Wij gaan zelf naar Marja Schouten in Purmerend, €90 voor een 4D echo.. je krijgt dan 4 foto's mee en de rest op dvd. Aardige vrouw, ben er met 14 weken ook geweest en mooie plaatjes toen gekregen (2D echo was het toen). Valt toch nog wel mee qua reizen uit Amsterdam? (woon zelf in Beverwijk, viel nog wel mee qua reizen. en je doet het toch maar 1 of 2 x)
@mroos: ja hoor als je dat vraagt dan kijken ze dat gewoon na @mama_rose: nou fijn....... bent snotverkouden dus fijn is dat niet... Heb de hele dag bij mezelf en bij Layla kunnen snuiten.
Ze vragen er meestal ook naar of je het wilt weten of niet zodat ze kunnen proberen om het te laten zien of juist het tegenovergestelde.. Morgen mijn tweede 20 weken echo... Kan ik weer een uur kijken naar de beeb.. Hoop dat het net zo eigenwijs is als de eerste keer zodat ze er ook nog iets van kunnen leren... ( de echoscopistes van de gyn ) Heb na de 20 weken echo 12 foto's meegekregen en morgen waarschijnlijk weer... De beeb heeft het plakboek al vol voordat het geboren is
Wat is er trouwens vandaag weer veel geschreven, heb niet alles terug gelezen.... sorry voor degene op wie ik niet gereageerd heb!
o ja dat onderschrift... zoek een leuke uit kopieer de link en plaats m bij gebruikersinstellingen onder handtekening..
welterusten dames! Morgen weer vroeg opstaan en hopenlijk krijg ik goed bericht terug van mijn sollicitatie van gisteren.....duim duim duim
PS-je bedankt voor het Tamiflu berichtje. Stelt me toch een beetje gerust... Zouden we ook voorrang krijgen bij het inenten denk je? Heb me nog nooit druk gemaakt over ziektes, maar omdat de enige doden in Europa twee zwangere vrouwen zijn....begon ik me toch een beetje zorgen te maken... Veren enzo Bedankt voor de tip van die conmplimentjes voor je man. Ik ga het ook proberen. Hij verdient het ook wel, die arme schat...
goedemorgen! mamaweentje: welkom bij de club jij bent dus ook al aardig op weg... uhm mroos: ik heb geen idee over die 20 weken echo.. heb ze nog nooit gehad ( mijn eerste zwangerschap in nl) ik denk dat t er ook wel aan ligt wie je krijgt heb welles gehoord dat sommige heel aardig zijn maar sommige ook erg nors en chaggi.. dusja zal daar ook wel aan liggen en hoe je beebje mee werkt... ik ga echt een geslachts bepaling doen kan echt niet tot 14 aug wachten nou ik ben vroeg naar bed gegaan lees 21.15 maar goed ook want mn zoontje stond in zn bed te schreeuwen om 5 uur.. dus ben nu al goe wakker hahaha.. nou fijne dag allemaal en dees k duim mee maar zal wel goed komen
dankjewel chiquita1... ben indd al een tijdje op weg gelukkig ook maar... heb nog steeds enorme angst na een eerder miskraam wordt al panisch bij ieder krampje enz wat ik voel dat is echt niet zo fijn kan er gewoon nog niet van genieten. pas na iedere echo heb ik even "rust" maar na een week is dat k*t gvoel weer terug helaas maar zal me er toch overheen moeten ztten geloof ik want we zijn er natuurlijk wel superrrr blij mee vind het leuk om terug te lezen hoe iederee hier toch wel over dezelfde dingen nadenkt en tobt ben ik gelukkig niet de enige hahaha @dees85 ik heb ook een baan gekregen terwijl ik al zwanger was dus geef de hoop niet op!! succes vandaag
Goedemorgen allemaal! @ Dees; ik duim mee voor goed sollicitatie-bericht! Ik wil zelf tzt 4 dagen gaan werken, al moet de baan tegen die tijd nog gevonden worden Vriendlief blijft ook 4 dagen werken en 3 dagen opvang is het hele plan (vooralsnog hoor, geen idee hoe we er over 6 maanden over denken). @ vent; hier ook gezegend met zorgzame superkerel . T blijft een kerel hoor, met alles wat er bij hoort . En ja complimenten werken erg goed, ook bij mij trouwens Vind het fijn dat hij zo betrokken en enthousiast is, ook dat zal voor iedereen verschillen, maar ik vind het erg gezellig.
mamaweentje: ik heb ook een miskraam gehad deze was erg laat en gek genoeg heb ik u helemaal geen onzeker gevoel ondanks het bloedverlies dat ik heb gehad.. ja toen ik bloedde natuurlijk wel maar nu helemaal niet meer.. ben daar wel blij om.. ja wilde nog even een vreugde dansje doen ik bloed dus niet meer fijn hoor... net kwam de man van moeders voor moeders de flessen voor de laatste keer ophalen maar ik was ze vergeten buiten te zetten.. en de bel stond niet aan die zet ik savonds als de kids op bed liggen altijd uit.. vergten aan te zetten.. dus hij stond in 1 keer voor de raam schrok me kapot joh.. zit je dan in een mooie combi huispak ( not) en je vogelnest in je haar hahahah ga nu toch maar aankleden voor ik meer verrassingen krijg
dees: heel veel succes vandaag! chiquita: thanks voor het vragen meid alles was goed bloeddruk 115/70 gewicht - 2 ons urine goed cervix goed beebje flink aan het bewegen en hartje klopt stevig helaas deze keer geen foto meegekregen van de echo helaas heeft hij ook niet gekeken naar het geslacht, hopelijk ligt de kleine volgende week goed bij de pretecho
Oei das wat minder inderdaad! Wij hebben er hier ook wel een beetje last van gelukkig word t allemaal iets minder nu! Ik hoop dat je je dan vandaag wat beter zal voelen...
Hier wilde ik nog even iets over vragen.. Woon namelijk zelf ook in Z-Holland. Maar die echo waar jij het over hebt is dat dan ook een 3d/4d echo of een 2d?? Want voor een 3d/4d echo is het dan zeker erg goedkoop! Ik heb opgezocht dat je hier in z-Holland voor een kwartier en uitsluitend geslachtbepaling 25 euro betaal ergens maar ja dat is dan wel 2d en ik zou heel graag 3d/4d willen zien, omdat je dan zoveeeeeel meer ziet. Voor die 2d geslachtsbepaling kan ik net zo goed tot 31 july wachten...dat vind ik dan wel zonde van me geld aangezien ik geen boompje op me balkonetje heb staan Liefs mama_rose