December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @toontje80, heb gestemd!

2. patrien

patrien Niet meer actief

thanks poohbeer,
    misschien toch handiger als je weet wat het wordt, hoef je niet over twee namen na te denken.
    heb maandag pretecho en ik denk dat ik dan toch ga vragen wat het is, scheelt misschien wat stress

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dames! Ik ga jullie een weekje verlaten. Vanavond vertrekken we lekker een weekje naar Zeeland. Op 17 augustus hebben we de 20 weken echo, dus dan zal ik me natuurlijk weer even melden. Gelukkig hebben we gisteren met de pretecho al gezien dat het perfect gaat met de kleine, dus maken ons niet al te druk. Ga zo even wat kleertjes shoppen en hopen dat niemand me ziet! Want nu dat ik weet wat het wordt wil ik zoooo graag leuke kleertjes kopen! EnToontje80; dat is een ook groot voordeel als je het geslacht al weet! Succes met de beslissing (een verrassing is natuurlijk ook heel speciaal!).

Iedereen die een echo krijgt of op controle moet; succes weer en tot over een weekje!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Dames, ik ga ook vast doei zeggen!
    ik ben er in september weer! :D wij gaan lekker in Bali genieten van elkaar, de vakantie en de kleine! :D:D
    Tot dan!!

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele fijne vakantie meiden, geniet ervan!!!!!

@ toontje, heb ook gestemd.

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Geniet er maar van hoor! Daarna zie je maar weer verder, toch!

Doeiiii!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!!
    Ik heb gelukkig ook goed nieuws!!! De 20 weken echo was helemaal goed!!! OOOOOOH ben zo blij! En wat is dat gaaf om te zien, he? WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!!
    Ze lag lekker bijdehand, met 1 been de lucht in! Later probeerde ze een koprol te maken hahaha, nu al een eigenwijsje!
    Ik ga even foto's in mijn album zetten en alles bijlezen :)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: Hoop dat alles snel goed gaat. Geniet van je vakantie!

@Happy79: Jij ook een fijne vakantie, veel plezier!

@Toontje80: Ik vind het reuze fijn om het geslacht te weten, bespaard een hoop stress, en je kan veel gerichter inkopen doen :D

@all: Gisteren naar t strand geweest, mn voeten zijn helemaal verbrand, doet heeeeeeeel erg zeer!
    maar verder was het super leuk, Layla heeft zich erg vermaakt en we zagen ons beebje schoppen, erg leuk! Heel die buik ging op en neer :)

Vandaag alweer 22 weekjes :D

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce en happy: geniet van jullie vakantie!
    @beeb zien schoppen: dat lijkt me ook super om te zien :)

oja ga nu dan even de foto's in mijn album zetten :)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    zo, foto's staan erin! We hebben er ook een dvd bij gekregen, erg leuk om te hebben!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Caruli: dat geeft toch helemaal niet dat ja dat hier post? ook die nare dingen horen erbij inderdaad. En dat is niet het meest fijne om aan te denken maar wel heel logisch dat er veel weer bovenkomt nu! Gewoon posten hoor, want ook dat hoort erbij. Sterkte meid!

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Helemaal super!!!!!!!!! Fijn dat alles oke was!!!
    Lekker van genieten nu!

Kusss,
    Mili

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ga nu snel weer naar buiten, genieten van het heerlijke weer.
    Morgen de duo-wagen halen! Ben benieuwd of ie er mooi uit ziet en goed/makkelijk kan rijden, want dan alleen nemen we hem!

Knufff,
    Mili

14. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD!!!

Wat zijn ze leuk!:) Die waarop ze (hihi) zwaait is ook erg leuk!

15. Femya

Femya Niet meer actief

*inbraak*

Doortje wat een leuke foto's! Ook hier nog eens gefeliciteerd met het fantastische nieuws, leuk hoor dat jullie een meisje krijgen! Geniet ervan!
    x Twinkle

*uitbraak*

16. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hoi meiden, hier weer een berichtje van mij. Ben weer terug van vakantie... t was heerlijk! Ben ook altijd weer blij om thuis te zijn hoor!

@Caruli, ik moet heel de tijd aan je denken meis, ik leef met je mee... wat moeilijk voor je.

We hebben vandaag de 20 weken echo gehad, en het was gelukkig allemaal goed... heel opgelucht zijn we!

17. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    Zo weer even bijgelezen, maar nu alweer vergeten wat er allemaal gezegd is, zal wel door de hitte komen haha.

@ goede echo's: Gefeliciteerd! En ook weer een meisje erbij zag ik net, leuk!

Ik ben vandaag alweer 23 weken, het gaat nu toch best wel snel hoor vind ik.
    Morgen nog even werken en dan nog 1 week en dan heb ik 3 weken vakantie! Heerlijk, kijk er nu al naar uit!
    In die weken wordt het kamertje ook bezorgd, dus lekker alle tijd om de boel in elkaar te zetten en alles op zijn plek te zetten.

18. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen ladies..

heb eigenlijk niks terug gelezen was zooo veeel.. zag alleen wel nog een meisje erbij.. :) gefeliciteerd doortje

nou hier gister mn meissie 3 jaar geworden :D wat groot wordt ze al.. gelukkig vielen mn kados in de smaak ... ze heeft een leuke dag gehad geloof ik alleen was bijna iedereeen op vakantie dus het was niet echt druk.. sneu voor haar maar voor mij was t wel even relax.. want voelde me niet op en top door t weer bah wat was t benauwd.. maargoed... ze is toch erg verwend..

schoonmama: ja wat kan ik er over zeggen het enige is pfffffffffff.. dat zegt al genoeg maarja...

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje en Lilith,
    Van harte met de goede echo. Doortje, zie je nou dat je je onnodig druk hebt zitten maken. Je krijgt gewoon een kei-gezonde meid!

Vandaag eindelijk 20 weken!!! Kleine mijlpaal voor mij en mijn mutske.

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lilith: ook een goeie echo!! We zaten samen in de september mama's, ben zo blij dat het bij ons allebei goed is! :)
    @Jolinde: al bijna vakantie! wat heerlijk!
    @chiquita: nog gefeliciteerd met je meisje! en tja, schoonmoeders.... ;)
    @collo: ja je had gelijk :) Maar ik was toch weer erg gespannen hoor. Ben enorm blij en opgelucht! Wanneer heb jij de echo? Of al gehad??

Deel Deze Pagina