@chiquita: jeeeeeeeee een jongen! Leuk! Gefeliciteerd! Ik denk dat ik je kan komen versterken op de lijst, mijn gevoel zegt van wel, maar ja je weet het niet he....nog heel eventjes voor ons! @dees: ik denk dat het bandenpijn is. Is eigenlijk niet veel aan te doen, als je eenmaal thuis ben kan je er een koude doek of ijs op doen, dit wil nog wel eens helpen. Nog heel even volhouden, dan heb je lekker vakantie! @collo: jij ook! Lekker hoor!
Vandaag weer op controle geweest... en alles was gelukkig helemaal goed ... Zo fijn om dat weer even met zekerheid te horen en te zien Ook al voel ik de kleine toch al aardig goed en veel toch is en blijft het heerlijk om het hartje te horen en je kindje even te zien bewegen.
collo: haha jij weet het 1 dag voor mij wij gaan zaterdag naar babyview. mijn voorgevoel zegt al weken een meid dus ben benieuwd als het een jongen is val ik denk ik verbaasd van de bank af
Goedemorgen, Leuk dat lijstje Ga dadelijk maar weer werken, hoop dat ik er met mijn gedachten een beetje bij kan blijven... Werk ze allemaal of geniet lekker van een vrije dag!! Groetjes
Goede morgen! Vandaag een vrije dag.. al heb ik nog genoeg te doen voor de vakantie ... Ik blijf nog steeds wat misselijk 's morgens ... Het is zeker niet zo erg als de eerste maanden maar toch merk ik zo'n onprettig gevoel.. Ik zei vanmorgen nog tegen mijn man dat ik dit toch echt niet had de vorige zwangerschappen en dat dit dus wel erg wennen is... ik heb namelijk een heel dagboek bijgehouden van de kinderen vandaar dat ik dat weet Wie had of heeft dit ook nog steeds? Zo maar even kraamhulp regelen... hoef ik dat niet meer te doen na de vakantie. Nog even en dan lekker weg... heerlijk... heb er zo zin aan. Mag wel briefjes gaan schrijven van wat ik allemaal nog moet doen want ik ga vanalles vergeten volgends mij .. @ moontje moon: werkze! @ caruli: ben benieuwd of je gevoel klopt @ chiquita: Ik ken de joolz ook niet dus kan er niets over zeggen
goedemorgen.... moontjemoon: hoe is het met je man??? caruli: nou ik ben benieuwd! deel je t wel via pb ( ben verder niet nieuwsgieirg!) mama1984: nou veel pak plezier... en briefjes altij handig . ik vergat sowieso altijd wel iets.. meestal mn pyamas haha... of sokken... nou hier was ik weer wakker om 5.11 zoontje lief vond t wel genoeg geweest.. legde m nog wel bij ons in bed maar na 15 min was hij echt wakker dus ben ik maar opgestaan.. vandaag boodschappen doen en naar t postkantoor verder schoonmaken!!
Zo,.. kraamhulp en het kraampakket is aangevraagd... @ chiquita: Hoe oud is je zoontje? Is het niet vermoeiend zo vroeg elke keer... of raak je er aan gewend nu?
mijn zoontje is nu uhm even denken.... 1 jaar en ..... 4.5 maand hij is altijd een slechte slaper geweest dus ben wel wat gewend... maarja half 6 begint te wennen hahaha.. ik zei al tegen mn man ik heb straks geen moeite met wakker worden en voeden snachts hahaha..
@ chiquita: Achh ja dat wist ik ook eigenlijk wel hoe oud je zoontje was hahahah ooo wat stom .. helemaal vergeten
Goedemorgen! Collo gefeliciteerd met je verjaardag! @ all: iedereen gefeliciteerd met de goede controles. Ik zal me zo even toevoegen aan het lijstje... bij de geheimhouders... Nou ja openbaar dan, via PB weten de meeste al welke ploeg ik ga versterken. haha
Jongetjes: - Chiquita - Meisjes: - Faye - Gien - Poohbeer - Cindybaby - Panos Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje - Moontjemoon - Dees85 - Lilith - RiTi - mama 1984 - Elmo28
Kan het me helemaal voorstellen! ik mag 20 juli naar de verloskundige en dan 4 augustus de 20 weken echo. Volgens mij is mijn bloeddruk veel te laag! als ik buk of te snel opsta ga ik zowat tegen de vlakte. Erg vervelend. Maar ja beter een lage bloeddruk dan te hoog toch? Gelukkig heb ik nooit een te hoge bloeddruk gehad. meestal 120/70rr en het hoogste ooit tijdens de zwangerschap was 140/80rr dus dat is nog keurig. Laatste keer bij de verloskundige had ik me net op zitten winden over mijn vorige bevalling en voelde mijn hartslag stijgen en toen ging ze de bloeddruk meten. Ik dacht dat hij dus wel hoog zou zijn maar hij was maar 110/60 of zoiets. dus hij zal normaal wel nog lager zijn. Ben benieuwd maandag.
Vervelend is dat he, een lage bloeddruk. Die van mij is ook vrij laag, maar ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. Inderdaad kun je beter een lage dan een hoge bloeddruk hebben, dat is veel gevaarlijker. Ik hou er ook wel rekening mee, 's ochtends bij het opstaan eerst even blijven zitten en natuurlijk niet teveel op je kop staan..
haha, dat niet op je kop staan is lastig met twee ukkies om je heen. Je breekt je nek over het speelgoed. Als ik veel pijn aan mijn bekken heb veeg ik het speelgoed gewoon met de bezem naar de speelgoedkist en daar zoeken ze het maar uit. haha. Maar ja als ze opgetilt willen worden ofzo dan moet je wel bukken ( door mijn knieen is al geen optie meer met dikke buik en pijnlijk bekken) Ach ja ik zit veel aan de cup a soup! even het zoutgehalte omhoog brengen. Ik ben trouwens al 2,5 kilo afgevallen deze zwangerschap! mijn buik groeit en de rest krimpt haha
haha, dat is inderdaad lastiger met al twee ukken! Wel leuk hoor allemaal zo kort achter elkaar. Heel druk, maar het lijkt me veel leuker dan dat er jaren tussenzit. Ik ben zo'n 3 kilo aangekomen...en dat zit vooral in m'n borsten volgens mij..pfffff..heb het weekend een bh cup D moeten kopen. Heb normaal een kleine C. Kun je je voorstellen hoe vriendlief het vind...maat 36 en cup D...pffffffffff...er wordt alleen nog maar tegen m'n tieten gepraat!!! hahaha...nee hoor, dat is niet waar, maar hij vindt het wel prachtig!
elmo: cup a soup dat kriug ik nu dus echt niet weg :S zooo gek nou ben net terug van mn vader even snel boodschappen doen.. want straks komt de politie ze hebben bij mn vader ingebroken.. maar het is echt zooooo dom.. ze hebben al t geld laten liggen de autosleutels lagen op tafel en hebben dus de auto ook niet mee genomen. alleen zn paspoort en zon vies shag builtje die kapot is dat ding is al 15 jaar oud ofzo.. en dat was alles. ik blijf t raar vinden.. gaan ze ook nog bij een raam naar binnen waar een lantaarn paal voorstaat aan de voorkant van t huis.. raam vol met vingerafdrukken dat kon ik zo al zien..nouja kijken wat de politie zegt...
Hè getver Chiquita, maar goed dat ze verder zo dom waren dan. En gelukkig heeft je vader niets. Lijkt me zo eng als er ingebroken wordt bij je thuis..brrr