December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: ja... snif! hihi.. fijn he! :D...

2. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Die zit nu waarschijnlijk op een roze of blauwe wolk...:)

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyhey,

nou sorry voor het lange wachten... hahaha. heb t ook zo druk.. :p

nou het wordt dus een ...............

JONGEN!

dus weer een jonegtje erbij in dec.. hoewel er volgens mij al veel meisjes zijn of niet???

nou mn kids zijn ook mee geweest en mn dochter vond het heel erg leuk om te zien.. alleen toen ze hoorde dat t een jongen was werd t wat minder hahaha. maar nu vind ze een broertje toch ook wel leuk...

nu las ik net iets over het cb.. maargoed dat iemand dat schreef want daar moet ik nu heen moet er om 14 uur zijn voor mn dochter

4. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik kan wel eerder voor een echo maar wij zijn dan nog op vakantie. De week daarna doen ze geen echo's dus dan pas zo laat.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    chiquita: wat leuk een jongen :D
    idd zijn er nog maar weinig jongens hier
    ik denk dat ik de meisjeslijst ga aanvullen ;)

joyce: ik zie trouwens dat we allebei op dezelfde dag de medische screening hebben ;)

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    @caruli: ik dacht ook de meisjes lijst aan te vullen.. maar t liep net even anders hahaha.. ben nu dus druk met jongens kleren.. maarja nu ga ik echt! anders kom ik telaat

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @chiquita: Wat leuk een jongen!
    Mijn familie denkt dat ik weer een meisje ga krijgen, dr zit een tante tussen die t in de familie al 3 keer goed had.

Ik moet nog 2,5 week wachten : owwww zoow moeilijk

@ALL: ik had gisteravond heeeele erge krampen helemaal linkssonder in mijn buik, het trok zelfs n beetje door naar mn been. Toen de krampen over waren toen hield ik er de hele nacht een zeurende pijn aan over.

Weet iemand wat dit is??

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ caruli: oeh, dan doen we voor elkaar duimen!! (als we het niet vergeten)

@ dretjuh: denk bandenpijn of groeipijn... denk ik..

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dretjuh: kan idd bandenpijn zijn
    heb ik ook af en toe ineens en trekt door naar mijn been of rug...

joyce: zal idd ook duimen voor jou ;)

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Chiquit....leuk een jongen!!!!

Hoe staat het eigenlijk met het saldo jongens/meisjes?

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    geen idee
    is daar toen geen lijstje van gemaakt?
    dacht ik hoor :)

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Chiquita, wat leuk een jongen!

Dat was ik, die het over het CB had. Ik ben er ook net geweest met mijn dochter. Alles was goed, gewicht en lengte en ook de ogentest was goed!

13. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    @joyce nee ik bedoel het discusieren over het feit dat ie in mijn ogen mij te weinig uit handen neemt hij ziet dat anders en na diverse discussies erover laat ik het maar lekker rusten! hij is wel heeeel erg betrokken bij de zwangerschap hij loopt het liefst de hele dag te voelen aan me buik is zelfs lijstjes aan het maken wat we nog allemaal moeten hebben enz dus dat is het probleem niet :D

@chiquita super!!!! gefeliciteerd met je boy! kan je eindelijk een beetje gericht kleertjes enz gaan shoppen...
    ben benieuwd wat wij krijgen 24ste heb ik 20 weken echo kan niet wachten!!

@dretje denk indd ook banden pijn heb er de laatste dagen ook veel last van..

