gisteravond nog samen met mijn man getest 2 testen 1 van kruidvat en 1 van sensitest
    allebij postief maar weer heel licht
    durven allebij nog niet echt te juchen

wachten nu eerst maar even een weekje af en zien dan verder

had eerst veel hoop maar zie het nu eigelijk wel een beetje somber in

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren, wat gaat de tijd snel als je zwanger bent. Of misschien niet zo snel in het begin, maar als je achteraf kijkt weer wel.
    Ik ga ophouden met mijn gebrabbel (typische zwangerschapskwaal)

Liefs brusje

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @nursy; wouw! gefeliciteerd joh! super dat je maar 1 bahandeling hebt hoeven onder gaan!!

@all; ik slik een groot tablet foliumzuur van de kruidvat en daar zitten ook andere vitaminen in, ijzer, D en weet ik het allemaal ;)

@Brusje; jah dat geloof ik idd! hoewel ik het nu nog niet zo snel vin gaan ;) bijna 7 weekjes!

@gerianne; ik weet het niet meis, mag je niet voor een echo ofzo? opzich wel geruststellend dat je dat vaker hebt gehad en toen is het ook goed gegaan toch?

liefs en een fijne dag!!

5. gerianne

gerianne Niet meer actief

heb nog geen contact gehad met mijn verloskundige
    gaan eerst maar even een paar dagen weekje afwachten
    en zien dan wel verder

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Beste meiden,

@ Chiaraa, heel veel sterkte meis!

@Alle nieuwe meiden: Van harte gefeliciteerd, en dat het maar snel december mag worden!

Ik heb ook nog weinig zw verschijnselen, en ben nog erg huiverig.
    Twee jaar geleden had ik met 13 weken een miskraam, dus zal ook nog wel een tijdje aanhouden....Hopelijk blijft deze ivf baby wel plakken!

Fijne dagen allemaal!

Liefs,
    Wendy

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen dames!
    Ik kom me hier melden!
    Gister en vandaag test gedaan, en ja hoor: zwanger!
    Als ik goed heb geteld dan ben ik 14 december uitgerekend! :)
    Zooo spannend allemaal! hihi...
    Het drukt ook nog niet helemaal door, maar we zijn echt zo blij en happy en onbeschrijflijk... snappen jullie vast wel!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @joyce: welkom en gefeliciteerd! :D

@gerianne: ik had bij Milan ook bloeverlies, dus het hoeft idd niet altijd wat te betekenen, bij milan had ik het met 5 weken, nu nog niets gezien, hoop dat het weg blijft, want je kan er idd goed onzeker van worden!

liefs rebbel

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Joyce, gefeliciteerd!!!

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen meiden!

@joyce en nog iemand? gefeliciteeeeerd en welkom!

@gerianne; je bent oon nog heel vroeg zwanger, nog voor je nod als ik je banner moet geloven, dan hoeft je streep ook nog niet zo heeeeel dik te zijn hoor volgens mij! Het is idd toch allemaal maar afwachten...

over vitamines; ik slik etos zwanger zijn, lekker 2 grote capsules per dag! :D

@hier; ik heb prinsheerlijk geslapen, YES!!! met een warme kruik tegen mijn buik in slaap gevallen en alleen 2x wakker geweest om te plassen, nou ik ben een gelukkig mens hoor! :D

Ow, aan alle nieuwe dames: als jullie op de site willen (zie onderschrift) pb dan even naar mij, ntombi of berenbotje. als je even je leeftijd, bevaldatum, hoeveeltste kindje en je afspraken doorstuurd, zetten wij je op de site erbij!

11. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Joyce: Van harte gefliciteerd!!! We zijn dezelfde dag uitgerekend!! We lopen dus helemaal gelijk op!

