December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ caruli; spannend! ben benieuwd ;)

@ chicken; het duurde ff maar ze staan erin! niet allemaal even duidelijk hoor maar wel te zien :D

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    o ja de echo zelf duurde bijna een half uur...

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    #6223 gien, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    ze heeft gekeken naar de ruggengraat, de bovenlip, het middenrif (of het niet open was) verder naar de blaas, maag, longen en de niertjes, en natuurlijk het hartje

oja en natuurlijk of de lengte goed was, of ik genoeg vruchtwater heb en of de navelstreng 3 bloedvaten ofzo had,

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @gien: wauw wat een mooie foto's! Fijn dat alles goed is!!
    @chiquita: ik heb wel een leuke site voor kaartjes gevonden, maar weet niet waar jij van houdt? Ze staan op mijn laptop thuis, dus zal het vanavond even doorgeven.

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mooiiiiiiiiiiiii Gien!!!!!!!!!!!

Oh ja, moet je hier ook een volle blaas hebben, of hoeft dat niet meer?

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje: ik wete zelf ook niet waar ik van hou hahaha

gien: hele mooie echo fotos.. en natuurlijk mooi dat alles goed was :)

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: geen volle blaas ;) bm en kindje komt allang boven je schaambeen uit ;) voor 12 weken nu dus moest de blaas het ff aanduwen ;)

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    zijn jullie eigenlijk al uit de kinderwagens? welke nemen jullie? of tussen welke twijfelen jullie?

wij kopen hoogst waarschijnlijk de joolz bloom

9. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ chiquita; mooie wagen hoor, al hou ik persoonlijk niet van die kleine wieletjes ;)

wij hebben de quinny speedy met alles erop en eraan.. en dan neutraal zwart met antraciet :D helemaal stoer...

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb m'n kinderwagen nog van zes jaar terug, dus die gaan we gewoon weer gebruiken. 't Is een blauwe kinderwagen die je toentertijd bij de Blokker kon kopen. Niet écht 'n gewéldig ding, maar om nou een nieuwe te kopen, terwijl je er nog een hebt staan vind ik ook zowat...

@Chiquita: mooie wagen idd

11. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja ik vidn het een mooie wagen.. maar heb even navraag gedaan en beoordelingen op internet gelezen.. dus het wordt toch geen bloom schijnen veel problemen met onderstel te zijn.. en aangezien een kinderwagen best lijd toch besloten voor een andere....

het wordt de mutsy slider.. heb deze inmiddels al besteld :) ja gaat in 1 moeite door he hahahah... ik had met die toch al gereden en was erg fijn.. ik heb m in cyaan blauw

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    mm das minder jah, s wel belangrijk dat het een beetje stevig is enzo...

gave kleur trouwens :D

13. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja he voor ene jongen :)

ik heb de kinderwagens die ik heb gehad niet meer van mn andere 2 kids van wege verhuizing... heb voor hun alleen buggys dus moet wel een nieuwe en dat vin dik toch erg ;)

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Ik heb net mijn wagen binnen gekregen! Via marktplaats, een quinny buzz, ook zwart. Kunnen we een beetje opvrolijken met accesoires, afhankelijk van wat het wordt! Hij ziet er wel een beetje gebruikt uit, begin nu ineens te twijfelen, zullen de hormonen wel zijn :)

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Zoet

dit is een leuke site chiquita!

16. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    doortje: is idd ene leuke site ! heb even snel gekeken...
    en ja niks is goed genoeg voor je kindje he hormonen!! wat wel zo is.. wij hadden sowieso vrij snel slijtage erop.. ofja krassen enzo.. doe je helaas niks aan in en uit de auto als je dat al een paar keer hebt gedaan zie je t vaak al

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ja dat zal ook wel zo zijn! Als ons kindje er straks in ligt, is alle twijfel vast weg!

18. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Haiiiiiii dames!!

