Wil nog even iedereen die morgen voor de 20 weken echo gaan succes wensen, ik ben morgen ook aan de beurt En ik vind het best heel erg spannend. Alle meiden die het al achter de rug hebben gefeliciteerd. En voor de mensen die al weten of ze een jongen of meid krijgen succes met het verzinnen van een mooie naam Liefs
@suuskebab & xenas, gefeliciteerd met de 20 weken. Een heerlijke mijlpaal en op naar de volgende (26-28 weken)! @mamasab, gefeliciteerd met de 18 weken. De weken gaan snel zat hoor! @zwangerworden, succes morgen! En ook voor Dicky en suuskebab! Laten jullie even weten hoe het gegaan is? @mili, alweer 21 weken. Ook fijn dat jouw echo goed was! En wat stoer dat jullie niet willen weten wat het is. Ik ben wat dat betreft veel te nieuwsgierig hoor! @buddy's, ik heb nog geen buddy! Wil iemand mijn buddy zijn?? Laat maar even weten of PB even! Waarom regent het nou steeds zo hard?? We gaan verdorie BBQ-en... Leuk trouwens, dat de lijst steeds langer wordt! De jongens en de meiden gaan aardig gelijk op, leuk!!
@iedereen: bedankt! Ach, in mijn achterhoofd weet ik ook wel dat de kans klein is dat er iets ernstigs is, maar toch! De andere meiden ook heel veel succes morgen!!!!! Ik laat wel even wat weten als ik van die wolk ben eventjes hihihi Kus, tot morgen Dicky
Hoi allemaal, iedereen die 20 weken zwanger is, gefeliciteerd! voor mij begint het ook op te schieten Ik laat hier nu vrij weinig van me horen omdat ik het druk heb en eigenlijk weinig nieuws te melden heb hihi. 4 augustus heb ik pas de 20 weken echo dus dat is nog even wachten! De misselijkheid en moeheid zijn vrijwel helemaal weg alleen ik zit echt onder de uitslag. De huiarts en verloskundigen weten het allebei niet echt te verklaren. Het jeukt echt gigantisch dus ik krab het ook telkens open wat het alleen maar erger maakt. Morgen ga ik katoenen handschoenen kopen zodat ik er wel vanaf moet blijven.. Hopen dat het werkt. Verder ben ik ook maar aan een babysite begonnen, hij staat in mijn handtekening! Ook voor mijn eerste buikfoto Liefs Myriam
Er is gelukkig niet zoveel bijgeschreven vandaag!! Dat terug lezen kost veel tijd, maar vind het leuk om te doen. De lijst jongens en meisjes houd zich goed in evenwicht Hier gaat alles weer iets minder dan de afgelopen weken. Omdat mijn man 6 weken!!! bijna niks mag doen rust de zorg voor mijn dochter op mijn schouders, met als gevolg dat ik erg veel rugklachten heb, van de week even aankaarten bij vk en werk zodat ik 50% kan gaan werken en mezelf niet de vernieling in werk! Fijn dat er nog geen (laten we hopen geen) nare berichten zijn en dat de 20 weken echo's goed verlopen. Voor degene die morgen mogen, veel succes (suus verwacht maar vast een pb ) Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, vandaag feestje gehad van 50 jarige, maar dat gaat niet in de koude kleren zitten.. En even een leuk bericht, met name voor mezelf!!!! Mijn dochter slaapt sinds vandaag in het grote bed!! Niet meer tillen dus!8) Groetjes en welterusten
@suuskebab & xenas: gefeliciteerd met de 20 weken! @zwangerworden, dicky en suuskebab: succes morgen! @mroos: mooi buikje begin je al te krijgen hoor! @moontjemoon: jah gelukkig niet zoveel te lezen nu hahaha. Wauw int grote bed al, knap he, je zal wel trots zijn Morgen moet ik naar de VK en ik vind het best wel eng nu, aangezien ik t kleintje nog steeds bijna niet kan voelen Duimen jullie voor me?
