December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Gaaf zeg! ik ben helaas niet zo'n creabea.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    even een vraag aan chicken en suuskebab: hoe hebben jullie het geluidsfragment van de hartslag geupload bij tinypic
    ik probeer het ook maar bij mij geeft hij aan:
    Unable to process video

enig idee hoe ik het nu moet doen?
    wil ook graag het geluid van ons beebje in mijn onderschrift hihi

of misschien iemand anders die me ermee kan helpen?

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ zwangerworden: een voedingsbeha? nu al? normaal zeggen ze die pas te kopen tegen het einde! want kan nog groter worden! en in tussentijd een meegroeibeha... hmm raar..

@ chicken en anderen:
    ik heb 1 zusje van 2 jaar jonger en 2 zussen van 10 en 12 jaar ourder.. met de jongste heb ik het meeste contact.. en das wederzijds.. de andere 2 ook wel, maar toch anders als moet ik zeggen dat het steeds beter gaat.. Ligt er ook aan waar je woont enzo... ik bedoel: toen ik 8 was ging mijn zus studeren! dus die zagen we alleen in het weekend... en das dan wel jammer zeg maar...
    mijn neef heeft 4 kids in 4 jaar en 1 dag tijd.. die vond het wel handig! alles ging in 1 moeite door en liep als een trein! en zijn vrouw ook geloof ik..

@ ego: bvanmorgen naar huisarts.. ws weer schimmel maar kweek afgenomen... en dan ff checken.. kan het dus zijn dat ik bij de gelukkigen hoor die daar 9 maand lang last van heeft... en dus ms preventief aan de capsules moet :S... nou ja, laten we hopen van niet!.. maar wat bleek! Er stond niks in het dokters ding als diagnose van de zwangerschap! dus zij had het niet eens gezien!.. en aangezien ik vorige week op blaasontsteking had laten testen had het goed kunnen zijn dat ik zomaar de verkeerde behandeling had gekregen! nou das fijn!!

@ ego 2:.. Gister nog ff met hand op buik.. en kleintje kroop er lekker tegenaan.. leek alsog mijn hand aaide.. zo lief!.. Vriend lag naast me dus die ook.. was het ff stil en toen kwamie weer!.. oh wat was die trots en blij en gelukkig en alles bij elkaar zeg!!
    Vanmorgen weer ff gedaan en kreeg paar schopjes! jeuj!!
    Helaas vriendlief niet, maar ja, komt vast nog wel!

@ elmo: ik begreep juist dat een 2de schokkender is.. dan moet je ineens echt gaan regelen en planne.. wie eerst in de auto en dat soort dingen..

@ happygappy: kan ik je zo uitleggen! als er meer verschil is, dan heeft de kleine ineens een extra mama of papa.. dus geen concurrentie strijd.. sowieso heb ik dat met zusje nooit echt zo gevoeld.. ja we mochten elkaar vroeger niet altijd, maar das meer omdat mijn mams vond dat we veel dingen samen moesten doen.. en dat wilden we niet.. en sliepen dan ook nog samen op 1 kamer.. en nu gaat het juist super! dus ook dan verdwijnt die strijd..
    en bij grote verschillen waarbij de oudste een jongen is, dan zie je juist dat ze elkaar helemaal niet echt kennen (die spelen niet met poppen dus voelen zich geen 2de mama) OF overprotecting gaan doen...
    En ja, wij moesten wel eens aandacht delen, maar ben er niet slechter van geworden! ik hoop dat het ons lukt om er niet teveel verschil tussen te laten komen...

@ ego 3: help! ik heb een speentjes overschot! wahahah.. bijna in elk pakket zit er wel 1 of 2!.. en bij de avent nog 1 en 2 kado gekregen.. pffff...

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @caruli, je moet even kijken welk bestandsformaat je kunt uploaden. Ik weet het niet meer zo goed, kan het nu ook niet zien, heb het thuis gedaan. Maar als je het geluidsfragment oplsaat als wav.bestand, dan denk ik dat het wel lukt als je het dan upload....probeer eens?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey chicken
    het is een fmp bestand staat erbij
    ik heb het met mijn telefoon opgenomen en toen op de pc gezet
    hoe kan ik dat aanpassen?
    ik ben wat dat betreft een leek :):)

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Je kunt als het goed is even met je rechtermuisknop op het bestandje klikken en dan naam wijzigen. En dan staat er waarschijnlijk achter de bestandsnaam .fmp en dat verander je dan in .wav

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik ook niet, daarom ben ik er juist zo trots op! :D

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Wauw! die zijn echt gaaf!!!!

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Nou Happy wat leuk zijn ze!!! Hoe heb je dat gedaan dan?

10. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    hele mooie mutsjes zeg!!!!

joyce: nouja hopelijk is het geen infectie maarja beter optijd erbij zijn..

net gegeten maar heb nu buikpijn pfff trekt echt enorm... iemand welles gehad???

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    helaas hij pakt hem nog niet:(
    hij zal toch niet te groot zijn?
    ik weet niet hoe ik hem moet inkorten enzo

enig idee hoe ik het nu kan doen?

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    pfoe....pakt hij hem niet in tiny pic of in ZP? Ik weet het ook niet meer zo goed. Ik kan helaas ook niet kijken hoe ik het gedaan heb, ik heb die dingen thuis op de computer staan. Misschien dat iemand anders het weet...je kunt het bestandje ook even naar me mailen, dan wil ik het wel proberen, maar dat wordt niet eerder dan morgenavond, vanavond ben ik niet thuis. PB me maar als je dat wilt.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Joyce weet dat soort dingen volgens mij ook goed...

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hij pakt hem bij tinypic al niet...
    zegt dat het uploaden steeds mislukt...

stom he hihi ;)

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    hmmm...vreemd...

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken en caruli: ga zo ffkes googlen voor jullie!

@ chiquita: nou ja, heb al schimmel gehad en leek er nu ook op maar minder heftig dus.......... laten we hopen geen andere rare bacterien...

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hè vervelend Joyce...zijn echt van die dingen waar je niet op zit te wachten!!

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    C&C:
    convert fmp to wav - Google zoeken=
    OF intypen in google: convert fmp to wav
    Dan krijg je allemaal linkjes met software.. ik zag ook shareware (dus gratis).

anders zou je kunnen kijken of Itunes of quicktime het kan omzetten
    Dan ff als volgt: quicktime instellen als vast programma om type bestand af te spelen. Bestand afspelen en dan staat er ergens in de menubalk (heb hier geen quicktime helaas, maar zijn dropdown menusdus als je ff 1 voor 1 alles af gaat kom je het vanzelf tegen) convert to mp3 of omzetten naar mp3 ofzoiets..
    Als het goed is komt er dan i het mapje van dat bestand nogmaals hetzelfde bestand maar dan met nieuwe extensie

andere optie:
    Welke telefoon heb je? ms dat de software die er bijzit namelijk kan converten...

staat het bestand wel gewoon op de harde schijf enzo?

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: jep.... ach ja, laten we hopen dat het mee valt :S...
    in ieder geval weet ik zeker dat het niks speciaals kan zijn!
    Plus merk ik dat als ik gewoon wat minder doe ik er minder last van heb.. dus nu nog het rustig aan doen knopje vinden! ;)

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0

Ik heb 'r ff een pdf-je van gemaakt, voor de liefhebbers:

Klikkerdeklik

Deel Deze Pagina