Het "rustig-aan-doen" knopje hebben ze er bij mij ook niet opgezet. Kan best zijn dat je die niet hebt. Waarschijnlijk heb je dan wel een grote eigenwijsheidsknobbel, die heb ik namelijk ook..hahahaha
middag dames! wat een super weertje he @ borsten; hier ook gegroeid, had al nooit weinig maar nu lijkt het soms wel of ze knallen... maar idd mannetje vind het prachtig hahaha @ huisje; morgen komt de hypotheekadviseur jippie! spannend dus maar eerst morgen de 20 weken echo, ga samen met me moedertje die vind het prachtig om jong oma te worden (ze is 42) dus harstikke leuk, @ broertjes/zusjes; ik zou er ook niet teveel tijd tussen willen, zeker omdat het bij deze 10 (mk) en daarna nog is 7 maanden heeft geduurd eer ik zwanger was gaan we er straks eerder weer voor ik bedoel strax duurt het weer zo lang... maar dat is toekomstmuziek, ik heb zelf 5 broertjes, ik ben 20 en mijn broertjes zijn 18, 16, 13 9 en 7 hihi drukke boel dus! ga ff kijken of ik niemand vergeten ben!
Dankjewel Happy! Maar dan moet je wel met een naaimachine overweg kunnen...ik heb er wel één. Wel heel leuk om me eens in te verdiepen eigenlijk....hahaha. Babykleertjes maken!!!
@ happygappy; schattig zeg!!! @ joyce; mmm das minder ja zon schimmel! heb er in het verleden ook wel is last van gehad dus had wel verwacht dat ik er nu ook extra gevoelig voor zou zijn.. maar gelukkig nog nix aan de hand, hoop dat het voor jou ook meevalt... @ chiquita; gefeliciteerd met je knulletje heel erg leuk! maar wel minder van die inbraak, hoe isset afgelopen? liefs gien
oh ja huisje! Het is OFFICIEEL~!!!!!!! ze hebben definanciering rond dus nu wachten op de brief van de notaris met een datum! knutselen op naaimachine: heb een vriendin die dat heel vaak en veel en graag en goed doet en die al zij heb je een idee wat je wilt! haha.. meteen ff de link doorgestuurd! @ chicken: hahahaha denk het wel ja! @ caruli: enne? gelukt?
@ Joyce; Gefeliciteerd! @ zelfgemaakte mutsjes; ze zijn leuk zeg! Heb zelf net een naaimachine, ben op zoek naar makkelijke patroontjes....iemand tips? @ eigenwijsheidsknobbel; is die erfelijk? Ik vrees namelijk dat de beeb anders ernstig erfelijk belast is @ego; ben een beetje labiel aan het worden geloof ik . Ben supergestrest en gespannen en maar deels terecht. Trek me alles zo aan en wil zó veel te veel..pffffff zo dom ook....bleh
haaa meiden! Ik ben weer thuis hoor! Hoe gaat het bij jullie? Het zijn bijna 100 pagina's om te lezen! Dus daar ga ik me niet aan wagen hahaha! Lees wel ff de laaste paar pagina's ben ik weer beetje op de hoogte! Is er nog wat gebeurt? Iets gemist? Wij hebben onze 20 weken echo vanmorgen gehad! Alles zag er super goed uit! En beebje liet zich goed bekijken! Af en toe duwde hij zich met zijn beentjes af tegen mijn buik en zwom weg! Alsof hij een wedstrijd zwom en zich onder water afzette tegen de muur om het volgende baantje te trekken ! gaaf gezicht! Maar het leukste nieuws is dat we er nog een jongetje bij gaan krijgen! Het was niet te missen!
