Goed man! Helaas ga ik niet met MvM mee doen.. We wonen nu niet echt handig daarvoor.... en zeker omdat ik elke dag werk enzo.. maar ja.. Volgende baby gaan we zeker mee doen
Hihi je hebt er zin in he Bij mijn vriend dringt het nu pas echt door dat het zo is, je zou hem moeten zien stralen toen die vrouw de test had gedaan echt heel poepig zo'n stoere vent hihihihi
Waar heb ik zin in? .. snap je ff nie.. hihi.. kan de gezichtsuitdrukking wel indenken ja! lief hoor!
stef: dikke knuffel meid sh*t zeg dat het steeds fout gaat..... hoop echt dat het snel een keer weer lukt en dat het dan wel goed blijft gaan. MvM is hier geweest test was niet super positief (maak me gelijk weer zorgen) maar goed was net naar de wc geweest voordat ze kwam mag gelijk beginnen ze kende me nog van de zwangerschap van tygo* hier alleen last van mijn boobs buikpijn is gelukkig ver over ga dan toch twijfelen als de klachten afnemen hebben jullie dat ook? het kan mij niet snel genoeg donderdag zijn ben zo bang dat ze dan nog steeds niks zien op de echo
In nog een babytje....wil je er graag 2 dicht na elkaar? Heb ik ook gedaan hoor, ze schelen 1 1/2 jaar, dus ik was binnen 9 maanden weer zwanger
Was meer grapje hoor maar we willen er 2 dus ja.. En we hadden het over afname van vruchtbaarheid dus ik zei dat dat is vanaf 30.. dus zei vriendje al meteen: oh die 2de lukt dan vast ook nog wel voor die tijd! Dichtbij elkaar is wel handig denk ik ja.. dan kunnen ze samen spelen he! Eerst deze zwangerschap maar afronden he haha @ caruli: nee maak me juist zorgen als ik die krampen heb!
Als 't goed is ga ik binnenkort ook meepraten met jullie! Ik heb net een testje gedaan, en heel licht positief. Ik ben wel aan de pil, en 't was dus ook nog niet de bedoeling, maar als ik toch zwanger ben, zijn we er heel blij mee. Morgen nog een keer testen, en dan laat ik meer weten . Voor de andere zwangeren hier: alvast allemaal gefeliciteerd! (ik heb nog niks gelezen verder...)
@stef; ik wil je bij deze ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, zal niet makkelijk zijn! @ alle nieuwe zwangeren; Gefeliciteerd en klim samen met ons op die roze wolk @ all; jeetje wat gaan jullie hard zeg! heb alles gelezen maar is bijna niet te doen om overal op terug te reageren...sorry!! Hier alles prima, de ochtend begon met aardige misselijkheid die langzaam in de loop van de ochtend weer verdween. Tja en de echo.......ik heb zojuist de 1e echo gehad in het ziekenhuis Ik vertelde het mijn afdelingshoofd en ze vroeg aan mij of ik graag die echo wilde (ivm onzekerheid etc), ik werk namelijk zelf op de afdeling gynaecologie en hoor en zie de meest verdrietige verhalen. Ik wilde erg graag de zekerheid dat er daadwerkelijk een vruchtje zit....misschien beetje egoistisch maar je loopt dan zo te piekeren. Ik mocht langskomen op de poli en aldaar kon ik zo naar binnen. De echo zag er goed uit en er was zelfs al hartactiviteit te zien!!! Whoeiii Foto's plaats ik zo in mijn album
@ dees: das handig, zo'n beroep!!! hihi. heb je echos bekeken.. dat iets wat zo klein is al een hartje heeft he! ... hihi.. Goed hoor!!
Persoonlijke ervaringen tikken we op een toetsenbord tegen mensen die je niet persoonlijk kent. Geluk, angst, verdriet. Het ene verhaal, naam, de manier waarop,,,raakt dieper dan het ander verhaal, naam, of de manier waarop,,,waardoor het dan wel persoonlijk gaat worden. We willen ons verhaal kwijt, willen van elkaar leren en steunen in een fase die we op dat moment allemaal bewandelen. @ Stef : Je hebt me erg geraakt met je verhaal en gedicht. Verschrikkelijk net te lezen over je bezoek aan de gyn. Geen woorden... een traan. Mijn gedachte, kracht en hoop stuur ik door naar en voor jou.. lente
Nou moet zeggen dat ik het ook wel een beetje lastig vond, je kent namelijk de gynaecologen en als ze je dan ineens in je blote kont zien. Maar ik kon gelukkig terrecht bij een leuke vrouwelijke collega/gynaecoloog, scheelde enorm! Ik was gelijk verkocht toen ik ineens wat zag zitten op het beeldscherm, wat een wonder zeg Had eigenlijk nog niet verwacht hartactiviteit te zien maar toch was het zichtbaar
hmm.. das wel een goeie ja.. ik zou ook niet graag hebben dat collegas me in blote kont zien nee.... maar fijn dat zij je heeft geholpen! Echt super hoor!
@joyce; tja er lopen ook mannelijke collega's en moet eerlijk zeggen dat dat voor het gevoel net even anders is. Ben blij dat ik het gedaan heb en dat die mogelijkheid er was!! Nu weer lekker gaan genieten en op naar 4 mei
@ Dees wat geweldig dat er nu al hartacitivteit was!! Oooh nu kan ik helemaal niet wachten tot ik vrijdag me 1e echo heb!!
@ caruli bij de een is de test met vijf weken nu een maal veel positiever dan bij de ander.. gelukkig is het bijna donderdag en hoop voor jou op een mooie echo. Mijn klachten nemen af en dan weer toe, dat zegt toch verder helemaal niks. Snap dat je superbezorgd bent maar probeer toch een beetje te genieten. Dit keer moet het gewoon helemaal goed gaan bij jullie.
@stef; meid wat verschrikkelijk! het is zo verdrietig allemaal... hoop dat je het een plekje kan geven @anneke en linda; welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd...! @zwangerworden; pff wat een gedoe jah! met die 5e ziekte, ik zou ook lekker thuisblijven dan! @joyce; hihiih die kadootjes vind ik ook heel errug leuk! maar die kun je nu al wel bestellen geloof ik maar dan kun je ze wel pas op halen als je wat verder zwanger bent! duurt nog ff maar wel leuk! @all; nou ik heb vanochtend mn echo gehad.. was zo zenuwachtig dat ik de hele nacht niet heb geslapen en gewoon buikpijn had van de zenuwen maar.... het hartje klopte! we zijn zo blij! wel is het vruchtje 6,3 wk oud en ik zou nu 7 wk zijn, dat is geen probleem geloof ik he!!
@ naamgenoot ; Ik was ook echt heel blij toen ik hoorde dat ze zei dat er al hartactiviteit te zien was. Even later zag ik zelf ook echt een soort van stipje " flikkeren" . Er ging op dat moment ook echt ff een pak zorgen van me schouders af....en ik weet ook wel dat dit natuurlijk nog niks geen echte zekerheid geeft maar het is al een goed begin denk ik dan maar.