@ meloen en chicken: nee alleen jeuk, helaas... volgens de verpakking wel tegen afscheiding hoor, maar merk er niet veel van.. Chicken: ff de bioloog uithangen: nee, komt niet uit je bm.. ook de schede zelf maakt vocht aan en dat komt er dan uit.. en omdat je huishouding nu anders is dus meer... schede maakt aan ter verkoming van infecties enzo.. om schoon te houden dus..
lekkere praatjes over afscheiding Heb er ook last van hoor, inlegkruisjes ben ik ook niet zo voor, maarja wat dan? Hebben jullie ook dat je het er af en toe uit voelt lopen (he lekker!)?
@doortje.. ohh haha Je vent kreeg dus meteen een schop! Geweldig! @afscheiding.. lekker praatje weer meiden... haha maarre.. hier helaas ook last van! Probeer ook maar wat vaker te vegen hihi
Lief van je Doortje!! Ik las het toevallig in mn zwangerschapsboek dat ze nu kunnen reageren op wrijven over je buik en dat ze daar dan tegenaan gaan liggen. En ja, soms voel ik het er ook uitlopen..bleghhh....vooral als ik ga zitten echt zo....zomp..splash...haha
hey meiden thanks voor alle lieve reacties.. ben blij dat hier op het forum genoeg mensen zijn die me snappen. tja bij mijn familie enzo is het zo: uit het oog uit het hart he.. pfff weet me even geen raad gek he , gisteren nog niet echt veel last ervan en nu.. er komt niks uit mijn handen kan nog zoveel doen, maar gewoon geen zin ach ja, we overleven het wel
@xenas: ja haha moest er wel erg op lachen. We zeiden al tegen elkaar: de beeb denkt vast, daar heb je die ouwehoer weer @chicken: lig ook steeds vaker met mijn hand op mijn buik, zo leuk he? Hmmm. lekker...zomb...splash...maar zoooo herkenbaar! Hahaha
lieve Caruli: gewoon niks doen, als je daar geen zin in hebt. De dag is al moeilijk genoeg! Hebben jullie Tygo begraven of heb je thuis een plekje? *knuffel!*
Hé Caruli....laat jezelf gewoon lekker gaan deze dag. Doe wat je gevoel je ingeeft....xxxx @Doortje..ja goed gevoel he! Ik wist niet dat het zo bijzonder zou zijn.
tygo hebben we gecremeerd en hij staat hier thuis in een urn. gelukkig mag je zelf kiezen wat je doet he.
Caruli, wat vreselijk dat dat ook nog eens van je eigen familie moet komen!! Daar zou je juist steun van verwachten.... Doe lekker niks vandaag joh! Geniet van 't zonnetje en je dochter!!!
@ all: ja, doet die hier soms ook.. of rustig als ik druk ben enzo.. @ all: uhm sja..... net te horen gekregen dat we hiermoeten inkrimpen.. van 6 naar 2...... en ik ben 1 van de 4.. moet nog eventjes inwerken enzo.. maar ja.. best uhm ja.. k u t!..
@ chicken: uhm ja, wel dus...... alleen nu gaf de baas toe datie nog steeds een zwak heeft voor mij en gaat helpen om goeie baan te krijgen voor zover hij kan natuurlijk.. maar ja... hij zei het daarom ook nu, dan kan ik rustig laten bezinken en heb ik dus 8 maand de tijd om na te denken wat ik wil.. en hoe... en dan rustig solliciteren.. maar ja...
oh joyce, wat rot! Loopt je contract niet af of word je ontslagen, omdat het bedrijf gaat krimpen? Er was toch al eerder gezeik op de werkvloer? Zucht, hoop wel dat je wat anders vindt hoor. Gaat dat moeilijk worden denk je?
Dat klinkt wel aardig van hem....maar is maar een doekje voor het bloeden. Voorlopig is het gewoon harstikke rot. Hè bah...het ging net allemaal zo lekker!