****************** Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - ******************
Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje -
@aambeien, verveldend hoor! Ik heb er gelukkig geen last van. @ buik, nog steeds niks te zien. Vraag me af, wanneer mijn buik nu eens gaat groeien. @ 20 weken echo's. Spannend he! Binnenkort zijn er een heleboel. Hopelijk zijn al onze beebjes gezond. Ik heb 23 juli de 20 weken echo. Nog 10 dagen wachten. @ gewicht, tot nu toe niks erbij. Sta nog steeds op mijn startgewicht. Maar gelukkig kan dat nog geen kwaad.
pooh: kreeg idd ook een meisje.. lotus gaat ze heten.. weten jullie nog ja mn geheugen doet t vandaag goed
Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Poohbeer - Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje -
Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Poohbeer - Cindybaby - Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje -
hahaha chiquita..dat is waar ja..dat wordt vechten voor die meiden! Voor degenen die het al weten..hadden jullie een voorgevoel dat het een meisje of jongen zou worden?
hmmm mijn voorgevoel zegt ook een meisje....oh ik ben zo ontzettend nieuwsgierig aan het worden..hihi.
Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Poohbeer - Cindybaby - Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje - Moontjemoon - ___________ Missflower kreeg ook een jongen en elmo wilt het geheim houden op het forum