December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    #6241 Dicky, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    @gien: wat fijn dat alles zo goed was!!!!!

@dees: jeetje, dat is niet niks. ik zou ook gewoon gaan werken en aldaar hen laten weten dat je echt pijn hebt, maar dat je het toch wilde proberen. Meestal is het dan minder erg als dat je je ziekmeld via de telefoon. Heel veel beterschap!

@doortje: ken het hoor, je wil gewoon toch het allermooiste en het allerbeste voor je kindje.
    Ik heb toendertijd een tweedehands quinny freestyle xl gekocht. Vorige week heb ik 2 versleten voorbanden en een lekke binnenband. Had ik toch maar een nieuwe gekocht.........ik heb wel een bak gekocht erop die wel heel mooi is. De zitting ziet er ook heel goed uit, heel mooi. Knalrood met zwart. Ach jaaaaaaaa het is zowiezo erg druk in mijn hoofd. Er moet (lees: ik wil) nog zoveel!!! Om gek van te worden. Maar ja, zal je zien, op de 7e 8e maand is het allemaal perfect in orde. Spreek uit ervaring!

Toen ik vanmorgen thuiskwam natuurlijk meteen mijn bedje ingedoken. Ik verbaasde me over het feit dat ik door de kleine frummel werd wakkergemaakt! Schopte/draaide/duwde zoveel dat ik er wakker van werd! Dat word er nog eens eentje hahahahahahaha

Dames, ik kom morgen weer terug, ik moet me omkleden vooor mijn laatste nachtje!

Kus, en trusten voor straks

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeeprest: nou hopelijk kun je nu wat rust vinden in je nieuwe huis.. hoewel er altijd wat gedaan moet worden ;) ik kan ook niet stil zitten..

dees: jeetje.. hopelijk is het snel over.. maarja als je ziek bent ben je zien toch hoe was je sollicitatie gegaan eigenlijk?

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames, hier ook de wagen al binnen. Het is een maxi cosi Mura 3 geworden. Af en toe loop ik naar zolder om hem even te bewonderen en me te verbazen over het feit dat daar over een paar maanden ons kindje in gaat liggen....echt heel raar idee nog.

Nog twee nachtjes slapen voor de pret-echo, dus ik kan niet wachten om naar bed te gaan. Morgen nog 1 dagje werken en dan vakantie....!!! Moet ik jullie twee weekjes missen. Alhoewel we de eerste week wel WiFi hebben, dus misschien laat ik nog wel iets van me horen...

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    collo: alvast fijne vakantie!!

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Hoi hoi,

Gien, fijn dat alles goed was!

Joyce gefeliciteerd met de verkoop van je huis.

Kinderwagen heb ik nog van de vorige twee. ziet er ook nog goed uit en rijdt heerlijk dus.....

Zeeprest succes met de laatste verhuisloodjes.

Ik slaap deze nacht even met de kinderen bij mijn ouders zodat Dennis al is het tot midden in de nacht door kan tegelen.
    Normaal stopt hij als de meiden naar bed gaan, dus nu kan hij even meters maken.

Weltrusten alvast!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: Beterschap, ik hoop dat alles snel een beetje beter gaat met je!

@Joyce: gefeliciteerd met het verkopen!

@collo: oehh pretecho leuk!!!! Alvast succes en een fijne vakantie!

7. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Dag meiden vandaag een beetje een warrig dagje bleef maar janken ben kapot. Voel me soms echt wat labiel zijn er ander meiden die daar last van hebben??
    Verder krijgen wij de easy walker met vier wielen van mijn moeder....Ik denk dat we gaan voor de silver....

Nu lekker naar bed met het nieuwe boek van Karin Slaughter

Truste

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    hoi zwangerworden:

zelf heb ik veel last van stemmingswisselingen.
    Zo voel ik me vaak in de ochtend erg rot, om allerlei dingen, en dan maak ik me daar in de middag niet meer druk om en ben ik weer erg vrolijk.

Kan me soms zonder reden ergeren en jank me af en toe zinloos kapot.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

@vakantie; héerlijk, baal nog steeds dat de mijne er al op zit, maar gelukkig ga ik over 2 weken nog een lang weekend naar Parijs. Iedereen die nog gaat: heel veel plezier, geniet!

