Hallo Allemaal, Na een heerlijke zonnige week in Limburg zijn we weer thuis. (nog twee heerlijke weken samen vrij!!!!!) Het was relaxed en rustig en lekker. We gaan morgen langzaam aan beginnen met de kinderkamer leeg halen.... Vandaag 20 weken!!!! Ik voel me super!!! Ben echt even helemaal weer bijgekomen ofzo..Lijkt wel afsof mijn hersenen het standje relaxed overnieuw hebben uitgevonden heerlijk!Van de week ook de opvang regelen (ga samen met mijn kerel kijken bij twee kdv's en kiezen waar ons hummeltje strakjes een dag naar toe gaat) Heb ons opgegeven voor een cursus borstvoeding en aanstaande ouderschap via Icare. En ik ga zelf een cursus doen van tien bijeenkomsten 9 voor en 1 na de bevalling :gezond en fit rondom de bevalling. Dan is er een ook een partneravond. Als ik dan nog energie over heb wil ik ook nog lekker gaan zwemmen hahaha. Verder wil ik alle dames met goede echo's feliciteren. Alle meiden die last hebben van hormomen sterkte!!! en iedereen veel klusplezier!!! Wij gaan lekker slapen Liefs
Beetje te laat maar goed.. Ook hier een december mama wat gaat de tijd toch snel he? Moet de hele babykamer nog doen..
Hallo lieverds! Kom even snel een berichtje posten vanuit mijn werk. Hoog tijd dat ik weer bij kom lezen! Ga ik morgen doen als ik uit mijn bedje kom gekropen 's middags! Kus, Dicky
goedemorgen poohbeer: echt leuk zon oud hollands kamertje zwangerworden: jij bentt dus helemaal uitgerust terug gekomen iemand was 20 weken weet even niet emer wie mar gefeliciteerd!!! verder de rest een beetje vergeten.. hier alles goed gister weer door mn rug gegaan ofja toen ik draaie weer een pijn scheut en niet te zuinig maarja.. de beeb is steeds drukker aan het worden ( of ik voel nu gewoon steeds vaker ) namen: er is kans at je nu een dubbele naam tegen komt idd.. maar ik denk niet dat we onze naam tegenkomen.. of iemand die moet er maar net opstuiten en het ook mooi vinden en niet te raar
Nog 1 weekje tot de 20 hier! Andere dames allemaal gefelicteerd; wat vliegt de tijd! Hier ook nog niet echt aan de kamer begonnen, maar wel de voorbereidingen aan het treffen. Meubeltjes zijn gekocht, zijn bezig met schilderen. De kamer is al helemaal leeg, dus kunnen na ons weekje vakantie van volgende week direct aan de slag! Eerst even een weekje Zeeland! Buikje begint weer wat te groeien, had vanochtend de magische 70 kilo bereikt, nu 4 kilo erbij vanaf het begin. Buikomtrek was 90cm, normaal 73cm dus dat is al een boel erbij! Heerlijk hoor, geniet ervan! Nou ga maar eens aan het werk, iedereen een fijne dag!
Goedemorgen!! Vandaag 20 weken!!!! Jippie! Ik ben 4,5 kilo afgevallen tot nu toe. Voor mij doet een zwangerschap wonderen haha. Tijdens de borstvoedingsperiode val ik ook nog af alleen daarna vliegt het er weer aan. Dus nu toch maar gelijk opletten als ik stop met de borstvoeding. Groetjes!!
happy: jij dus oko al een flinke buik.. hier ook hoor.. heel wat erbij.. elmo: lekker zoveel afvallen.. wat jij af bent gevallen ben ik al aangekomen.. tenminste 2 weken terug zal nu wel rond 5 kg zitten maar ja. met bv vliegt t er weer af.. dan even niks en an na 4 mnd ben ik weer terug op mn oude gewicht gefeliciteerd met je mijlpijl nou hier al 1 ding va de to do list af nog veel te gaan maar heb tot morgen avond ga zo maar verder heb even rust pauze nou
Hallo allemaal! Ik ben weer thuis en heb een heerlijke rommel-was-en-teruglees-dag Parijs was heerlijk, en ik ben nu dus een getrouwde vrouw hihihi, apart idee....en je merkt er niets van Het was super allemaal in ieder geval! Hoop dat het hier met iedereen ook erg goed gaat.....maar dat ga ik dus nog allemaal teruglezen... Fijne dag!
@ Riti. Van harte gefeliciteerd! Parijs wat romantisch!!! @ kilo's. Ik las net dat je vanaf week 21 ongeveer een pond per week kan aankomen. Hoeft niet natuurlijk maar dan zou het wel in een keer heel hard kunnen gaan... Ben zelf 3 kilo aangekomen. Elmo, 4.5 eraf. Geweldig hoe doe je dat? (of heel misselijk? dan minder leuk..)
