December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @annemonique; Natuurlijk ben je hier welkom :)
    Ik heb donderdag ook de 20 wkn echo, kijk er erg naar uit om ons frummeltje weer te zien :D

2. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    annemonique welkom :)

nou ben net terug van de vk.. stelde weer iks voor die controle stond na 5 min wer buiten... moest me dus ook weer wegen maar ik was gewoon 2.5 kg aangekomen in 1 maand tijd :confused: snap er niks van.. want eet juist veel minder dan voor mn zwangerschap en als ik al een tussendoortje neem is het fruit... echt zoooo vaag nou t zal wel goed zijn maar schrok wel even..

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen allemaal!

@chicken; je hebt pb terug! :D
    @annemonique; welkom en voel je zo vrij om gezellig mee te beppen met de club! Veel succes donderdag met de echo!

Hier eigenlijk weinig te melden. We konden onze echo gisteren laten opnemen op dvd voor € 7,50! Konden jullie daar ook voor kiezen? Ik vond het wel heel gaaf, want nu kan toch iedereen nog een beetje bij de echo zijn! :)

owja, er staan foto's van de echo op onze babysite!

4. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Goedemorgen!!

Hoe waren de echo's gister? Ik weet even niet meer wie er de 20 weken echo hadden:)

@geboortekaartjes....wij laten het kaartje ontwerpen door een vriend van ons. Ik heb echt zo'n ontzettend gaaf idee in me hoofd zitten, heb het ontwerp ook nog nooit eerder gezien:D Dus misschien dat wij wel een primeur hebben!

Gister de 20 weken echo gehad, alles was helemaal goed! Ik weet niet wat het geslacht is, maar ik denk het wel gezien te hebben;) volgens mij een piemel en 2 balletjes:D

Gelukkig ook geen liesbreuk, maar een spatader waar de doorbloeding niet goed van is. Dat veroorzaakt de pijn.

Nou ik ga weer weg, want Dayden is niet te genieten...hij is vanaf dat hij wakker is, alleen maar aan het zeuren en jengelen:x
    *zucht*

Liefs

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hallo dames,
    'k merk dat ik 't hier niet echt goed kan bijhouden, dus ik heb in 't topic van de late decembermamma's mijn heil gezocht. Uiteraard blijf ik zo nu en dan even spieken, maar wil iig hier even doorgeven dat ik ws. hier niet meer zal posten.

Veel succes met de zwangerschappen gewenst allemaal!! :)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou kom toch nog even vanaf mn werk spieken, een client smste onze afspraak af ;)

Chiquita: controle stelt idd meestal weinig voor he, morgen heb ik weer de controle. Geen zorgen maken over die 2,5 kilo hoor, wie weet even een groeispurtje of gewoon vocht.

Chicken: suc6 bij de vk!

Dees: leuk jij ook donderdag de echo dus, hoelaat moet je? In het WKZ zie ik! Tegenwoodig doen ze hier in Houten de 20-weken echo gewoon bij de vk.

Suuskebab: leuk zeg een dvd van de 20 weken echo! Geen idee of dat hier kan, volgens mij niet.

Zeeprest: jij ook een goede echo gehad. Ben benieuwd of je gelijk hebt met een jongetje ;)
    Hoe oud is Dayden?

7. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Ik ben ook heel erg benieuwd!

Dayden is 3,5 jaar:) Die gaat in mijn verlof naar de kleuterschool.

8. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    annemonique: ja ik hoop dat t 1 van de 2 is.. kijken hoe t de volgende keer is..

pff de kids zijn weer lekker druk vandaag....

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hey dames..

Allereerst even voor de onzeker dames:
    Het is helemaal niet raar als je het nu nog neit elke dag voelt! tuurlijk is het leuk, maar als je onzeker word dan laat't zich toch minder voelen. maak jij je druk doetie rustig.. dus als je denkt: ik wil ut ik wil ut ik wil ut.. Ga dan heeeeeel relaxed liggen en adem rustig in en uit en leg een hand op je buik en dan geduld hebben en als je geluk heb komtie ff langs!
    Pas met 28 weken is het normaal dat je hem dagelijks voelt en dat je het ziet en dat hij het voelt dus!
    Geniet er lekker van dat je het soms voelt!! Je bent al bijna 20 weken!! dus kop op!!