@stemming; mijn omgeving zegt dat het meevalt (euhm beleefdheid of pure angst?) maar zelf merk ik er behoorlijk veel van, bleh. Ik heb (gelukkig) wel alle kanten op, ook de leuke, heb dus ook veel vaker de slappe lach incl. biggelende tranen :D.

@wagen; wij hebben de bugaboo ingeklapvouwt boven staan, van m'n schoonouders gekregen :)$wat een bedrag). Geen auto, veel ov en in de stad, zou precies wat voor dat ding moeten zijn.

@vandaag; het wordt lekker warm.....dus ik ga schuren :), gut wat handig. Zo maar snel beginnen, voordat het niet meer te doen is (pal onder dak).

Iedereen een fijne, zonnige dag!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen meisjes!!!

@Joyce..ik dacht het ook al dat ik geen volle blaas hoefde te hebben, maar voor de zekerheid...gelukkig maar. Vorige keer stond ik op klappen..haha

@Doortje..ik heb ook de Quinny Buzz!!! Ik heb de Greystone. Ik heb wel een nieuwe gekocht. Was een aanbieding bij de Baby en Tienerstore..vooral voor de eerste wil ik toch nieuwe spullen...hihi...vast ook hormonen!

@all...nog één nachtje..vind het zo spannend!!!

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedemorgen!

Schuren??? Wat vreselijk, zeker met dit weer.... succes!

Wij gaan a.s. maandag op VAKANTIE!!!!!!!!

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    O ja...

18 weken zwanger vandaag!

13. ha meiden!

Gisteren op iedereen gereageerd, kreeg ik visite, zeg dus tegen mijn man niet die pagina sluiten hoor.. nou jullie raden het al.... alles weg.. god ik kon hem wel schieten!

Hier gaat alles goed, vanmorgen wel opgestaan met hoofdpijn, en op mijn werk met het uitruimen van de vaatwasser stoot ik ook nog mijn hoofd tegen het kastje boven me! hmm.. niet echt lekker begin van de dag!

Ik voel sinds vorige week nu iedere dag mijn knullie! Hiervoor was het om de paar dagen, wat me ook wel wat onzeker maakte.. maar nu laat hij iedere dag even wat van zich voelen!
    Heerlijk!

Ohhh en heb nog een echo foto die ik jullie niet wil onthouden!
    Ga hem even uploaden!

14. @lilith.. whoeehoee.. 18 weken alweer! Bijna op de helft meid!

15. Gaaf he! Je ziet gewoon zijn hele koppie !
    De echoscopiste zei dat ze ze niet zo vaak zo mooi tegenkwam om een foto te maken!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meiden
    hoe is het hier

wagen: wij hebben onze quinny freestyler nog van 6 jaar geleden
    alleen even nieuwe binnenbandjes erin en hij is weer klaar voor gebruik ;)

geb. kaartjes; wij hebben wel een idee in ons hoofd
    dat heeft te maken met de naam die we hebben voor de kleine (als het een meisje is dan he)
    maar weet niet of ze die zo hebben bij een drukkerij...

hier nog 2 dagen voor de pretecho, ben echt super benieuwd
    kan helaas zaterdag niet gelijk iets laten weten, zit dan de rest van de dag op een feest.

mijn beebje is zo druk, dat ik echt er vanuit ga dat het een meid is net als casey
    zou super verbaasd zijn als ze zaterdag het geslacht kan zien en zegt een jongen hihi

gek he dat een mens zo nieuwsgierig kan zijn :)

17. Spannend Caruli!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    #6259 Chicken1975, 16 jul 2009
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
    @Lilith..gefeliciteerd met je 18 weken!!!

@Xenas..mooi meis!!

@hier...beebje zit weer tegen m'n blaas aan te schoppen..zo'n vreemd gevoel!

Oh ja, als ik morgen nou weet wat het is, kunnen onze kaartjes ontworpen worden..ook leuk!!!

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    spannend Caruli, ben benieuwd of je voorgevoel klopt.

Hier nog geen idee voor een kaartje en net zo weinig idee voor een naam....

Deel Deze Pagina