@ riti; meid van harte gefeliciteerd met je huwelijk @ celia; hoihoi, welkom hier @ gewicht; hier nu 3,5 kilo aangekomen... best netjes vind ik zelf.. was al bang dat ik richting de 100 zou gaan gelukkig valt het dus mee hihi @ mijlpalen; allemaal gefeliciteerd! hier morgen 23 weekjes alweer @ vakantie; ik ga lekker zaterdag een weekje weg met man en me ouders en nog meer familie.. word gezellig! @ zwangerworden; lekker dat je je zo goed voelt.. hier nog zo een @ werknaam; spruitje, klein meisje ( wel gevaarlijk hihi ) want niet iedereen mag het weten ... @ ego; net naar de verloskundige geweest en alles was weer goed, baarmoeder zit al ruim boven me navel en bloeddruk zakt alleen maar.. maar was prima... en dan de laatste 3 weken ineens 3 kilo erbij terwijl ik daarvoor nog bijna nix was aangekomen, ongeveer een halve kilo hihi mn buik is dan ook wel echt gegroeid! liefs gien
Riti :ja gefeliciteerd met je huwelijk!! Meloen: ik eet iets minder omdat ik minder trek heb. maar ik ben gelukkig niet misselijk geweest. Werknaam: Hummeltje All: Morgen 20 weken echo.
Toontje en MRoos morgen ook 20 weken echo? Hoe laat moeten jullie? Ik om 10.30. Celia welkom ( had eroverheen gelezen)
Hallo allemaal!!! Jeetje wat is er al weer veel geklept.....ik mis altijd de vrijdag en het weekend ben ik altijd te druk met andere dingen. Neem aan dat alles goed is met jullie...!! Wij zijn het weekend begonnen met de kinderkamer!!! Al onze spullen zijn verhuisd naar de kelder, 10 grote vuilniszakken met zooi weggegooid. Kamertje is nu leeg.....nu kunnen we schuren en verven en behangen!! We gaan straks wel foto's uitwisselen he meiden als alles af is! Verder heb ik dus weer veel te veel gedaan het weekend....ik snap ook niet waarom ik zo stronteigenwijs ben. Ik kan denk ik niet helemaal accepteren dat ik het toch echt rustiger aan moet doen en dat het lichamelijk gewoon iets zwaarder is nu. Ik had gisteravond straf van m'n vriendje...mocht niet meer van de bank afkomen. Moest me zelfs verantwoorden als ik even wilde gaan plassen....hahaha. Ohhhhhhhh, alweer 22 weken....+1 dag!!! Oh ja, even nieuwsgierig, wanneer zijn jullie van plan met verlof te gaan? Ikzelf ga 1 november!!!!
Hoi dames, zoals al verteld had ik het ffkes te druk.. dus doe ff terug lezen en nu ff niet op iedereen een reactie… Sorry.. @ jezebel: bij ons wilden ze perse zien wat het word ivm een mogelijke hormonale afwijking.. ons kleintje is wel goed opgevoed dus verstopte alles, maar als je het goed aangeeft laat de echo meneer je snel de andere kant op kijken.. @ chicken: Fijn he, die hormonen.. hihih… Maar gelukkig is alles weet goed En aaien doet de kleine ons ook vaak ja! @ melk: nog geen last van! Heb wel vaak dat de (.)(.) warm zijn en buikje koud! @ buikje: heb op de site (beebiesite) en hyves fotos van de echos en van buikje gezet!! Wel schattig mijn vriend is namelijk ook echt trots op mijn buikie! Hihi En op hoe hard de kleine nu afentoe schopt! @ happy: ik heb ook ineens lange haren en iets donkere haren, wel dons gelukkig, maar wel vaag! @ geriannes: sterkte meid! @ suekes: jippie!! Wat vet dat ook zij eindelijk zwanger is! @ vitamine C: kan idd geen kwaad, teveel plas je uit dus! Ik doe elke dag die vitamientjes voor zwangeren dus komt goed.. Normaal ook nooit griep dus why nu wel toch? Al is dan bali wel ff eng, maar ja, gewoon goed opletten! En die desinfectie gel hebben we al ingeslagen! @ dicky: kunnen wij je helpen?? @ boete: das vervelend, maar volgens mij kunnen we nu gewoon minder goed auto rijden.. heb zelf ook deuk en ken meer zwangeren die ineens een ongeluk hebben.. oeps.. @ geocashen: doet mijn zus idd, leuk hoor! @ doortje: relax joh! Ook bij jou is vast wel alles goed!! @ elmo: denk dat het van het tillen is, maar navragen bij vk kan nooit kwaad! @ kamertje: beginnen we na de vakantie aan! @ huis: ja!! Morgen de overdracht!!! Eindelijk 1 huis minder!! @ werknaam: baby en kleintje! @ aankomen: woehoe al 1 zak chips!! Jeuj!! @ ego: donderdag nog ff bij miss etam geshopt! Ben ik ineens van maat 40 naar maat 36! Goed voor je ego!! Iig, leuke kleren erbij! En van de babydump ook nog! Dus kan ff vooruit!! Nu van de winter nog even kijken of en wat… wel zo fijn! @ chicken: wahaha.. doet de mijn ook! Wilde helpen met was ophangen maar moest met dwangbevel nog maar even slapen! (was gisterochtend namelijk!) @ verlof: planning is half november dus 4 weken van te voren.. al denk ik dat 5 weken of 6 ook wel fijn is, maar zo lang het goed gaat gewoon 4 weken van te voren stoppen..