Zo.. en nu ff ego:
    ik ben moe!!!!!!!!!! U2 was te gek.. maar concert duurde 2,5 uur.. en daarvoor nog 1,5 uur snowpatrol en wachten enzo.... dus heb best lang gestaan... auw!.. lag 3 uur in bed om er om 7:30 weer uit te moeten...
    Afgelopen zaterdag huis leeg gehaald dus was al erg moe.. zondag niet heel erg veel gedaan, lekker ff wezen uit, alleen zondag op maandag was ik elk uur wakker!.. zo irritant!!
    en toen deed ik dus heel rot tegen vriendje tegen de ochtend.. was nl vergeten wekker uit te zetten en toen die af ging drukte ik op snooze...... en sja.. kon die ook nie hebben want wilde ook slapen maar ik deed wel erg rot tegen hem... was gewoon ook zooo moe allemaal!.. voelde me gewoon klote etc.. nog ff flink gehuild.. en nog ff gesprekje met vriendje gehad toen we weer beetje geslapen hadden... was hem ff aant kriebelen en toen bleek datie dat miste.. hij vond stiekem toch wel dat ik iets teveel met ikke bezig was... en wilde gewoon ook afentoe dat ik even mijn hand over hem heen doe enzo.. hij snapt wel dat ik beetje inmezelf ben, maar ja... hebben iig nog ff geknuffeld.. en hij had me vergeven wat betreft wekker.. rest van de dag was dan ook gewoon erg fijn :D.. Toch fijn dat je alles kunt bespreken (al is het wel handig als de situatie er beetje naar is, ;)) maar ja..
    Hebben jullie dat ook dat je soms merkt dat je beetje injezelf gekeerd bent?? ongemerkt en onbewust?

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Je hoeft je kindje nu idd nog niet te voelen en zeker niet dagelijks. Ik voel hem/haar ook nog niet. Bij mn eerste zwangerschap lag mn placenta aan de voorkant waardoor ik mn zoontje pas rond de 24 weken voelde. Ik luister nu af en toe wel met de angelsound.

Joyce: gelukkig is alles weer goedgekomen, al die hormomen he ;) Jullie zijn aan het verhuizen?

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ annemonique: welkom!
    bij mij ligt de placenta naar achter, maar ons kindje vind het leuker om naar mijn rug te kijken.. ik weet datie druk is, zelf gezien op de echo ;) dus zal heus wel komen en geniet er maar van datie me nu nog ff rust gunt ;) haha
    angelsound hebben we niet...
    En we hadden geen ruzie hoor, maar moe en hormonen is meer een woordenwisselingdiscussieachtig iets... ;)
    En weet datie gelijk heeft dus... iets meer aandacht aan hem schenken is niet verkeer..

Uhm sja.. ik had een huis, mijn vriend appartement. Beide staat te koop, inmiddels is venlo verkocht en officieel (mijn huis) dus nu mijn huis leeg gehaald enzo.. en in appartement vriend hebben we nu de studeerkamer al beetje leeggehaald enzo en opgeruimd zodat mijn spullen en baby erin past.. en nu hopen dat eindhoven verkoopt en we samen een nieuw nestje met iets meer ruimte kunnen kopen..

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joyce: ahh ok, gelukkig is 1 huis al verkocht! Dan pas echt samen voor een ander huis gaan als het verkocht is en na de bevalling ws? Willen jullie wel ergens daar gaan wonen?

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ja, plan is regio best, eindhoven noord...
    beurt wetenw e al, maar hebben 2 jaar ongeveer met 2 huizen gezeten en das lang zat! we konden het betalen, maar toch is 1 huis prettiger..

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou joyce hoop dat ie snel verkocht wordt!
    en woordenwisseling ja heel herkenbaar hahah zeker al ik slecht heb geslapen..

ik heb misschien een geboortekaartje gevonden nu even proeje afwachten :)

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ben ik weer!!!

@chiquita, ik ben zojuist ook gewogen en ben alweer 2 kg aangekomen..ook in 4 weken. Is dus volgens mij best normaal. En ik ben van mezelf heel slank, dus ik vind het wel prettig!

