December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen!

Ik heb bijna alles bijgelezen, maar er is gisteren zoveel gekletst! Ik reageer dus ff niet op iedereen....

@collo; gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er lekker van! En alvast een fijne vakantie!

@alle echo's; spannend meiden, we gaan een paar leuke weken tegemoed met z'n allen! Ik mag over 6 dagen! Joepie!

@babyview; ik heb ze toevallig ook net gebeld voor maandag 31 augustus, pretecho.... Leuk!

@chicken; over die tietenkwestie: hier heb ik nog z'n vriend! Hij zegt iedere avond dat ie het zo gaaf vind dat ik zwanger ben en dat ie het er iedere dag mooier uit vind zien! hihi! :D

@positiekleding: ik had een aantal weken geleden 2 broeken gekocht een hele mooie noppies spijkerbroek en een flubbertje. Nu heb ik dus gisteren van ellende nog een noppies spijkerbroek gekocht, die me wel past! De andere blijkt dus ECHT een hele maat te groot aangesmeerd te zijn! Ow, wat baal ik daarvan zeg...! Die vrouw zei doodleuk, ach, daar groei jij wel in! Nou dan moet ik nog wel een berg chips en friet gaan eten hoor! Ik heb nu een M gekocht en die is al wat ruimer... een S paste me ook en van haar had ik een L gekregen voor € 99,95, ZO balen! Maar ik heb ze net opgebeld, en nu maar hopen dat ik nog iets met haar kan regelen... vind het zo'n zonde van de centen!

Zo einde ego! haha! Ik ga ff mijn nieuwe buikfoto op de site zetten! doei!!!

@chiquita; leuk joh een kereltje! Gaaf!!!

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    chicken: ja mn vader is er vrij luchtig over.. ofja niet zo heel gestresst laat ik t zo zeggen.. als dat in mijn huis zou gebeuren nou zou ik eerst weken niet meer durven slapen waarschijnlijk en gelijk dezelfde dag nog een dik alarm laten instaleren.. :S bah.. komt dan opeens zo dichtbij.. want vorig jaar zaten wij daar nog op een huisje te wachten...

3. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    suus: nou das ook lekker van de broek ik zou gewoon terug gaan dat je verkeerd advies hebt gekregen...

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Stom wijf in die winkel zeg....eigenlijk pas je namelijk normaal gesproken gewoon in je eigen maten...tenzij je natuurlijke echt overal dikker wordt, maar dat hoeft helemaal niet. Nou lekker veel verstand heeft ze ervan!

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik word zo door haar terug gebeld, maar ik heb echt geen goed advies gehad.... baal ervan en hoop dat ze me wil tegemoed komen... Tja, nu maar afwachten!
    Ik ga snel werken! tot vanavond!

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Mij lijkt dat dus juist helemaal niets. No offence natuurlijk, alles heeft z'n voor- en nadelen, maar ik heb 't dus nooit zien zitten twee kids in de luiers te hebben. Mijn dochter is nu zes en al behoorlijk zelfstandig. 'k Hoef d'r niet meer uit bed te tillen, ze kan d'r eigen veters strikken, ze kan d'r eigen brood smeren met enige begeleiding (ja, ik ben wel goed maar niet gek) en ga zo maar door... Het meest ideale aan dit leeftijdsverschil is, dat mijn dochter beseft wat er gebeurt. Ze is zeer betrokken bij de zwangerschap, weet hoe 'n bevalling gaat ('o, da's hetzelfde als bij 'n koe, he mam?' 'Ja, liefje, alleen zonder de touwen aan de poten van 't kalf') en behandelt mij alsof ik 'n soort zeepbel ben, haha!

@Chiquita: Hoe dan ook lijkt 't me schrikken... Is er ook wat weggehaald bij je vader? Ooo, ik lees 't nu pas uitgebreid... Raar hoor!!
    Maar wat leuk dat je 'n jongetje krijgt!!! Ik heb zelf 'n jongetjesgevoel, maar dat had ik bij Noah ook en dat klopte dus duidelijk niet, haha! Ik wil 't wel weten, maar ga 't nog aan niemand vertellen...

@Collo: gefeliciteerd met je verjaardag

@Suus: wat raar dat dat mens je zoiets aansmeert zeg! Ik zou idd ook gewoon teruggaan, 't is nogal een bedrag ook!

Hoest verder met alle dames? Hier is de zomervakantie net begonnen...8)

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Happy, dat is natuurlijk ook wel weer zo. Komt natuurlijk dat ik er nog helemaal geen ervaring mee heb. Het is ook meer dat ik zelf twee broers heb die 11 en 13 jaar ouder zijn. Dat verschil is natuurlijk wel heel groot, maar het heeft me zelf ook altijd leuk geleken om een broer of zus te hebben met ongeveer dezelfde leeftijd.

8. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Goedemorgen
    heb ook flink mee gedaan aan de uitverkoop en heb een paar leuke dingen gekocht... Ben inmiddels ook naar een dd cup gegaan en heb eindelijk bh's die me wel goed zitten. De voedingsbh's van de prenatal. Kost wel maar dan zit het ten minste goed. Verder bij de HM nog een shirtje en eenkorte spijkerbroek en een zwart badpak.

