December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bica

bica Lid

18 dec 2008
    66
    0
    0
    filiaalleidster
    Dag dames! :D

Hier nog een decembermoeder!! Ben zo blij! haha heerlijk gevoel is dit! :)
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!! Fijne paasdagen!

xxx

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    JA, vochtverlies had ik net ook ja.. na het dozen meteen onderbroek nat... maar ja, hoort erbij! vaak plassen heb ik ook, vaak wakker worden en vroeg wakker ook. en de ongi krampen.. ik voel alleen niks aan (.)(.) en heb ook met eten nog weinig last..
    alleen moet nu dus bij alles denken, mag het wel of niet..
    nt ook: wil ik koffie of thee.. nou ja.. moet nu minder met koffie.. maar straks naar ouders... dusss.. nu thee anders valt het te veel op dat ik daar geen koffie drink! pfff.
    oeh.. en zag net dat ik een regel heb overtreden.. heb net haar gekleurd... :oops:.. met die kruidvat dinges... hmm.. 1 keertje kan vast geen kwaad toch? Denk ook dat ze de kappersverf bedoelen toch?

@ dokter enzo bellen: heb pas vrijdagavond getest... dus dinsdag kan ik pas bellen...
    en dan ff kijken waar ik naar de vk ga.. meer mogelijkheden dus.. zag alleen dat de een wel meteen echo doet en de ander niet.. beetje jammer dat ze daar geen regels voor hebben!

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh! en fijn te horen dat de krampen vanzelf minder worden! :)
    hihi.. ff leuk weetje... 2 jaar geleden op paaszaterdag hadden vriendje en ik onze eerste kennismaking :D

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Welkom hier Bica, geniet van je zwangerschap!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd bica
    welkom :D

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey,

Ik kom even snel spieken. Weer een paar nieuwe dames hier!!!!
    Gefeliciteerd!!!! Klets hier gezellig mee!!!

Ik ga er weer snel vandoor. Nog even genieten van het mooie weer!

doei

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hoihoi, fijne paasdagen allemaal :D en alle nieuwe decembermama's welkom!

hier vandaag alleen maar doodmoe en slapen :confused: verder voel ik mij prima!

wat ik me eigelijk afvroeg, mag je wel gewoon verse melk drinken? ik vind hier nergens antwoord op?

fijne dag ;)

8. tkonzijntje

1 feb 2007
    27
    0
    0
    belgië
    HEY,

rustig hier vandaag :)

Vandaag geen zwangerschapsklachtjes, ik denk dat mijn lichaam aan het wennen is aan de hormonen, alléé dat hoop ik :)

Fijne pasen iedereen!!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @joyce zover ik weet krijgen sommige meiden de echo eerder dan 12 weken omdat ze of een mk hebben gehad of al verbonden zijn aan een gyno voor wat dan ook.. maar euhhhh hoe is het nu paar dagen na je test? :):)

@hier, ik begin het nu echt te bevatten, zo onwerkelijk, was toch wel even spannend zo voor je NOD :) maar nu gaat het helemaal goed komen... voel me trouwens super goed vandaag :) wel moe, maar totaal niet misselijk..

Ik ga weer in het zonnetje zitten :)

10. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hallo,

Hier weet bijna iedereen dat ik zwanger ben, ben met vlagen zo moe dat ze het al raden.
    Ben de smoesjes verzinnen wel een beetje zat, dus geef langzamerhand meer toe...

Mijn (.)(.) zijn van (.)(.) naar ( . )( . ) gegaan. Zo waren ze al voor mijn dochter, maar zijn verdwenen naar de bevalling.

Geniet lekker van de paasdagen!

11. haa meiden.. lekker weertje he!
    Jesse heeft net 3,5 uur geslapen! Echt heeeerlijk!

Ook heb ik net toch maar even opnieuw getest! hahhaha! Had er nog 1...
    En de test streep stond er nu zelfs veeeel eerder dan de controle streep! aaaahg elukkig!
    Maakt een mens weer blij!

12. @bica..gefeliciteerd!!

13. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo iedereen!

@bica en alle anderen nieuwe december mama's: GEFELICITEERD!!
    Ben net op een heeeeeeeeeele grote snuffelmarkt geweest, leuk! Het is dat ik niet zo veel mee had genomen, want anders.......:D

Ik vroeg mij af, is er al iemand met een 'buikje' met bijna 6 weken? Ik heb natuurlijk al 2 kinderen gehad, dat scheelt misschien, maar zo? Ik heb van mijzelf altijd wel een bol buikje gehad na het eten enzo want ik ben net iets te slank, ben 55/57 kilo en 1.76m. Normaal heb ik absoluut geen buik, geen lovehandle te vinden.........