@Joyce..welkom terug..hihi...gaaf concert geweest? Wel vermoeiend altijd he. Ik ben vorig jaar naar Bon Jovi geweest. Echt fantastisch, maar je bent gebroken erna.....en jij vooral nu je zwanger bent.

@Beebje...ik voel hem iedere dag en niet zo zachtjes ook. Als ik in bed lig en ik leg m'n hand op m'n buik, vormt zich echt een bolletje eronder. Dan kruipt ie er helemaal tegenaan. Zo ontzettend schattig. En als ik 's ochtends wakker wordt ligt ie ook vaak helemaal bovenin als een bolletje.

Alles was ook weer goed bij de VK. Hartje mooi, bloeddruk goed en 1 vinger onder de navel, daar is de bm nu. Ben blij!!!! Ik moet alleen wel naar m'n lichaam luisteren...ik had aangegeven dat ik soms een harde buik heb en ik moet gewoon wat rustiger aan doen.

@Joyce, ik ben niet echt in mezelf geloof ik....we hebben het alletwee wel druk, maar we nemen iedere dag nog de tijd voor elkaar. Is ook heel belangrijk!!!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Chicken: fijn dat alles goed was! Idd rustig aan doen dan hoor! Heb het zelf trouwens ook regelmatig die harde buiken.
    Leuk dat je de kleine al zo goed voelt :)

17. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    chicken: fijn dat alles goed is!! mijn bm lag ook zo alleen ben wel minder ver dan je. maarja zal er wel aan liggen dat dt mn 3e kindje is.. nou wel fijn dat jij dat oko hebt dan 2 kg in 4 weken...

dadelijk mn zoontje op bed leggen na zn eten en dan ga ik lekker zelf eten een tosti tv aan heerlijk :)

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik voel me nu wel een invaller (spammerd) hier :D Ik ga maar eens volledig werken ;) Fijne dag allemaal!

19. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

9 jul 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    goeiemorgen dames...

ben een paar dagen afwezig geweest heb ontzettend de griep gehad :( lag echt plat op bed met koorst en een dikke keel voel me gelukkig nu een stuk beter...
    is weer veel geschreven zal niet overal op gaan reageren dat is me wat teveel van het goede haha...

@annemonique welkom!! :)

@placenta heb ook tot week 14 de placenta voren gehad nu ligt hij wel achter..

@baby voelen ik voel hem ook nog steeds niet goed af en toe wat gerommel in me buik maar nog niet dat ik een schopje of wat dan ook voel maak me er niet zo druk om de vk zei dat, dat nog wel komt je hoeft je baby immers zo vroeg nog niet zooo goed te voelen...

@babykaartjes wij hadden ook een proef exemplaar aangevraagd was een super mooi kaartje maar toen we eens gingen rekenen hoeveel we er nodig hadden etc vond ik 190 euro toch wel een hele hoop geld dus we zoeken nog even verder

zo ik ben er weer vandoor moet gaan werken gelukkig maar 2 uurtjes want het is me toch heerlijk weer buiten!!

vandaag 20 weken!!!:D:D:D

vrijdag 20 weken echo... ben benieuwd kan niet wachten!! ben er hartstikke nerveus voor..

dames een fijne dag!!

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: Jep..... Pffffffffffffffffffffffff. maar komt wel goed hoor!
    En we maken wel tijd voor elkaar hoor, dat is het niet.. Ik ben idd soms weg 's avonds voor bijvoorbeeld ff zwemmen ofzo.. maar dat vindie ook fijn dat ik mijn eigen ding heb!
    en doen vaak lekker samen tv kijken en gaan altijd tegelijk naar bed dus kletsen daar nog na enzo.. en aangezien tv kuren heeft, dan doen we regelmatig aan tafel eten enzo..
    gaat er meer om dat als ik dan bijv nu in bed of bank of wat dan ook ik meer met de baby bezig ben ipv hem.., mijn hand ligt op mijn buik ipv dat ik hem knuffel.. snappie?
    gaat meer om afentoe even dat lichamelijke contact..
    en ik ben met die verhuizing en toestanden wel vaak ff afwezig ja...
    snappie??
    ach ff lekker gejankt en nu ff veel knuffelen, is alles weer goed ;)

Deel Deze Pagina