He Jezebel, Heb hier ook dat als ze wat verder naar beneden ligt dat ik haar minder hard voel en minder vaak voel. Hoop dat de kleine je snel weer laat merken dat alles ok is.
Helaas het weekend zit er weer op (hier ook op maandag vrij, vandaar). We zijn lekker opgeschoten met klussen, fijn! De schuifdeur naar de kinderkamer zit er in , nog onafgewerkt, maar het is een deur . Verder leuk oud kastje geschuurd en opgeknapt en m'n fiets is ge-upgraded met een transport-krat voorop . @suuskebab; jeetje wat een lange zware dagen op je werk, goed dat je tijdig scherp bent op het goed regelen van de situatie (wat niet je vakantie-uren zijn inderdaad!) @gien; jeetje wat een kramp joh, dat is vervelend, vannacht beter geslapen? @happy79; Klinkt goed, lekker bezig met klussen ook, ben benieuwd hoe het geworden is. De bevalling begint hier ook af en toe te dagen, fijn dat je tot het laatst nog kan kiezen en dat je nog niet hoeft te beslissen. @jezebel; Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent, maar vooral dat die kleine weer snel van zich laat horen, is zo gezellig.
Goedemorgen allemaal! Jeetje wat was de kleine druk vannacht! Ik werd er echt wakker van en hij heeft volgens mij ruim 3 kwartier zitten trappelen, draaien, tegen m'n hand aan kruipen, koppeltje duikelen..etc. En als ik dacht dat ie sliep en ik ging op m'n zij, dan begon het weer..haha.
Goede morgen allemaal, Alweer een tijd terug dat ik hier mee schreef. Zal proberen hier ook wat meer mee te schrijven. Hier alles verder goed hoor... kleine laat goed weten goed te kunnen bewegen Vind het zo snel gaan deze zwangerschap.. Het enige waar ik al last van begin te krijgen is harde buiken en zwangerschapsisias en mijn bekken. Dit merk ik vooral als ik aan het werk ben of als ik de kinderen moet aankleden/uitkleden en in huis wat moet doen. Ik werk in de zorg dus dat is gewoon pittig werk.. ik heb al aangegeven dat ik dus de zware clienten niet meer kan doen... ze zouden er rekening mee houden zeiden ze. Net mijn oudste kereltje naar de basisschool gebracht voor zijn 2e schooldag. Hij vind het er helemaal geweldig en kon vanmorgen niet meer wachten. Voor mij ook wennen hoor om hem niet meer thuis te hebben..Ze zijn nu ineens zo groot en je begint echt aan een nieuwe fase..het kleine is er nu vanaf.
hallo! Ik ben nieuw hier. Mag me ook melden als december moeder. Ben de 12e uitgerekend!. Las net iets over kruidnoten!!!!!!!!!!
Hoi Joycje, welkom hier! Mijn dochtertje net naar de peuterspeelzaal gebracht, ze had er helemaal zin in gelukkig. Dus nu kan ik lekker even weg... maar het regent.
Hoi Joycje!! Gezellig, klets lekker mee!! Zo......dus jij kwam op de kruidnoten af..haha. Ik zou er ook wel trek in hebben trouwens....lekker met chocola erover.....
hallo! Welkom joycje! en wat betreft de kruidnoten, idd die met chocolade! en dan het liefst de witte en dan 2 op elkaar geplakt! @bevallen: ik heb me aangemeld voor het kraamhotel, puur voor de bevalling alleen. Dus niet thuis, maar ook niet in het ziekenhuis een mooie tussenoplossing dus! alleen ga ik na de bevalling wel direct naar huis hoor.. ik hoef daar niet zo nodig mijn kraamdagen door te brengen, dat doe ik liever thuis! @chicken ik ben jaloers! Ik word nooit wakker van onze spruit hoor! Maar als ik 's ochtends wakker word van mijn wekker dan is die van ons ook vrijwel altijd actief! Toch een beetje ochtendgymnastiek denk ik! haha! @alle kindjes die naar school/creche gaan; wat fijn dat ze het dan ook zo graag doen he! Lijkt me een drama de eerste schooldag voor een kindje dat echt niet wil! Wij hebben trouwens gordijnen besteld voor de babykamer! Joepie! volgens mij word het nog mooi ook! Kost weer een hoop, dus het mag ook wel mooi worden! Pfoe! fijn hoor, twee ramen op 1 kamer tot aan de grond Nu moet er weer gewerkt worden, dus ik ga er vandoor! Doei!!!
