Hoi Happy, nou de tijd vliegt zeker! Zie dat jij bijna de 20-weken echo hebt! Spannend hoor, wil je ook weten wat het wordt?
hihi chicken, leuk stukje op nu.nl! Ik lig gelukkig wel goed met mijn schoonmama, alleen is zij wat zweverig en ik wat meer nuchter Fijn dat het met het knijn beter gaat! Happy heeft vandaag de pretecho gehad..., dus ze weet al wat het is (en ik weet het oooook, maar mondje dicht )
oh meloen, ik wil ook naar het strand! nouja niet nu, is te warm, maar vanavond of zo! Wie weet wat voor weer het morgen wordt?
Was echt goed te doen hoor! Morgenochtend nog goed maar in de middag kans op regen en onweer als het weer niet veranderd is in de tussentijd...
Hallo allemaal, er is zoveel geschreven....heb wel terug gelezen, maar kan me alleen nog kleine dingen herinneren. Kreeg vandaag op mijn werk te horen dat ik waarschijnlijk een zw uitkering krijg van 32 uur ipv het gemiddelde van de laatste 13 weken (25 uur) omdat ik een 0 uren contract heb, maar met vaste werkdagen Hoop dat dat helemaal goed komt! Werk nu nog maar 4 halve dagen en uwv en arbo raden aan om het niet meer uit te bouwen naar meer ivm verergeren van klachten. Nog een paar met een 20 weken echo en dan zijn we er allemaal ongeschonden doorheen gekomen, tenminste ik heb nog geen nare verhalen daarover in dit topic gelezen. (Hoop ook dat het daadwerkelijk zo is). Ga nu mijn weekendje center parcs boeken! Als het weer weer minder wordt zal ik wel weer meer tijd achter de laptop doorbrengen Groetjes!!!
@ mroos; gefeliciteerd een zoon! grote voeten hihihi @ 20 weken echo's; meiden super dat alles goed was @ caruli; meid hoe is het gister gegaan.. wat een rotopmerkingen inderdaad van die mensen, je moet maar zo denken dat ze gewoon niet weten wat ze meoten zeggen.. en lief van je meisje dat ze er toch ook zo bij stil staat... @ placenta; hier ook aan de voorkant maar waarschijnlijk in het midden.. voel de kleine vooral onderin heel goed dus daar zittie iig niet en gister heeft mn mannetje haar voor het eerst gevoeld, geweldig zeg!!! @ feestdagen; dan is de kleine er al als het goed is (1 december uitgerekend) en dat word heerlijk genieten.. @ chicken; hier vliegen de inlegkruisjes erdoorheen hahaha heb niet echt het idee dat het erger word, maar verschoon dan ook continu wat zielig van je konijn! hier ook een hoop beestjes (boerderij) en altijd zo zielig als ze wat hebben... @ joyce; betekend dat dat je je baan kwijt bent? o ik lees het al, wat balen joh! hoop dat je gouw wat anders vind... ze pakken trouwens een gemiddelde van wat je het afgelopen jaar ofzo heb verdiend.. kom zelf net uit de ww maar wat rot voor jullie dat alles nu weer onder druk staat, wij hebben afgelopen jaar ook veel stress gehad (man thuis met rugproblemen blablabla) en ik hoop voorje dat alles gouw weer goed komt, knuffel! @ psje; gefeliciteerd met jullie dochter @ happy; fijn dat ze ook meteen ff keek naar wat dingen heerlijk he! @ zwangerworden; hier al een naam! maar die ga ik niet verklappen hihihi @ moontjemoon; lekker van je uitkering en hoe isset met je mannetje? mag hij alweer wat doen? @ here; bahbahbah... mijn internet ligt er weer uit! word er niet goed van dus zit nu ff bij me moeder... ik miste jullie hahaha, maandag verloskundige geweest en alles was weer goed! nou meiden ik ga zaterdag op vakantie dus ik ben er weer volgende week vrijdag!! liefs gien
Hallo Allemaal Warm he?! Wij hadden eerst het plan om naar het strand te gaan maar vonden het echt te warm. De hele dag bij de ikea doorgebracht. (airco t'was heerlijk) We hebben de hele bijkeuken overnieuw aangepakt. Nieuwe kastenwand met allerlei handige dingen (strijkplank, nieuwe was en droger, kapstok, ruimte voor de kinderwagen etc) Ben er echt helemaal blij mee. Verder houten luxaflex maar dan groot (soort shutters) voor in de keuken en in de kamer nieuwe gordijnen.... We hadden gespaard....Heerlijk om lekker in huis alles op orde te maken. @opvang We zijn hier in het dorp eens gaan kijken bij twee kinderdagverblijven. Ineens kwam het wel heel dichtbij allemaal en toen ik een baby zag wat aan het huilen was hield ik het ook niet meer droog. (We zaten inmiddels na de rondleiding weer in de auto) Ons kindje gaat straks 1 dag naar de opvang en 2 dagen naar een gastouder (vriendin) Hoe doen jullie de opvang?? en voel je je daar goed bij??? @Namen hier dus geen idee of het een meisje of jongen wordt. Ik snap het heel goed dat mensen het nog even voor zich houden. Ik lees regelmatig even mee in het namen topic. Soms zitten daar ook hele mooie namen tussen. Verder gaan we denk ik niet vernoemen Meisje: Mies, Jet, ellemieke, anna sofie, liezelotte, elisabeth, nora, charlotte, veerle, mirthe, karlijn, elise, nienke, marthe Jongen: bas, bram, ivo, wiebe, julian, nils, Kortom we weten het nog helemaal niet.......