Ik heb gehoord dat het dan een tweeling kan zijn als je nu al een buikje krijgt? Met op mijn hurken zitten merk ik het ook..........
    Ik heb wel gehoord dat het door de hormonen kan komen dat je darmen opblazen, maar dit is gekkenwerk voor 6 weken hihihihihihi
    Ach ja misschien is dat het ook wel.
    Ik heb pas over een maand de 1e echo, maar het is natuurlijk leuk om voor die tijd er al over na te denken ;)

Hoe is jullie 1e paasdag geweest?

Ik ga ff een lekkere spaanse pastasalade maken, weet je wel zo'n kant en klaar pakket van de knorr.........jammie!!! :p

kus, Dicky

14. kml

kml Actief lid

20 jan 2009
    108
    0
    0
    Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd!
    Ik hoor ook bij de decembermama's, ben 10 december uitgerekend!
    Vind het erg spannend!

15. cindybaby71

niemand die een antwoord weet op mijn vraag???

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Dicky: Bij mij kon je het ook al snel zien hoor, dus denk toch de darmen ;)
    Gelukkig kan je het met een los t-shirt op het werk nog goed verbergen..

@Kml: Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

17. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    jep, dat mag! Dat is juist heel goed, voor de kalk voor jou en voor het kindje. Dit is voor de botopbouw. Karnemelk is ook erg lekker nu, tenminste, dat was bij mij bij mijn andere zwangerschappen wel het geval.
    Je moet alleen uitkijken met sommige franse kazen, die gemaakt zijn van rauwe melk (dus onbewerkt, niet zoals gepasturiseerde melk uit een pak) dan staat er 'au lait cru' op de achterkant. De kazen uit de supermarkt zijn over het algemeen gewoon veilig, maar blijf er wel attent op.

En nu jij antwoord geven op mijn vraag hahahahahaha :p

kus Dicky

18. cindybaby71

haha ja geen idee,maar ik heb ook al een behoorlijk buikje hoor! ik zelf zit ook te denken dat het er 2 zijn :) ik heb mijn echo ook pas met een week of 12 dus nog even geduld ;)

mijn eerste paasdag hebben we lekker geluierd op de bank haha :D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve zwangere mutsjes!
    Ik heb bij een nieuw topic altijd wat opstartproblemen, dus sorry als ik nog niet op iedereen reageer. Probeer jullie, d.m.v. het lezen van alle verhalen, te leren kennen! :)
    Ik vandaag een reiki behandeling van mijn schoonmoeder gehad. Wat bijzonder is dat, zeg! Ik voelde tijdens de behandeling zelf niet veel, maar was wel heel erg ontspannen (zat tussen slapen en wakker in). Ze voelde dat veel energie ging naar mijn keel/borst. Ik ben een opkropper, vooral van verdriet, en dat gaat daar zitten, dus dat klopt wel. Ze voelde veel goeie energie in mijn buik ;) is ze ook een tijd blijven hangen. En in mijn voeten. Dat kan betekenen dat ik moeite heb met aarden heb/ behoefte aan aarden op dit moment. Dat klopt natuurlijk ook, want zit in enorme twijfel of het dit keer wel goed zal gaan. Al met al heel bijzonder, beetje zweverig, maar heerlijk! Ben er nog stoned van!
    Verder heb ik vanochtend mijn laatste test gedaan en hij is weer donkerder! Jippie! (zal m straks in mijn album plaatsen) Bij mij begint het besef ook steeds meer te komen. Beide ouders ingelicht, kan ik toch niet voor me houden. Voor de rest van de mensen houden we het voorlopig nog geheim.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai allemaal.

3 dagen geleden heb ik mn eerste positieve test gehad, maar durfde hier nog niet te komen omdat mn nod pas morgen is! Ben heel erg bang, want de kans is toch nog heel groot dat het mis gaat?

Als alles goed gaat is mn uitgerekende datum 21 december!

Geloof echt nog niet dat ik zwanger ben en hoop dat ik er snel blij mee kan zijn, want dat is toch juist zo fijn lijkt mij :D. Ben een beetje een angstkippie, maar dat zullen een hoop wel herkennen denk ik!

Verder wil ik jullie allemaal ook nog feliciteren!!!!!!!!!!

Liefs Lotte

Deel Deze Pagina