Toen naar de tandarts. ALLES WAS GOED Ow ben zo blij bah wat kan ik daar van in de stress schieten.....

Mannetje kwam me ophalen en we zijn heerlijk uit eten geweest. Mijn vriend heeft wel moeite om soms "mee te veren"zoals kluun dat mooi brengt, maar verder is hij heel betrokken. Hij vind sex op de normale manier wat engig dus zijn we sinds de zwangerschap wat creatief.....

Veel plezier vandaag en geniet van het mooie weer

PS Ik ga over twee weken naar Limburg op vakantie kamperen en nou las ik dat er meiden zijn die daar vandaan komen??? Ik ga naar het geuldal??!!! Bij vierhouten geloof ik. Zijn er nog dingen die we echt even moeten gaan zien/doen???

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    @chicken: ja, dat ook weer waar, want tegen de tijd dat jij dan naar de kleuterschool ging, zaten zij bijkans op kamers... Kan me voorstellen dat je dat liever anders had gewild.
    Mijn zusje is zo'n vijf jaar jonger dan ik. 'k Heb haar leren kennen toen ze een jaar of 11 was (we zijn eigenlijk stiefzusjes) en tegenwoordig hebben we echt 'n ontzettend sterke band. Het leeftijdsverschil is precies groot en klein genoeg, voor mijn gevoel... Maar hoe dat dus is een broertje of zusje van kinds af aan mee te maken weet ik niet...

Wel zie ik in m'n omgeving veel mensen die een paar jaartjes (meestal twee of drie) schelen en die totaal niets met hun zussen of broers hebben...

@bh's: ik heb bij livera (geloof ik) twee tussenstukjes gekocht voor mijn bh's. Ideale dingen! Ik ben al ooit van 'n kleine c naar 'n d gegaan en tijdens deze zwangerschap schoot ik van 'n d naar zelfs een e.. :$ (En 't malle is, dat je 't er niet aan afziet. 'k Heb geen enorm dikke tieten of zo, om het maar even zo uit te drukken...) Sinds een tijdje gebruik ik dus die tussenstukjes en 't werkt!

10. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha ja hier groeien buik en borsten.
    Mijn borsten doen ook ineens weer pijn.
    lekker s'nachts ook al, erg vervelend.

Wat betreft kindjes dicht op elkaar.
    Het is nu wel tropentijd. maar de oudste is zindelijk dus ik heb er straks twee in de luiers en geen drie gelukkig.

En het is nu wel druk maar als deze uk straks 1,5 is ( en de tijd vliegt) dan ga je als gezin een nieuwe fase in, en daar heb ik ook wel zin in.
    Dan gaat mijn oudste naar school. het jaar daarna de tweede en dan heb ik deze nog bijna 2 jaar alleen thuis.

Als ze straks alledrie op school zitten kun je weer een ander soort vakanties plannen ( disneyland etc) en wordt het allemaal weer anders.

ieder zijn keus natuurlijk maar het lijkt mij zo afkicken als je kind al zo zelfstandig is en dan weer helemaal terug moet de luiers en nachtvoedingen in zeg maar.

Wat inderdaad wel leuk is is dat de oudste dan de zwangerschap meer beleefd.
    Renée geeft nu wel continu kusjes op mijn buik en zeg dat als de baby er is zij lekker gaat knuffelen en flesjes geven. zo schattig!!!!

haha ik ga weer even wat doen.
    groetjes

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    chiquita: via pb zal ik het wel vertellen aan de mensen die het willen weten ;)

bloeddruk: ik heb altijd een lage bloeddruk
    aan de ene kant misschien goed
    maar toch, tegen een te hoge kunnen ze wat doen en een te lage niet
    en ik heb er af en toe echt flink last van... :(

vakantie: wij gaan de laatste week van de schoolvakantie naar centerparcs.
    hier moeten ze nog 2 weken naar school en dan is het vakantie

12. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ah, 't voordeel is in mijn geval, dat ik toen Noah nog een baby was, ik met mijn ex latte... Hij was enkel in 't weekend bij me en de rest van de tijd kwam alles op mij neer. Geen probleem, maar nu kan mijn man door de week ook eens wat voedingen op zich nemen en luiers verschonen en zo... 'k Heb nu al minder 't gevoel dat ik alles alleen moet doen...

Maar 't zal wel weer even wennen zijn ja. Maar goed, voordat ik Noah kreeg had ik ook 'n heel ander leven dan nadat ze geboren was en dat wende ook, dus ik ga er van uit dat 't allemaal wel los zal lopen, hihi...

13. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    haha ja dat is ook zo.

De grootste schok van je leven is het krijgen van je eerste kind.

Dus de meiden onder ons die zwanger zijn van de eerste bereid je voor.
    Het is supergaaf maar je kunt je echt niet voorstellen hoe je leven veranderd.

een tweede kind gaat gewoon mee in je huishouden en ik ga er maar vanuit dat dit bij een derde ook zo is.

14. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    goeiemorgen dames...

wat is er weer veel geschreven even alles doorgenomen..
    @dames met kids vind het een prestatie hoor dat jullie en zwanger zijn en ook nog in de meeste gevallen voor een kleine moeten zorgen zou het jullie niet na kunnen doen...

@bh heb gisteren ook 2 nieuwe gekocht mij waren door de grote al 2 beugels over gegaan deze week werd dus hoog tijd voor nieuwe!

@zwangerworden ik woon ook in limburg ik raad je aan om naar valkenburg te gaan daar is egt ontzettend veel te doen leuke winkeltjes en ook een bobslee baan al lijkt me dat weer geen goed idee als je zwanger bent... maar met de stoeltjeslift omhoog n omlaag is ook al super leuk!

wij moeten zo naar het ziekenhuis even op controle na vorige week hoop dat alles goed is en dat we de kleine even op een echo kunnen zien... dat geeft je toch altijd weer een goed gevoel... en daarna even kijken hoe het met me vriendin is die belde vanmorgen op die zit op het augustusmama forum en die is vanmorgen het water gebroken ben benieuwd!!
    en om 5 uur nog even een bezoekje aan de verloskundige brengen...

dames een fijne dag!! geniet van het mooie weer!!!!

vandaag 19 weken!! jippie!!!!!

15. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    meerdere kindjes: ik wil het juist vlak bij elkaar hebben... vin t wel makkelijk omdat je er dan nog helemaal in zit.. ja soms is het even zwaar maar de kinderen hebben ook erg veel aan elkaar vind ik. tenminste zo ik t nu zie dan vermaken ze zich wel met elkaar.. ze zitten niet in precies dezelfde fase maar t scheelt niet veel
    gelukkig heb ik ook nog maar 1 kindje in de luier. j amn dochter wel in de nacht nog

de kleine is weer lekker druk hier. pfff... nu dadelijk maar eten koken... man heeft de afwas gedaan :)

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @Happy
    Hahaha...zoals een koe. Zie het al helemaal voor me. Wat schattig...

@Borsten
    Hier ondanks alle pijn (af en toe voelen ze aan alsof ze in een bankschroef zitten) hier nog steeds een A-cupje. Ze zijn wel wat gegroeid, maar niks enorms...helaas...

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    je hebt helemaal gelijk meid hihi
    de 1e veranderd er zoveel in je leven en de kids die erna komen gaan automatisch mee en veranderd er niet zo heel veel :D

18. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    ja het klinkt misschien een beetje negatief maar dat is niet zo bedoeld hoor! kindjes zijn heerlijk ( al kom je soms behang te kort) maar je veranderd zo door het krijgen van een kind.
    Voordat ik kinderen had vergeleek ik het vaak met het hebben van een hond ( daar moest ik toch ook oppas voor regelen en had ik ook verantwoording voor) haha kon er niet meer naast zitten.
    Maar goed je kunt je er niet op voorbereiden.
    Laat het over je heen komen, verwacht niet alleen maar een roze wolk.
    Weet dat je nog lang onder de hormonen zit en als je dat voor ogen houd is het heerlijk genieten van die wondertjes die veel te hard groeien en zelfstandig worden.

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jups, ondanks dat we in 'n stadje wonen is 't toch echt 'n kind uit de Achterhoek... :p

Gek is dat, want dat zie ik dus niet... Ik zie namelijk veel meer kinderen die elkaar eerder gedogen, dan dat ze dol zijn op elkaar en met meer leeftijdsverschil zie ik de concurrentiestrijd en de jaloezie langzaam maar zeker verdwijnen...
    Dus volgens mij ziet iedereen ook juist wel dat wat je persoonlijke voorkeur bevestigd, haha!!

Maar hoe dan ook is 't volgens mij zo wat Elmo zegt: de grootste schok is 't krijgen van je eerste kind. Nou heb ik ook nog tijden voor mijn twee stiefkinderen gezorgd, dus ik ken 't klappen van de zweep wel 'n beetje en 't verbaasde mij hoe makkelijk je eigenlijk overstapt van één kind naar drie. Het was even passen en meten en duidelijke afspraken maken, maar ik vond de overgang van één naar drie minder heftig dan van nul naar één. Nou hadden we ze ook niet continue, scheelt weer, maar de tijden dat we ze langer achter elkaar hadden liepen we ook gewoon door...
    Tegenwoordig zien we ze door toedoen van moeder helaas niet meer (lang verhaal dat te maken heeft met jarenlang gesar en getreiter en een onrechtvaardige rechtstaat, erg pijnlijk. Laat ik 't zo zeggen dat ik die vaders die in 'n supermanpak op een gerechtsgebouw gaan staan héél goed begrijp...). Da's een overgang die ik denk ik nooit meer helemaal te boven kom en mijn man ook niet... :(

Maar goed, ander onderwerp... 'k Heb gisteren een viertal babymutsjes gemaakt. Zo gauw ik kan zal ik 'n fotootje posten, ben d'r zo trots op!

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Babymutsjes gemaakt..wat leuk!!!!

Deel Deze Pagina