caruli: ze zeggen dat voor de 8e week ofzo dat dngen die je neemt of als je ziek wordt t weinig invloed heeft op je baby... maar alles is goed met jou beebje joh! toontje: ik had t zelfde als jou dacht ook een meisje te krijgen hahah.. nou gefelic met de goede echo en een jongen
oh heb ik bericht van toontje gemist? meid fijn dat alles goed is en idd leuk joh weer een jongen erbij
Alweer een jongen erbij ? Jeetje, December is jongens maand dit jaar geloof ik. Gefeliciteer hoor Dan krijg ik zeker ook een jongen? 31 Juli weten we het @fruit: hier ook, ik eet veeeeeeeeeeeel fruit!!! @4maanden ziek: dat is grappig eigenlijk
@ psje; nou he! @ chiquita; ja ff een fruitbom nemen en stomen? @ mamatoontje; gefeliciteerd, leuk joh een zoon!! zeker als je al een meisje hebt natuurlijk! @ idd meer meisjes nog @ chicken; spannend joh! ben heel benieuwd.. je dacht zelf meisje toch?
dees: nou daar kan je niet meer omheen trouwens wat was je ana het kijken op de tv grapjuh voel me weer ietsje beter nouja beter dan vanmorgen... net kinderziekenhuis gegeken zooo zielig een operatie bj een baby van 3mnd.. gelijk janken
@ jongens/meisjes, de jongens zijn op zijn retour!!!! Ik ben wel nieuwsgierig welk geslacht ons beebje heeft. Maar ik wil denk ik toch wachten tot het eind.... hmmm. Ik heb nog een week om er over na te denken...
@chiquita; volgens mij waren we iets van will and grace aan het kijken. Haha, en idd ik kan er nu echt niet meer omheen! Maar ik ben er trots op hoor @berenbotje; thanx !
Even om verwarring te voorkomen, er is een MamaToontje en ik geloof ook nog een toontje. En ik krijg een zoon!! Ik wete niet wat mijn bijna naamgenoot krijgt... Ik ben dus niet de enige die moet huilen om dingen op tv... Een echte emo-muts word ik zeg, haha. Meiden, volgens mij sta ik nog steeds niet op de december lijst. Mag ik er ook bij? En wie moet ik daarvoor PB-en?
@joyce: ik was je fotoalbum hier op de site aan het zoeken. Suf! Heb nu je site bekeken, super mooie foto's! @mamatoontje: jeeeeh, gefeliciteerd!!! een zoon! @dees: wat een super mooie buik! Je navel plopt al bijna he?
Nou ben weer bij hoor voel me SUPER.... Maandag gaan ook wij voor de 20 weken echo, spannend hoor!!! We hebben afgesproken wel te vragen wat het wordt, maar het dan aan niemand te vertellen....Ben benieuwd of we het kunnen volhouden. Wat mooi zeg al die buikfoto's. Steeds als ik die foto's van andere zie denk ik owja dat moet ik ook nog doen....Ga het morgen (in het licht echt doen)
Hee Doortje... 'k Zie net dat wij exact gelijk oplopen én dat we ook nog eens de 20 weken echo gelijk hebben. Geinig! Ben vandaag ff afwezig geweest. Gezellig met mams en dochter naar 'n braderie geweest, dus ik moet nog e.e.a. bijlezen geloof ik...
@dretjuh & doortje; Thanx voor de complimenten Heb zelf het gevoel dat ik echt al een mega buik heb, haha op mijn werk zeggen ze dat ik mijn buik moet inhouden