Goedemorgen! Welkom joycje! O hou op over die kruidnootjes, heb er echt zin in. Mijn collega is nu even een vlaai halen. Het is de eerste week na de schoolvakantie dus er zijn nog maar weining mensen hier, dus lekker koffieleuten met een stukje vlaai erbij zometeen. Hier ook al om 03.45 wakker vannacht omdat de kleine een skippybal aan het nadoen was. Kon er niet meer van slapen. Nu wordt er in mijn buik heen en weer gesprongen haha Nou het is rond, ik heb goedkeuring van P&O en de directeur. Ik heb verlof per 23 oktober!!!!
Hé Elmo..hahaha...een skippybal!!! Ik heb toch maar besloten 6 weken van tevoren te stoppen. Dat betekent dat ik ook de 23e oktober mijn laatste werkdag heb!!! Lekker hoor!
lekker hè! Ik heb nog herfstvakantie en 4 verlofdagen voor mijn zwangerschapsverlof. vandaar al zo vroeg. Ik ben nog geen 32 weken zwanger als ik verlof krijg ( even jaloers maken haha)
Hoi Hoi... Pff heb even last van vermoeidheid.. Ik denk dat ik zo maar even met mijn kleine kereltje de deur uit ga en even ga kijken voor leuke kleertjes hier bij ons winkelcentrum..heb denk ik gewoon frisse lucht nodig. Daarna mijn grote kerel ophale nan school.
@ riti; lekker dat jullie zo zijn opgeschoten met de babykamer... kan zelf ook niet wachten eraan te beginnen @ mama1984; ja dat is een heel andere fase he als ze dan alweer naar school gaan.. maar ook wel heel leuk, worden ze helemaal zo wijs @ joycje; welkom hier.. mmm kruidnoten ja! die liggen alweer bijna in de winkels! @ suus; o wel mooi van die grote ramen joh! ben benieuwd! @ bevalling; vind het heel erg spannend en jullie! weet niet wat ik kan verwachten natuurlijk maar wel mega zin in.. ga het lekker thuis proberen... @ voorderest; de krampen zijn weer weg gelukkig.. maar wel gister en vandaag helemaal dizzy en heel moe.. misschien dat ze gewoon goed aant groeien is dat ik helemaal geen energie heb.. heb dus ook als een blok geslapen vannacht das wel super... PS 26 weken alweer!!!
@mama1984....zou best kunnen dat je even frisse lucht nodig hebt. Ik merk aan mezelf wel dat ik nu ook meer rust nodig heb. Het hele weekend lekker niks gedaan en ik voelde me zo lekker. Nu ben ik al weer twee dagen aan het werk en alles gaat weer zeer doen. Werk jij nog?
@Gien..ik ga het ook thuis proberen! hihi...zin in de bevalling. Klinkt gek, maar ik ook eigenlijk wel....ook omdat ik er nieuwsgierig naar ben hoe het zal zijn.
sorry dames ben allang niet meer geweest heb ook niet echt wat terug gelezne zag wel 2 giga buiken van caruli en elmo... elmo maarja jij krijgt een reusje he nou verder is het hier weer rustig.. schoonmoeder is donderdag naar huis gegaan. ook wel weer lekker rust in huis. de afgelopen dagen is het niet echt goed gegaan heel erg last van mn rug en soms weer mn banden.. dus daarom ben ik een aantal dagen niet geweest. heb wat gerust... hoe gaat t hier met iedereen? nog kwaaltjes? iedereen voelt de beeb nu goed?
Hallo allemaal, @Joyceje, welkom @Elmo, super zeg zo snel al verlof! M'n dochter zat net naast me en zei "hey elmo, mag ik naar elmo kijken" toen ze je avatar zag haha ze dacht dat er elmo filmpje te zien was. @chiquita, balen weer. Misschien toch weer te veel gedaan of niet? @gien, wow 26 wkn gefeliciteerd! @mama1984, shopse! @chicken, wat leuk hè dat getrappel. Hebben jullie ook wel eens dat je denkt "hè ik voel al een poosje niets" en op datzelfde moment voel je weer beweging. Soort van telepathie ofzo. Vanmorgen weer naar de vk geweest. Alles was goed! Drie kilo aangekomen voor mij even geen kruitnootjes hahaha