Ik heb zelf nog geen tot weinig kwaaltjes, ik lees dat veel van jullie ook nog geen tot weinig kwaaltjes hebben zo vroeg in de zwangerschap, dat stelt ook mij wel gerust. Aan de ene kant zou ik willen dat ik meer kwaaltjes kreeg maar aan de andere kant natuurlijk ook weer niet. Mijn vriendin is 9 maanden heel erg ziek geweest (ze heeft zelfs in het ziekenhuis gelegen omdat ze uitgedroogd was!). Dus ik probeer er nog maar even van te genieten dat ik er niet zo veel last van heb 8-[

Ik heb wel even een vraagje voor jullie/oproepje... Mijn zus is al 4 jaar bezig om zwanger te worden en ze is al 3 jaar in behandeling in het ziekenhuis. Er zitten hier bij de december mama's ook een paar meiden die niet vanzelf zwanger zijn geworden, maar nu gelukkig wél zwanger zijn! De medicijnen die mijn zus krijgt zijn medicijnen die gemaakt worden uit urine van zwangere vrouwen. Ik wil niemand iets opleggen of zo maar kijk ook eens bij de site voor moeders voor moeders. Zo kun je andere meiden/vrouwen helpen om zwanger te worden.

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @roosje; duimen voor je zus dat ze er baat bij heeft! Hier zijn al heeeel wat dames die allemaal meedoen met MvM! kijk maar eens in de agenda op de site! We helpen met z'n allen ook jouw zus een beetje! :D

@bapsie; het staat genoteerd! ik had het inderdaad gisteren ook al ergens langs zien komen, maar vergeten toe te voegen... :(

Wij gaan vandaag lekker even naar de efteling! Dus ik ben er vandoor! Spreek jullie vanavond nog wel!

liefs Suus

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    JA , ik wil erbij! Is er ook hier een lijst, of alleen die?
    Hebben jullie ook zo'n buikpijn? vooral snachts? kon afgelopen wacht weer niet slapen namelijk.. Verder voel ik me prima! maar die buikpijn! :(... Is erger dan ik ooit tijdens ongi heb gehad...

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo!!!
    Ik kom me hier ook melden! Na donderdag, vrijdag en vandaag een positieve test, begin ik het te geloven! Ik ben weer zwanger!!! ons motto wordt: 3x is scheepsrecht! Hoop echt dat het deze keer goed gaat! Bij wie moet ik mij melden als ik op de lijst wil? En welke info heb je nodig?

15. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Hallo allemaal,

@Chiara: oh meis, wat erg. ik leef met je mee. Heel veel sterkte. dikke knuf!

@Joyce: JAAAAAAAAAHHHH, welkom hier meid! Super gefeliciteerd!!!!

@Elegance: waar is je twinsister :D , heeft ze zich hier nog niet aangemeld???

@hier: vandaag eindelijk weer een beetje opgevrolijkt, was afgelopen dagen echt niet te genieten :oops: Vandaag wel weer veel steken in onderbuik. En ik kan haast niet p**pen :oops: :oops:

@vertellen: vorige keer aan ouders/schoonouders, broers/zus verteld met 6 wkn. helaas met 8 wkn mk. Nu willen we eigenlijk wachten tot 1e echo met 8 wkn maar we zien iedereen dit weekend en zodra ik geen alcohol drink gaan ze natuurlijk vragen of ik weer zwanger ben. En dan breekt er uiteraard een lach door op mn gezicht :D Nou ja we zien wel. Bij de mk vorige keer zijn ze allemaal heel lief geweest dus ze verdienen het eigenlijk wel om het te weten...

@testen: vandaag mn laatste test gedaan, had er nog 1 over en wilde toch weten of hcg nog stijgt. en ja hoor nog voor de urine door het venstertje was gelopen stond er al een streep in het testvak. en uiteindelijk was de teststreep dikker en duidelijker dan de controlestreep. dat zit dus nog goed :D

nou meiden allemaal een fijn en zonnig paasweekend!
    Liefs, PSje

16. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    ohh Doortje daar ben je! =D> Van harte meid, super! Ik wens je een hele fijne en onbezorgde zwangerschap en natuurlijk is 3x scheepsrecht voor jou!

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @psje: de twin- sister meldt zich hahaha! Wilde toch de test van vandaag afwachten! Hoe is t met jou? Toch nog een testje gedaan? Wel weer fijn, die bevestiging! En nu ga ik eten, heb hongerrrrrrr :)

18. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Goedenmiddag!
    @doortje gefeliciteerd! Te gek!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!