Je mag best wel wat koffie en wat thee. En ook je haar verven mag prima. Het kan alleen heel anders qua kleur uitpakken. Verder zou ik willen zeggen kijk ff op voedingscentrum wat je wel en niet mag, valt nog best mee namelijk Tsja regels voor de VK wanneer er echo's gemaakt worden hangt af van of ze zelf een apparaat hebben inde praktijk en of er die dag iemand is die die echo kan maken, of je eerder een MK of andere problemen hebt gehad. De meeste is toch echt pas termijnecho rond de 10 weken. Gewoon lekker genieten van je zwangerschap hoor!!!
Je buikje is inderdaad in het begin je darmen enzo. Die krijgen een andere plek waardoor alles ff opzet. de BM komt namelijk in t begin nog niet boven je schaambeen uit @ alle nieuwe zwangeren: van harte!!!!
Welkom nieuwe dames, sex hier nog niet gehad zins positieve test, na de mk in december ben ik toch wat hiverig, alhoewel sex prima moet kunnen...
He dames, Ik ga zo naar het ziekenhuis voor een echo. Vanmorgen ging ik poepen (sorry ) en begon ik te bloeden. Helder rood zonder stolsels. Omdat ik al 2 mk's heb gehad mag ik komen. Duimen jullie allemaal voor mij?
@ dds. Zal zeker voor je duimen. Ik hoop dat het goed gaat met jou en de baby. Heel veel sterkte en kop op!!!
@DDS; veel succes meid!!!!!!! Vanmorgen een tweede test gedaan, na de ivf behandeling mochten we eigenlijk pas vandaag testen, 18 dagen na de punctie, maar we konden niet meer wachten na 13 dagen dus al eerder getest. Maar vandaag dus de officiele test: Knalblauw kruis...hopelijk blijft dit kleintje "plakken"...
Hoi, Ik had gelezen ergens dat het best kan dat je een beetje bloed verliest na seks. In dat boek Veilig zwanger zijn staat dat alles nu beter doorbloed is en je baarmoeder als het ware een bloedneus kan hebben. Had zelf na die ene keer sex een piepklein beetje rood, meer 1 klein sliertje rood slijm (sorry voor de smerige bewoording) en was toen ook ongerust, maar nu een paar dagen later en niks aan de hand ben ik weer wat meer gerustgesteld. @DDS Ik had ook ergens gelezen dat je kon bloeden (uit je vagina) als je poepte. Iets met harde poep. Kan me voorstellen dat je met die goede doorbloeding makkelijker bloedt als je hard moet persen (alweer sorry voor het smakelijke verhaal).
Zo, ik mag er ook bij Dit gaat (hopelijk) ons 5e kindje worden. Ik zal iets eerder bevallen vanwege een geplande keizersnede (mijn 4e) maar dat is nog zooooooo ver weg. Nu genieten van de misselijke buien en moeheid
@babsie, ik heb in December ook een MK gehad. Vreemd om dan nu uitgerekend te zijn in diezelfde maand, vindt je niet?
DDs, meid wat schrikken zeg..... hoop dat het niks is!!! Ik duim voor je, lieverd!!! Laat je het weten???? Liefs en één dikke knuff
Goedemorgen meiden, Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Hier gaat alles redelijk tot goed! Gisteren de 1e dag dat ik goed misselijk ben geweest, wel met vlagen overigens. De moeheid begint ook flink toe te slaan, ben gisteravond na het eten maar even het bed in gekropen voor een kleine 2 uurtjes....wat doet je dat goed zeg, heerlijk Mijn buikje begint ook al een beetje vorm te krijgen, een lichte bolling net onder mijn navel...ben benieuwd hoelang het nog duurt voordat ik mijn broeken etc echt niet meer aan kan. Over 3wkn de 1e echo...pfff wat duurt dat nog lang zeg voor je gevoel. Heb ook sterk de neiging om de VK aankomende week te bellen of ik niet eerder de echo kan krijgen , ben gewoon zo zenuwachtig en benieuwd of alles er goed uit ziet. Lekker egoistisch he
@dds: oneeee, wat schrikken! Maar het komt helemaal goed! Dit hadden we ook afgesproken he? Laat je snel iets horen? @kml: waar is je mooie nieuwe banner??? @hier: ook nog geen seks gehad sinds positest, voel met ook niet zo lekker (lees: misselijk ). Maar niet omdat ik het eng vind.
Ik ben net terug naar het ziekenhuis. Ik moest op de kraamafdeling komen. Het hartje klopte en ze hebben het vruchtje gemeten op 6 w en 3 dagen (5, 8 mm). Ik weet zeker dat ik 6 w en 6 dagen ben. Maar het gaat om millimeters en tienden van millimeters dus kan ik me voorstellen dat het meten niet altijd nauwkeurig is. Ik heb me ziek gemeld tot volgende week dinsdag want dan mag ik weer voor een echo. Blijf duimen meiden, ik zit nog ik de gevarenzone!!!!!!!!
@dds: ooooh het blijft spannend dus! Maar het hartje klopt! Super! Hebben ze gezien waar de bloeding vandaan komt?