@dretjuh, maak je niet te druk! Hij/zij is gewoon lekker rustig joh! Ennuh al op de kermis geweest? Wij gaan morgen avond in ieder geval! Ik vind het op ronze maandag bij het stadhuis achter altijd reuzegezellig! @moontje; balen van jullie situatie en hopen dat de VK en je werk een oplossing met je kunnen vinden! @xenas; jij ook gefeliciteerd met de mijlpaal! @all; lief dat jullie aan ons denken morgen! Ik laat zodra ik kan iets van me horen! En sorry dat ik weer van een heleboel meiden ben vergeten wat ze getypt hadden..... Ik ga lekker bankhangen, dat heb ik verdient na al dat geploeter in de tuin! Tot morgen!
hoi meiden ik weet nu 1 dag het geslacht van ons beebje en word nu al gek haha ik ben een slechte in geheimen bewaren ga toch eens met manlief praten om te kijken of ik het toch niet mag vertellen... dat lucht dan toch op he, als je er gewoon over kunt praten of ben ik nu echt de enige die daar last van heeft? fijne avond meiden en tot morgen ps nog 2 dagen en dan weer controle bij de gyn, ben benieuwd wat die nu nog te zeggen heeft
@Suuskebab: jah ik ben vrijdagavond al meteen geweest, en uiteraard morgenavond weer, is zoow leuk altijd op Maandag. @Caruli: erg he, zo iets geheim houden
Caruli Das precies de reden waarom ik er niet eens aan begonnen ben het geheim te houden. Ik kan dat echt niet voor mezelf houden. Verder ga ik jullie even ziek maken nu.... Ik tik dit namelijk op mijn laptop vanuit bed in het vakantiehuisje in de Provence, alwaar het vandaag een heerlijke 32 graden was met een stralende zon.... Zien jullie allemaal al ....hihi Volgende week geen WiFi, dus dan is het feest over, maar deze week houd ik het wel een beetje bij... Succes allemaal morgen met de 20 weken echo!!!
goedemorgen.. nou nog maals iedereen die vandaag 20 weken echo heeft echt heel veel succes en laat snel wat weten moontjemoon: nouja dat je je dochter niet meer in bed hoeft te tillen scheelt ookal wat toch.. nou hoop dat alles goed blijft gaan. en je het kan volhouden. maar vast wel... dretjuh: jij ook succes bij de vk.. alles is vast goed nou hier alles goed mn buik groeit met de dag en dat voel ik ook.. verder vandag opruimen en strijken :s
@collo: Jaja... maak ons maar gek ! Klinkt goed, geniet ervan!! Ik vertrek woensdag lekker naar Thailand. Jiiiihaaaaa! @20-weken echo's: Volgens mij hebben dr een boel de echo vandaag. Spannend joh! Lekker genieten van de kleine. Super! Wij mogen morgen. Errug veel zin in. En door de goede pretecho 2 weken geleden ben ik niet eens zenuwachtig. Verder alles prima hier. Lekker rustig, want ik heb al vakantie. Nu nog de vakantie plannen, spullen pakken, inkopen doen.... Hmmm... weet even niet meer op wie ik nog meer wilde reageren. Lekker handig . Meiden, werk ze weer vandaag of geniet lekker van je vakantie (zoals ik ga doen )
@ collo; ow...! lekker joh.. geniet ervan! @ 20 wekenecho's; meiden heel veel succes ermee, en vooral heel veel plezier natuurlijk! @ here; nog 3 weken wachten... en dan gaan we ook een weekje weg!
@ mroos; mooi buikje joh! en leuke babysite ik ben er zelf niet zo goed in dat bij te houden @ moontjemoon; meid wat balen dat je man 6 weken niets mag doen... hoop dat er wat geregeld kan worden voorje met je werk ed..en heel knap dat je dochter in het grote bed slaapt
Vanmorgen heerlijk uitgeslapen (na 8.00 is al uitslapen ) Kan er nu weer een dagje tegen aan. Vandaag eerst maar eens het huis op orde maken en dan lekker rustig aan doen. Mensen met echo vandaag veel plezier, zal het forum in de gaten houden vandaag.
mroos, hoop dat het snel over gaat en zeker wel vaag dat ze het niet kunnen verklaren, hoop dat de handschoenen hun werk gaan doen en jij jezelf een beetje heel kunt houden dretjuh, veel plezier bij de vk, maak je niet te ongerust mbt het bewegen van de beeb, je hoeft het nu nog niet elke dag te voelen. Maar zal voor je duimen. Iedereen, gefeliciteerd met alle mijlpalen. Zelf kijk ik heel erg uit naar de mijlpaal dat de kleine levenvatbaar is, dat geeft weer extra rust! Maar daar moeten we ook nog een maand op wachten. Geheim houden heb ik niet zoveel problemen mee, op mijn werk heb ik gezegd dat ik het niet weet en dat geloven ze, en in de fam vragen ze er gelukkig niet naar al zijn ze wel aan het raden, maar das alleen maar leuk.