Doortje Veel succes met je echo morgen! Chicken Oh, wat zielig van je konijn... Hoop echt dat het helemaal goed komt met hem. Verwen hem maar goed. En wees maar blij dat je er zo snel bij bent geweest. Veel mensen zouden voor wat vliegjes echt niet hun konijn gaan wassen, maar jij wel en dat heeft hem gered. Joyce Lekker op vakantie gaan en pas een plan maken. Dan is je hoofd ook even lekker leeg en kun je er weer tegenaan. Wanneer ga je op vakantie? Je vriend moet gewoon even van de schrik bekomen denk ik. Hij zal wel bijtrekken, anders moet je hem maar uitleggen dat je deze vakantie echt even nodig hebt. Warmte Hoewel mijn voeten het niet eens zijn met dit weer heb ik er weinig last van, maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik pas een weekje terug ben uit La douce France waar het 38 graden was. Morgen laatste vakantiedag...maandag weer werken.. dan mag het weer gaan regenen...(ego ego)
Goedemorgen meiden pff het is nu al snikheet zeg zal blij zijn als het wat minder is vanavond bij mijn schoonouders eten, schoonvader is jarig. verder nog weinig plannen voor het weekend. beebje zien schoppen: is helemaal geweldig ik zie het vaker, dan is ie zo aan het trappen en beweegt heel de buik hihi nog 4 dagen en dan weer een controle, deze keer een dubbele hopelijk ligt hij nu wel goed voor de GUO ben benieuwd fijne dag meiden
@ vriendje: ja, moet altijd ff zakken.. alleen dan trektie een muurtje op.. en das best wel pijnlijk.. want ik kom er dan echt niet doorheen! maar ja, hij zei ook al sorry gister en dat hij mij moet steunen en niet meteen zo moet doen enzo.. is zijn aangeleerde afweer mechanisme.. en hij was al alle doemscenarios aant bedenken.. maar wegaan gewoon lekker genieten! van de vakantie en de kleine! want dat pakt niemand ons af! inmiddels heb ik een dossier bij de rechtsbijstand.. en heb ik al wat personen uit mijn netwerk aangeschreven.. ff netwerken.. en straks als het nodig is gebruiken! krijg iig langs alle kanten tips dus das fijn! ogh: voor de mensen die hyves hebbn: niet hierover op mijn hyves aub!
He Joyce, Klinkt idd alsof je het weer allemaal op een rijtje hebt gezet. Het is natuurlijk ook schrikken als je ineens je baan verliest. Dat muurtje bouwen ken ik wel hoor, doet mijn man ook heel snel. En doemscenario's schetsen...terwijl het allemaal meestal erg meevalt. Maareh, wanneer ging je nou op vakantie?
Hoi,hoi. Joyce dat is schrikken zeg! echt balen. Wat is het heet hè? Vreselijk. Heb echt zin in de winter!!!!!
@ COLLO: MAANDAG!! dus ben nu nog wat laatste dingetjes aant doen! oh ff voor allemaal die mij pben voor de agenda: ik heb er nu geen tijd voor... sorry...............
tjee, ik lees hier leuke maar ook niet zo'n leuke berichten. @joyce: tja hoe zeg ik dat nou. sterkte vind ik zo'n rot woord omdat je dat vaak gebruikt als er iemand dood is maar ik hoop dat alles weer snel goed gaat en dat de zon weer gaat schijnen voor zowel jou als je vriend. @ego: dames wij zitten met een probleempje hiero, meisjesnaam zijn we al over uit maar jongensnamen nog niet. willen jullie hier http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/157477-jens-ruben.html even naar kijken en stemmen voor mij zodat dit misschien helpt.