@Dicky..mooie buik!!! En ja, die van mij is ook heel beweegelijk. Ik kwam gisteravond laat thuis en dacht..he he eindelijk even rust. Nou mooi niet.....hij dacht meteen, jippieeeeeee, nu heeft mama tijd voor mij!!! hahaha. @Caruli..wat zijn er toch ongelofelijk botte mensen op de wereld. Het is wel je kind!! Veel sterkte vandaag. x
@poohbeer, ja hij kon nu zien dat de voeten in verhouding wel echt groot waren haha. Eigenlijk hebben we allemaal gewoon 'normale' voeten dus geen idee van wie die dat heeft Hebben jullie nog leuke sites voor babykleding, ik mag ein-de-lijk kleding kopen haha! Liefs
@collo.. jullie zijn druk bezig geweest met de kinderkamer! Lekker he! Bij ons staat er nu alleen nog maar een wasrek, strijkplank en boekenkast in... dat scheelt! Thuis noemen we onze uk bij naam.. en hier noem ik hem onze uk haha! @zwangerworden.. jij gaat straks zo fit worden na de bevalling! Geweldig! @aangekomen.. ik ben hier al 7 kilo aangekomen! pffff!! @celia.. welkom hier!! @chicken.. ook al aan het kamertje begonnen! wij gaan binnenkort beginnen.. Wil dit weekend het behang eraf hebben! Nieuwe hebben we al gevonden! 28 oktober is mijn laatste werkdag! ohh lekker zeg dat je huis verhuurd is! Super nieuws! Ik heb voor behang gekeken bij behangwereld.nl. En met onze keus zijn we naar een winkel gegaan, waar ze dat kunnen bestellen! Wij hebben esta home voor kids gekozen... @joyce.. fijn dat de stukken binnen zijn! Top! @jolinde.. welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap! ohh leuk een meisje! @dretjuh.. en ben je goed geslaagd met het shoppen bij LIEF? Wat geef jij een boel geld uit zeg! @evamerel.. jeeh nog een nieuwe! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @feestdagen.. ik heb nog geen idee hoe we dat gaan doen! Misschien wel lekker bij ons! Kunnen de kids gewoon lekker gaan slapen! @caruli.. sterkte meid! Ik denk aan je! Knuf! Lief hoe je dochter er mee omgaat! Ik snap niet dat mensen dat zo kunnen zeggen! Zo van.. het is zoveel jaar geleden.. Dat doet mensen pijn! Dat snappen ze toch wel! Het is geen apparaat wat het niet meer doet! Wat denken ze wel! Oeeh Kan hier heel boos om worden! Laat ze lekker barsten! Sterkte vandaag! En veel plezier met het chocolade fondue! @babykamers.. gaan jullie wel hier je nieuwe babykamer even showen!!! @elmo.. alles goed gegaan dus bij de 20 weken echo! Super! @mroos.. gaaf ik zie dat jullie een jongetje krijgen! Welkom bij de jongens club haha! Hier ook een knul met grote voetjes hihi! @toontje.. minder dat de placenta laag ligt! Maar ook wel fijn dat je dat al weet! Als je nou een bloeding krijgt, weet je waar het vandaan kan komen! hihi, misschien een knul! Spannend! @dicky.. mooie buik meid! En die commode en de MC vind ik ook top! @chiquita.. ohh irritant he! Laat die kids lekker eten! Ze worden toch wel vies! Daarvoor bestaan er wasmachines!
@mroos.. ik kijk altijd op kleertjes.com liefwinkel.nl en de hm.com Die hebben stoere jongenskleding!
@xenas: mijn man eergisteravond ook de beeb gevoeld! Hij kon het niet voelen met zijn hand op mijn buik, dus ging hij even kletsten tegen de beeb. Hij werd zo in zijn gezicht geschopt!
@chiquita: oh gelukkig @chicken: kon je er wel slapen van je druktemaker? @joyce: zo maat 43?! Ik 37, maar ben ook maar 1.65! @babykleding: http://www.rainbowbabies.nl/
@Doortje...ja dat wel. Meestal als ik ga liggen en wrijf een tijdje over m'n buik, dan wordt het weer rustig. Maar hij wil wel even heel duidelijk laten weten dat ie aandacht nodig heeft....smelt...hihi @all...hebben jullie nou ook meer last van afscheiding? Gebruiken jullie daar inlegkruisjes voor? Ik denk dat ik eens ga kijken voor een andere ticker....lijkt me leuk om er één te hebben die nu af gaat tellen.. Oh...zie dat deze ook aftelt....
@ caruli, bizar hoe mensen kunnen reageren zeg! En hoe lief kinderen dan weer zijn! Was wel ff slikken zeker.. Veel sterkte! @ mroos, gefeliciteerd met de goede echo! Kixx-online heeft schattige kleerjes van Feetje. Van die lieve, zachte kleertjes. (en niet duur ) @ toontje, balen! Maar gelukkig met 't beebje alles goed en aan de verhalen van de meeste meiden te lezen komt het vaak vanzelf goed.. @ dicky, mooi buikje hoor! Buik groeit hier ineens ook enorm! Gister vroeg er iemand hoe lang ik nog moest. Haha nou eehhh nog 19 wkwn!!! @ Chiquita, ff verstand op nul een paar dagen, uiteraard niet altijd even makkelijk... succes!
Ja lekker is dat he!!! Ik zelf kan er echt helemaaaaaaal niks aan doen..hihi..maar eh....heb jij ook last van afscheiding?
JAAAA irri!! en ranzig ook :x Maar ik draag meestal een string en dan zitten inlegkruisjes heel belabberd. Dus ik veeg en poets maar wat vaker haha.
hallo iedereen! Ik heb echt zoveel gelezen dat ik mijn reactie maar even weglaat! Het enige dat ik even wil zeggen is dat ik vandaag extra aan Caruli denk! Heel veel sterkte meid! En laat iedereen maar lullen, wat jij voelt is het belangrijkste! @hier; ik had bij omhethoekje.nl een mozesmandje besteld en die komt morgen of overmorgen binnen! Joepie! Ik ben ZO benieuwd! Wij zijn nog steeds niet echt aan de kamer begonnen, maar het begint wel meer en meer te kriebelen!!! Ik heb lekker vakantie nu (we blijven wel thuis) dus ik ben wat minder vaak online! Doei!!!
Ja, dat heb ik ook!! Ik ben ook bang dat het van inlegkruisjes erger wordt. Soms doe ik er even een wc-papiertje ofzo tussen. Raar is dat he, dat je daar nu meer last van heb. Ik vind het echt zo NIET fris!
@ chicken: jep.. heb ik ook... maar gebruik geen inlegkruisjes.. daar word het vaak alleen maar erger van... overigens, ik heb die gel die hier werd aangeraden tegen jeuk en die werkt redelijk.. soms nog wel last van, maar al stukken minder! aanrader dus!! (bioclyn gel ofzoiets).. @ schoenmaat: sja... is errug vervelend ja... maar gelukkig steeds meer mogelijkheden.. alleen wilde platte schoenen hebben en niks kunnen vinden.... en cinderella vind ik vaak net wat te druk... en te hip.. zeg maar..
Ha Joyce, fijn dat dat spul in ieder geval iets helpt. Afscheiding en jeuk, dan voel je je helemaal ellendig. Blij te lezen dat het "normaal" is. Ik vraag me alleen echt af hoe het komt...ik bedoel...normaal komt afscheiding toch uit je baarmoeder...of is dit heel raar gedacht?