@ego heb weer een k*t nacht gehad wordt gek van de tintelingen in me vingers ben benieuwd wat ze er morgen van in het ziekenhuis zeggen
    net even lekker wezen shoppen voor nieuwe zwangerschaps broeken bij c&a is uitverkoop heb 2 ontzettend leuke broeken gehaald voor maar 23 euro! das nog eens een koopje dacht ik zo

nou even verder hier want de stofzuiger doet het helaas niet vanzelf... :(

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ mamaweentje: het stuk over niet betrokken mannen was algemeen vanwege allerlei discussies hier..
    Het stuk over niet praten om ruzie te vermijden was tegen jou.. snap dat je geen discussie wilt hoor, maar ms moet je proberen op een andere manier te brengen..
    Meer van "ik zou het fijn vinden als je dit en dat zou doen want ik krijg anders last hier van"of ik zou het fijn vinden als want ben echt heel moe". Of laat hem het stukje lezen ui de zwangerschapsbijbel "veilig zwanger"-> daarin staat dat zwange zijn gelijk staat aan 2 uur extra werken op een dag,,
    Ipv zeggen "jesus, hallo, kun jij ook ff wat doen, want ben echt helemaal dood!" of dat je er vanuit gaat dat hij zo maar uit zichzelfwat gaat doen...
    Weet dat het lastig is hoor!.. heb communicatie cursus gehad en ben ook beter in advies geven dan zelf uitvoeren..! maar praten uit de ikvorm werkt vaak beter dan vanuit de jij vorm ..

15. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Lijstje maken dan maar??

Jongetjes:
    -Chiquita

Meisjes:
    -Faye

Geheimhouders:

En nou maar aanvullen!! Ik ben benieuwd!!

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven

Jongetjes:
    - Chiquita
    -

Meisjes:
    - Faye
    -
    -

Geheimhouders/ Onwetenden:
    - Joyce81
    -
    -

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lijstje maken dan maar??

Jongetjes:
    - Chiquita

Meisjes:
    - Faye

Geheimhouders:
    - Caruli

En nou maar aanvullen!! Ik ben benieuwd!!

helaas kan ik het hier niet op het forum neerzetten ivm meelezers
    maar zal wel pbtjes beantwoorden ;)

18. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    @joyce ik snap indd wat je bedoeld heb het al op een aantal manieren geprobeerd en hem ook boekjes laten lezen etc. maar moet ook zeggen dat ik niet te klagen heb hoor hij doet genoeg voor me maar af en toe als ik dan eens om iets vraag en je dan weer meteen een lang gezicht krijg heb ik al snel zoiets laat maar doe het zelf wel even ook als hij het wel wilt doen hoor...!
    maar zo ben ik dan weer als hij een lang gezicht trekt in mijn ogen doe ik het liever zelf...
    snap indd wat je bedoeld met breng het anders en niet van hallo ik ben kapot doe dat even maar hij doet al heeel veel uitzichzelf maar soms ben ik ook te makkelijk in dingen en vraag al snel doe je dat even voor me terwijl hij zelf aan het werk is of wat dan ook dat is natuurlijk fout van mij uit hahaha:) die makkelijke instelling maar als ik dan egt even de puf er niet voor heb en iets vraag heeft hij al snel zoiets van ja lekker makkelijk he heb je weer geen zin dus in zekere zin ben ik zijn gedrag eigenlijk ook wel zelf schuld haha;)
    maar bedankt voor je tips in ieder geval! zal er zeker wat aan hebben in andere situatie's

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

Jongetjes:
    - Chiquita
    -

Meisjes:
    - Faye
    -
    -

Geheimhouders/ Onwetenden:
    - Joyce81
    - Caruli
    -

20. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik ook weer!

dretjuh: geen idee wat die pijn is... ik heb wel steken gehad mar trok naar mn billen toe..

mamaweentje: ik denk dat ik ook maar weer s ga shoppen wat voor een soort broeken hebben ze bij c&a want keek bij miss etam maar zijn van die broeken met hoge band en vind ik echt niet fijn...

faye: thx voor me op t lijstje te zetten :)

nou ik ben dus net naar cb geweest alles was gelukkig goed :) zit ik daar te verkondigen dat ze heel lief is enzo. als ik dr dan moet aan kleden begint ze toch een drama te maken.. op de grond liggen en schoppen nou daar sta je dan.. ik kon dr wel achter t behang plakken op dat moment

Deel Deze Pagina