December 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door fempje, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ gien: houden ze daar rekening mee ja? Wat goed!
    heb hem voor na de 8 weken in de agenda gezet.. maar vroeg het me af!
    heb je fotos?? en zet je die in je album??

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @dees; ja we zijn dolgelukkig idd al een goed eerste begin ;) jah verder zag het er ook goed uit dus... over 3 weekjes weer!

@joyce; waar rekening mee? sorry blond hihi zal de foto's er ff inzetten jah!

xxx

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ze staan erin, het was zo leuk want het bewoog ook al :D de gyn erachteraan met dat echo ding hahaha geweldig!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gien, leuk he die echo's :D
    Straks mooi om te zien hoe het frummeltje groeit...

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ gien: dat de blije doos pas opgehaald kan worden als je verder bent in zwangerschap.. dus met de lengte rekening houden. snappie?
    ga ff je foto bekijken!

6. MamavanAimee

10 apr 2009
    7
    0
    0
    Fotograaf
    @ stef: Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal... Veel sterkte en ik hoop zo dat je niet lang meer hoeft te wachten op een wondertje. Het is oneerlijk verdeeld. Hoewel ik natuurlijk ongeloofelijk blij ben dat het bij ons zo snel gelukt is, denk ik nu weer ik had best wat langer willen wachten zodat anderen ook aan de beurt zijn. Natuurlijk werkt het niet zo, maar voel me soms gewoon bezwaard omdat het bij ons zo snel gelukt is....

@lente: wat heb je dat prachtig verwoord.

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @joyce, jah daarom moet je ook je uitgerekende datum aangeven ;)

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ gien: ohh zit dat zo!! dacht namelijk dat dat is voor de vervolg doos , die voor de baby!
    zwanger en vragen is doos 1 dacht ik en dan bijna bevallen is doos 2...
    hmm nou ja.. wacht toch nog ff tot het besef er wat meer is en zo ;)

9. @ gien het belangrijkste is dat het hartje klopt, en soms kunnen ze er in het begin ook wel een paar dagen naast zitten. Maar het hartje, daar gaat het vooral om.

@ mama van aimee ik had dat zelf ook altijd van degenen die langer bezig zijn mogen eerst.. maar op een gegeven moment was ik zelf al een behoorlijke tijd bezig en werd iedereen zwanger die korter bezig waren.. en weet je je hebt er inderdaad niks over te zeggen. En het liefst zien we gewoon dat het bij iedereen snel lukt natuurlijk.. maar voel je er niet rot over. Het is natuurlijk balen dat het bij sommige mensen telkens mis gaat of dat anderen niet zomaar zwanger kunnen worden maar helaas is dat de grillige natuur :( en hebben wij daar vaak niks over te zeggen..

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @stef..was je al aan het zoeken meid.Wat vreselijk kl*te voor je..weet niet goed wat ik moet zeggen.Vindt het zo erg.Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop gauw een gezond klein wondertje voor jou.Dikke knuffel

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Meiden, wat gaan jullie hard....ik baal echt dat ik het zo druk heb, maar aan de andere kant is dat wel weer goed voor de zaak.

@Gien, supergaaf zeg die echo!!! hihi..echt zo'n klein frummeltje.

12. Zeeprest

Zeeprest Lid

18 mrt 2009
    93
    0
    0
    ZH
    Meiden!

Bedankt voor jullie lieve reply's (over dat ik zwanger van een tweeling ben) misselijkheid is zo goed als over, pijn in me borsten is er nog hevig!

Afgelopen weekend heerlijk met mijn lief naar Parijs geweest! Veel gezien, lekker weer gehad en ontzettend van elkaar genoten!!

Aanstaande vrijdag heb ik weer een echo, hopelijk krijg ik dan 2 vruchtjes met kloppend hartje te zien!!

Hoop dat het met iedereen goed gaat!!

Groetjes Leontine

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ leontien: sorry nieuw hier... en nog niet alles bijgelezen :(
    Wat leuk! een tweeling!! gefeliciteerd! succes met de echo!

14. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hoi allemaal,

Ik ben ook December mama.
    23 December ben ik uitgerekend van de tweede.
    Ik ga proberen alles terug te lezen

Groetjes

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meiden,

ik wilde even kwijt; wat doen mijn (.)(.) zeer zeg! haha heb me bh nu thuis uitgetrokken, die beugels maken het niet prettiger :D En een collega zegt tegen mij, ik wilde het eigenlijk niet zeggen maar zijn je borsten gegroeid? haha ja zei ik... leuk hoor!

