@xenas: ik zie jullie al zitten met z'n tweeen. Twee zwangere dames achter de ventilator! Hier zowiezo geen airco, dus ramen en open en waaien maar! @chicken: nou zeg wat schrikken! Ik vind maden zo vies he? Zo zielig dat ze op je konijn zaten! Weet je waar de wond vandaan kwam? Moet je werken vandaag of kun je thuis lekker bijkomen?
@joyce: oh wat een stomme situatie zeg! Liep alles net lekker, gebeurt er zoiets! Ik hoop dat jullie iemand kunnen vinden die kan helpen met de situatie en dat jullie allebei wat meer gerust kunnen zijn. Nu lijkt de situatie alleen maar een doemscenario, maar mischien kan het zo opgelost worden dat jullie wel op vakantie kunnen en wel het appartement kunnen verkopen. Hopelijk vind jij gewoon snel een andere baan die goed bij je past en nog leuk is ook!
@Joyce..ach meis..kan me goed voorstellen dat je even een flinke klap krijgt...en je vriend ook. En je hebt echt niet gefaald..je moest eens weten hoeveel mensen er gedwongen ontslagen worden. Hier kun je echt helemaal niks aan doen! @Doortje, die wond hadden die beesten gemaakt. Door de diaree is z'n huidje een beetje vochtig geworden en daar leggen de vliegen eitjes en als ze uitkomen gaan ze meteen aan die huid eten....brrrrr....zo zielig was het. Ik ben nu op kantoor. M'n vader is bezig thuis met de kinderkamer en hij zou even gaan kijken. Hij zit nu lekker binnen en was al aan het eten..
Ja dat verwacht ik eigenlijk wel...hij moet alleen echt gaan poepen..dat is het teken waar we op wachten. Dan werken z'n darmen dus nog en dan komt het wel goed. Taai konijntje is het! Normaal had ze het niet eens meer geprobeerd.
pff meiden hebben jullie het ook zo belachelijk warm? ikke wel.. ik zou eigenlijk met dochterlief naar de stad gaan om haar spaarpot te storten en kado's te kopen van haar rapportgeld maar ik kom echt niet vooruit met dit weer bléh iets minder mag van mij ook wel
@chicken.. wat zielig!!! Hoop dat hij snel gaat poepen! @joyce.. jij hebt echt niet gefaald meis! huil maar even lekker uit! Wat voor werk deed je precies?
Ben terug! Het was zo geweldig om die kleine weer te zien! Het geslacht was direct te zien; geen twijfel mogelijk zei de echoscopiste! Gelukkig hield ze daarna niet op, heeft alles even gecheckt, niertjes, maagje, blaas. Hersentjes zagen er goed uit, navelstreng had alle bloedvaten. 10 teentjes mogen bewonderen! Het was heerlijk. Het bleek wel dat mijn placenta toch naar voor ligt, vandaar dat ik die kleine vaak alleen aan de onderkant voel! @chicken; bah! Wat erg voor je nijn. Dikke knuffel voor 'm. @joyce; sterkte hoor...het komt echt goed. Dikke knuffel voor jou! Fijn Caruli dat je goede vrienden hebt die er wel bij stil staan....Het is inderdaad wel errug heet vandaag! @de nieuwsgierige; pb-tje mag wel, maar echt mondje dicht hoor!
@all: bedankt voor de felicitaties! @chicken: Ach arme nijn, ik hoop dat ie snel gaat poepen! @joyce: veel sterkte meis, logisch dat je wereld nu even op z'n kop staat maar je moet niet jezelf de schuld geven hoor! Jij hebt altijd hard je best gedaan ook met de eerdere problemen op de werkvloer die je hier hebt beschreven. @doortje: spannend morgen de echo! ik was gisteren ook best nerveus, je krijgt toch maar even te horen of alles goed is met je kindje. maar vooral genieten hoor! ik vond het zo mooi om te zien @warmte: ik heb er echt last van:x mn bloeddruk is nog steeds laag 90/55 en met die warmte heb ik veel meer last van duizeligheid en ik voel me net een vaatdoek bleh. Ik heb in overleg met mn leidinggevende gelukkig wel wat minder mensen op mn route gekregen en wat minder zwaar dus ik was wat eerder thuis. Ga straks ff slapen onder de ven, misschien knap ik ervan op. van mij mag het wel 10 graden minder, sorry voor de zonaanbidders!
Ja, dat zit er allemaal bij. De echo duurt 45 minuten, in 3D en in 4D. 4D zijn dan bewegende beelden. Beste tijd is tussen de 24 en 28 weken zei zij.....dat is dan al over 2 weken??!!
oh leuk zo'n pretecho! Kun je weer even spieken naar je kindje! Wij kunnen met de 20 weken echo voor 15 euro een dvd meekrijgen, zo leuk! Wil ook nog een pretecho laten doen met week 26/27. Anders zit er zo lang tussen(20 weken echo en bevalling).
Vrouwen en schoonmoeders van nature gebrouilleerd | nu.nl/lifestyle | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hé Doortje! Ja leuk he, het lijkt me zo gaaf om hem dan echt in het echt te zien! Ik wil nou wel eens goed zien wie er zo zit te trappelen in m'n buik...hahaha.
Hoi meiden, Het is zeker warm hè? Maar op het strand vanmorgen was het heerlijk!! Jeetje chicken wat een gruwelijk verhaal van je konijntje, hoop dat alles snel weer goed komt dit is echt te zielig!! Lijkt me ook wel erg leuk zo'n echo, heb het bij mijn dochter niet gedaan maar denk er nu wel over na. Vooral ook omdat de 20 wkn echo zo'n domper was... Happy en Psje weer goede echo's TOP! Doortje, eindelijk morgen, leukleuk!! Joyce wat een narigheid ineens zeg! Maar niet de schuld bij jezelf gaan zoeken hoor, hier kun je toch helemaal niets aan doen!!
Snel he! De tijd vliegt! Ik heb bij een vriendin toen de DVD van hun kindje gekeken, echt gaaf hoor. Wij gaan het denk ik ook nog wel doen!
Hé Meloen! Ben je lekker naar het strand geweest? Zeker wel heel druk? Net even gebeld met m'n vader en het gaat goed met het konijntje. Hij schijnt ook gegeten te hebben. Kan niet wachten om naar huis te gaan.