Hai meiden, Nog even en we zitten allemaal op de helft!! Ik ben vandaag precies 20 weken!!! Wat gaat het hard zeg... Morgen de 20 weken echo. Ik hou jullie op de hoogte. Ik vind het toch weer heel spannend hoor. Wie was er hier handig met de naaimachine? Ik heb hier nog een heel stel gordijnen die nog ingekort moeten worden! Ik kom er maar niet toe en ben ook niet superhandig met dat ding. @borsten, hier vind ik het niet leuk meer. Ik ga echt al richting F cup. En ik had al een flinke cuo van mezelf. Ik zie ook alleen maar nadelen. En dan te bedenken dat ze na de bevalling NOG groter worden... MAar dat duurt niet zolang als het goed is... @xenas, een jongen, wat leuk!! Nog mooier dat alles goed was, want daar draait het uiteindelijk om. Geniet ervan! @Joyce, gefeliciteerd met het huis! Ik ben zelf net verhuisd en het is heerlijk!! Succes alvast. @labiel, ben ik al vanaf het begin, haha. Als er iets gebeurd, kan ik mezelf ook zo slecht inhouden. Sta gewoon ruzie te zoeken op straat ofzo. Niet normaal zeg... Het gaat nu wel iets beter. MOet echt mijn tong eraf bijten soms! Nou, ik ga zo maar eens werken. En dan morgen heel vroeg op. Gelukkig hebben we de echo al om 8:45 uur. Daarna gaan we nog een kamer behangen hier! Fijne middag/avond!
caruli: ik ben niet zon super techneut haha ddus il\k zou t niet weten. maar zie al vele oplossingen van andere slimme dames gien: spannend!!! hebben ze jullie bod aanvaard? leuk joh! als het allemal doorgaat kun je er dan gelijk in? uhm.. kraak. kraak... riti: eigenwijsheid ja at is erfelijk hahahha de mijne zijn het alle 2.. en labiel ja hormonen he. ik heb ook welles van die dagen.... xena: oh jij komt me versterken!!1 super zeg maar nog mooier dat alles goed was et de 20 weken echo.. heb je fijne dagen gehad?? nou mn zoontje klom ergens op en viel er van af.. nu heeft ie dus een wondje op zn hoofd hij schaafde langs de muur.. zooo zielig. gelukig zit t dicht. had er een pleister op zitten maar dat wilde de macho niet daar issie te stoer voor denk ik.. gelukkig gaat alles goed.. wel een dagje vandaag zeg pffffff de krampen zijn gelukkig ook weg
jaa uiteraard het belangrijkste is dat alles goed was! Ik zal zo even het lijstje aanpassen Leuk he chiquita... zijn we buddies en op dit moment ook nog de 1e met een knul! Die het dan bekend maken he hahha!! Onze vakantie was heerlijk! Eigenlijk helemaal niks bijzonders gedaan.. lekker gechilled
Jongetjes: - Chiquita - xenas81 Meisjes: - Faye - Gien - Poohbeer - Cindybaby - Panos Geheimhouders/ Onwetenden: - Joyce81 - Caruli - Berenbotje - Moontjemoon - Dees85 - Lilith - RiTi - mama 1984 - Elmo28
@ xenas: leuk een jongen!!! fijn dat alles goed was. Ik ga mijn kleine kereltje even uit bed halen. Daarstraks even op de bank geslapen... Heerlijk eventjes. Zo dadelijk maar eens eens even een lijstje maken voor wat ik allemaal mee moeten nemen voor vakantie... ... anders vergeet ik vast de helft... En Yes ben bijna door de was heen
Nou, als je even op dat linkje klikt dat ik gaf, heb je zo'n beetje 't simpelste patroontje ter wereld... @Xenas: gefeliciteerd met je jongen!! @Joyce: gefeliciteerd met je huisje!! Zo, ga ik nu maar eens even schuren of zo...
ik vind het zo knap als iemand t niet weet totdat t kindje geboren is. vind ik echt knap.. ik ben veel te nieuwsgierig en zou er zo nachten niet van slapen.. erg he maar echt voor de mensen die t geheim houden super goed!
joyce: j dat vind ik echt knap.. ik wilde het ook deze keer heb ik altijd gezegd als ik een jongen en meisje heb wordt de 3e een verrassing nou.. ik was nog geen week ver en ik vond het al lang wachten hahahah.. helaas lukt t mij dus niet.