Hey, Erg is dat hè. ik moet ook rustig aan doen maar ik kan gewoon niet stilzitten. Kan amper lopen van de pijn maar blij blijven lachen en doen alsof er niets aan de hand is haha. Zit in de aard van het beestje denk ik. ik ga 9 november met verlof, nou ja dat is op een maandag dus de donderdag ervoor is mijn laatste dag. Als je even weken gaat tellen is dat al best snel! Ik wilde eigenlijk doorwerken tot 4 weken voor de bevalling aangezien werken lichter is voor mijn BI dan huis zijn met 2 ukkies maar aangezien ik zeer waarschijnlijk eerder ingeleid wordt is het ook wel goed uit te rusten voor de bevalling. Mijn moeder heeft al gezegd dat ze in de weken voor mijn bevalling regelmatig komt helpen of ze vraagt of de kinderen daar komen logeren, en mijn man neemt als het veel erger word zorgverlof op ( moet nu misschien al ivm regelmatige pijnllijke harde buiken en de rust die ik moet nemen van de verloskundige) Dus dan maar 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen. En eerlijk is eerlijk als ik de 10 weken na de bevalling ( voor mij 13 weken ivm inverdiende vakanties in het onderwijs) erop heb zitten wil ik me ook wel weer eens nuttig maken buitenshuis. Werk maar halve dagen dus kan voor vertrek en bij thuiskomst voeden zodat ik niet hoef te kolven op het werk. Wat een verhaal weer.
meloen: ongeveer 1 pond per week das wel veel ofjalijkt veel arja de ene week is het meer dan de andere gien: nou mooi dat alles goed was chicken: lekker he kamertje leeg maken dat ruimt wel op zo!! elmo: ik voel mn buik ook erg en mn rug moest rust houden.. ben nu lleen al wel de heledag bezig hou je niet tegen wordt nog wat aan het einde die nesteldrang celia: sorry heb er ok overheen gelezen maar alsnog welkom! joyce: das zeker goed voor je ego van 40 naar 36 dat doe ik je niet na naambaby: wij zeggen onder elkaar al wel de naam van hem mn dochter kent m ook al maar die zegt t gelukkig ook alleen als ze alleen met mij is.. andders noemen we hem baby.. nou ga maar weer verder vanmiddag al warm gegeten.. lasagna zijn we ddaar weer vanaf.. nu strijken
haha ja die nesteldrang!!! vreselijk. Ik heb ondanks mijn BI de vorige keer nog voor de bevalling alle keukenkastjes van binnen en buiten gesopt, net als de kledingkasten. Alles gestreken en op nette stapels. hihi. Joyce, haha dat is zeker goed voor je ego. Ik pas al jaren niet meer in maatje 40. zou superblij zijn als dat eens kon. hihi. maat 36 heb ik nooit gepast. ging vanaf 176 naar 38 en zo verder hihi
Hoi Meiden, ik breek even in . Wat ontzettend freaky dat ik uitgerekend nu inbreek en lees van Joyce over dat ik zwanger ben, grappig zeg, ik vindt het ook erg vet, hihi! Ik heb nog wat meer nieuws eigenlijk, want Chick was net even bij mij op visite in Maart en ik dacht ik kijk ook ff op jullie dec.mama-site. Zag ik bij vlindertjes maaikyb en bink staan. Ze zijn beiden bij de maart-mama's!!!!!!!! Yay!!! Dusseh, miss een leuke aanpassing op jullie site? D1982 zat er eigenlijk ook bij maar helaas heeft zij weer een mk gehad . Heel veel succes en gefeliciteerd aan iedereen die op of over de helft is, jeetje wat gaat die tijd SNEL! Dikke kus Sue
@ nieuwe maat: ik gok dat het gewoon aan de etam ligt hoor @ huis: godver keer 300.... echt waar! zijn gewoon nog steeeeds de stukken niet binnen!!! kan dus goed zijn dat het TOCH niet morgen word maar later deze week!! ik word er helemaal gestoord van!