Ik voel me wel helemaal zwanger heb erg veel zin in mijn echo duurt alleen nog 1,5 week.

@ Stef wat erg voor je meid. Ik heb een MK gehad en weet niet hoe ik reageer als ik er nog een zou krijgen, vind het zo erg voor je. Hoop echt dat ze er achter komen waarom je weer een MK hebt gehad en dat je snel een gezonde beeb in je armen kan houden. Heel veel sterkte meid..

16. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Stef, sterkte. Wat erg dat je dit moet doormaken.

USmommy, zonder dat ik mijn ware identiteit verklap... zat jij niet bij de november mama's van 2007??
    Ik namelijk ook, onder een andere naam dat wel. Hahaha. Maar die geef ik pas vrij als ik de 12 wk gepasseerd ben. Er lezen namelijk bekenden mee op dit forum en die hoeven het nog niet te weten.

En Caruli, wat vervelend dat je test niet zo duidelijk was, maar jij moet gewoon zwanger blijven tot december, samen met mij en de rest.
    En dan gaan we in januari of februari afspreken met onze kindjes :)

Ik heb overigens ook nergens last van. Wel beetje weeig gedurende de dag. Maar niet misselijk, kan nog alles eten en vind alles nog goed ruiken. MIjn hormonen zijn me ook goed gezind, op 1 klein puntje na, een paar vieze vetvlekken die mijn man afgelopen zaterdag in de vloer heeft gemaakt, maargoed, die hadden me ook geërgerd als ik niet zwanger was geweest.
    Ik heb de VK nog niet gebeld. Weet niet zo goed wanneer ik dat moet doen.... zal het in de loop van de week wel doen.

Ik heb ook een beetje slecht nieuws, ik moet vrijdag 2 verstandskiezen laten weghalen, ik had zo gehoopt dat de verdoving niet zou mogen nu ik zwanger ben maar helaas, het kan geen kwaad zeiden zeiden ze in het ziekenhuis. Domper. Maarja, kan er maar vanaf zijn.

Oh en nog iets, mijn mannelijke collega vanmorgen: zeg ben jij ziek? Je ziet er echt beroerd uit zeg. Nou, ik had anders prinsheerlijk geslapen, beetje hoofdpijn maar ik had juist gehoopt dat ik zou stralen!!!

17. mamaria

mamaria Bekend lid

4 nov 2008
    510
    0
    0
    Oh, waar kan ik klikken op fotoalbum? Zoek me te pletter maar kan het niet vinden. Wil de echo van Gien eens bekijken.
    Edit:gevonden, wat omslachtig zeg

Zeepkistje (ofzoiets) een 2ling! Wat gaaf, heb jij al zo vroeg een echo gehad da tje dat al weet?

18. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    @Stef: Zat je verhaal met kippenvel te lezen! :( Ik hoop dat het snel een keer goed gaat komen bij jullie!!!!

@Mamaria: Weet je zeker dat je je verstandkiezen mag laten trekken?
    Volgens mij mag je in het begin van je zwangerschap je niet laten verdoven?maar weet het niet zeker hoor!
    En dat met die foto,klik je op de naam en dan zie je staan fotoalbum!!!! ;)

@All: Hier bij mij nog steeds geen klachten behalve dat mijn borsten zeer doen,en op te tijd lig te slapen sávonds....
    Nog een weekje wachten en dan heb ik de eerste echo!!!!
    Ik hoop zo dat het op de goede plek zit,en dat ik misschien ook al het hartje mag horen kloppen!!!!

Wel leuk zo,in het begin zie je de zwangerschapstesten bij iedereen staan en nu komen de eerste echo's al binnen!!!!!
    SPANNEND!!!!!

Maar ik ga aan het eten beginnen.

Liefs Brigitte

19. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    @ Mamaria ja idd ik zat ook bij de novembermama's van 2007 niet zo heel lang omdat ik het erg druk had en het te veel was om bij te houden. Wat goed van jou zeg dat je dat onthouden hebt :D

Ik hoop dat dat hier anders is hihi ik kan nu lekker achter de pc kruipen als mijn mannetje in bed ligt ;)

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    haai,
    Niet alles gelezen. Ben mega moe.
    Heb ook pijn aan een kant van mn buik en zij...pfffff hoop niet dat het iets is.
    Najaa komt vast wel goed.

Liefs en groetjesssss,
    Mili

Oh ja iemand een tweeling?!!!! Gaaaf!!!!!!

Deel Deze Pagina