Hier weer eens een berichtje van mij! Het is echt heel erg lang geleden, dat ik hier wat gepost heb.
    Heb het zo ontzettend druk gehad:x We zijn inmiddels oververhuisd, maar het is nog wel een rommeltje. Babykamer staat helemaal vol met troep wat nog neergezet en aangesloten moet worden.
    De keuken moet ook nog geplaatst worden, maar dat gaat ws wel een paar weken duren, voordat de woningbouw komt.
    Voor de rest moeten we ook nog een tv hebben, want de oude staat op onze slaapkamer. Wat een crime trouwens, elke avond in bed tv kijken:p

Dayden en Tycho vinden het ook ontzettend leuk, om een kamer te delen. Tycho heeft een hoogslaper van ons gekregen, Dayden heeft zijn oude bed nog.

Met de baby gaat alles uitstekend, voel sinds 1,5 week leven en ik luister elke avond even naar het hartje. Ben zaterdag alweer op de helft:D
    Met mij gaat het niet zo, heb last van harde buiken, doordat ik veel te veel heb gedaan en ik geen rust in me kont heb zitten. Heb zelfs al beetje last van beginnende bekkeninstabiliteit:(

Hoe gaat het met jullie allemaal? Zijn er al een paar die de 20 weken echo hebben gehad?
    Ik heb deze aanstaande maandag:)

Nou meiden, excuses voor het lange verhaal;)

Fijne avond en ik zal voortaan proberen om wat meer te reageren op jullie!!

Veel liefs Leontine

19. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    goedenavond!

@zeeprest: hier nog een hoor! Wat leuk dat je de kleine ook regelmatig voelt. Menigeen hier ook!
    En ik heb maandag ook mijn 20 weken echo! Hoe laat moet jij?

Dames, vergeef me als ik niks heb teruggelezen, heb het ont zet tend druk gehad!!!! Niet leuk meer. En dat in de vakantie!!!!

Nou jaaaaaaa

Ik moet nog 1 nachtje werken en dan lekker 6 daagjes vrij.

Hoe is het hier? Ik ga ff een pagina of 5 ofzo teruglezen.
    Kus

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @zeeprest; fijn om weer eens wat van je te horen! Een verhuizing is ook niet niks, gaat vaak veel tijd in zitten. Nog ff en dan kan je er (hopenlijk) optimaal van genieten!

@all; hier gaat het sinds een paar dagen ff wat minder :( , heb nog steeds erge 'last/hinder' van mijn rechter zijde cq flank. Vannacht zelfs wat koortsstuipen gehad...Vanmorgen tijdens mijn werk maar even de HA gebeld en mijn klachten uitgelegd. Ze wilden toch wel graag even mijn urine onderzoeken, dit kon ik dan voor 10u inleveren. Dit was voor mij helaas niet haalbaar ivm werk dus heb gevraagd of ze dit ook in het ziekenhuis (waar ik werk) konden onderzoeken. Dit kon wel maar moest wel accoord zijn met dienstdoende arts/assistent. Uiteindelijk mijn urine aldaar naar het lab. gebracht waar ik in de loop van de ochtend al een uitslag van kreeg, mijn leukocyten waren positief.
    Ik gelijk weer de HA gebeld, ondertussen overleg gehad met de VK en vonden het toch wel verstandig met een antibiotica kuur te starten. Na werktijd nog even wat urine gebracht bij de HA om dit op kweek te laten zetten. Waarschijnlijk heb ik een opstijgende urineweginfectie.....voor 3 jaar terug al een acute nierbekkenontsteking gehad waar ik volgens mij nu weer naar op weg was....:(
    Morgenvroeg krijg ik de uitslag van de kweek.
    Eigenlijk zit ik er totaal niet op te wachten om morgen toch weer aan het werk te gaan want voel me er niet lekker bij, bewegen is zo pijnlijk! Ik durf me gewoon niet meer ziek te melden aangezien dit waarschijnlijk ook de reden is van mijn ontslag.... :(

Deel Deze Pagina