chicken: oh dat valt toch best mee vooral als je zo lang bent ik ben 5 cm korter en ben normaal al 65 kg.. nouja soms 63 het schommelt bij mij nogal.. nu was t al in de 70 :S maarja komt wel goed.. meloen: gaat er vanzelf weer af hoor!! geloof me maar ik kan t weten nou net risk gespeeld met mn man.. beter niet kunnen doen was bijna knallende ruzie.. ja wie gaat er nu ook risk spelen met een zwangere vrouw maarja is nu weer goed vanaaf lekker bankhangen
HALLO HIER EEN OP EN TOP VROLIJKE MEID!!!!! Alles is weer goed en ook wij hebben de spanning en ruzie op de ouderwetse "gezellige"manier goed gemaakt. Ben weer helemaal vrolijk en relaxed.....Vanavond samen gezwommen en lekker bij gekletst. Heerlijk Hoorde van vriendin dat de doos die je bij de C1000 kunt halen na het laten zien van een geboortekaartje het leukst is en de meeste producten heeft. Gaan morgen beginnen met de babykamer. Weet alleen nog niet welke kleur ik graag wil. Jullie nog ideeen???? Ben inmiddels 10 kilo zwaarder (nu 80 kilo) bah......die kruidnootjes heb ik nu al zin... Ben nog gewoon fulltime aan het werk en heb , gelukkig, nog geen klachten. Vind het heerlijk nog even tussen collega's. Hebben jullie ook nog leuke plannen met man of vriend voor de baby komt. Mijn vriend regelt nog een tripje met zijn tweeen als mijn verlof begint in november,,,,, Tot snel
Over kilo's: Ik heb geen iedee hoeveel ik ben aangekomen. Ik weeg me niet.. Het komt er toch wel aan en ik kan me dan wel op mijn weegschaal gaan staren maar daar word ik echt niet lichter van ... Bij mijn oudste kwam ik 30 kilo aan en bij mijn jongste zeker 20 kilo (weet ik niet precies omdat dit een schatting is, doordat ik me alleen gewogen heb ik het begin) .. Ik zie wel wat er af gaat na de bevalling.. Bij alle 2 viel ik meer af dan wat ik voor de zwangerschap woog zonder er iets voor te doen.. Ik zie het allemaal wel na de bevalling. De een kom gewoon meer aan als de ander..
Hier nu 6 kilo erbij. Heb wel erg veel zin in lekkere dingen; friet, twixen, broodje hamburger, nu jullie het over kruidnoten hebben; DIE OOK (met chocolade!!)! Het is maar goed dat ik veel werk, gelukkig, anders zou ik al tonnetje rond zijn! @mama 1984; moet je je gewicht niet doorgeven bij de VK?? Bij mij vragen ze dat telkens. @Zwangerworden; fijn dat alles weer ok is! Is een stuk leuker toch? @Chiquita; dat is inderdaad niet zo slim samen Risk spelen; of hij moet je laten winnen natuurlijk (zonder dat je het door zou hebben..)
Verwacht ook idd niet lichter te worden van op de weegschaal staan. Helaas Maar bij onze vk moet ik zelfs daar op de weegschaal!
Ik ben tot nu toe 6/7 kilo aangekomen. Ik moet me ook elke keer wegen bij de VK. Jammer dat de weegschaal daar 3 kilo zwaarder is. Ik snoep echt veeeeel te veeeel, maar het kijkt me aan en roept 'eet mij, eet mij'. Na de bevalling moet ik echt aan de slag want eigenlijk woog ik daarvoor al wat teveel.
Ik heb 1 keer op de weegschaal moeten staan bij de verloskundige bij de eerste afspraak. De rest hou ik thuis bij. Ik ben nu aan het werk, de meiden zijn op het kdv dus vanmiddag kunnen Dennis en ik de origenele muur eruit slopen en dan hebben we ineens een kamer extra! Jippie!!!
Haha!! Zo denk ik er ook over. Ik weeg mezelf ook expres niet, wil gewoon liever niet weten hoeveel ik aan kom. En ik wordt ook niet gewogen bij de verloskundige (wat ik wel apart vind ). Ik zie wel hoeveel ik aankom, dat hou je toch niet tegen! Heb al wel besloten dat ik na de zwangerschap een streng regime ga na leven en echt wil afvallen en weer in shape wil komen! Maar tot die tijd is de weegschaal verboden terrein voor mij !
Over kilo's: Ik heb me nog nooit gewogen bij de vk.. wel vroegen ze mijn start gewicht voor de zwangerschap. Verder doen ze er niets mee aangezien het bij iedereen zo verschillend is en het dus echt afhankelijk is van hoe jou lichaam reageerd. Ik vind het ook grote onzin om elke keer te wegen..je kunt het toch niet tegen houden. Ze hebben het altijd over een gemiddelde wat je aan zou kunnen komen maar nooit over wat je maximaal mag aankomen dus waarom zou je dan wegen denk ik dan ?? In het midden van de zwangerschap van mijn jongste kwam ik bij de gyn en ook hun wegen nooit. Nu ben ik volledig onder condtrole bij de gyn en wederom word ik niet gewogen..
Ik weeg me niet zo veel, af en toe om een beetje een idee te hebben. Kilo of 5 a 6 er bij ongeveer. Wat ik vervelender vind is dat ik steeds zin heb in foute dingen, dat had ik dus nooit zo sterk he....friet, bitterballen, frikadellen, taart kom maar op.....vermoeiend....
Ik heb ook steeds zo'n vreselijke behoefte aan zoetigheid. Word soms gek van mezelf hoe ik loop te snaaien! Maar ik vind het daarom juist wel prettig om mezelf soms te wegen want als ik niet zou weten hoeveel ik aankom zou ik echt doorslaan!! Ben nu ( na +3 kilo in 4 wkn) weer even streng voor mezelf. Maar niet te lang hoor!!
goedemorgen,, nou hier net bij vk geweest.. ben 4 kg aan gekomen in 5.5 week tijd :S nouja ben nu wel al 10 kg zwaarder.. maargoed.. wat doe je eraan... maar ik hou mezelf maar voor omdat ik al 6 dagen geen stoelgang heb gehad dat t daar aan ligt moet om 4 uur naar de ha daarvoor wat fijn is anders.. maarja.. dadelijk even boodschappen doen jullie nog plannen vandaag?
Tuurlijk ligt het daaraan Chiquita! Wel vervelend, heb je daar niet heel veel last van dan? Verse jus d'orange, ontbijtkoek, een glas warm water met citroensap met citroensap op je nuchtere maag al geprobeerd?
meloen: ik heb alles al geprobeerd.. niet mer normaal zelfs 1 dag alleen muesli en fruit gegeten maar zelfs dat hielp niet.. ook een glas sinasappelsa met een lepel olijfolie.. en ook dat deed nu niks.. dus ja nu maar even anders.. maarja.. hopelijk hebben ze iets.. dat mag...
Echt heel vervelend! Ik heb er soms ook last van. Julia heeft het ook al, zo zielig als zo'n kleintje op een gegeven moment een soort van steen uit moet poepen!! Zij heeft er een glucosesiroop voor gekregen en ik las op de bijsluiter dat zwangere vrouwen dat ook mogen....
Goedemorgen allemaal!!! Heb een lekkere tegenvaller met m'n auto....ding is 3,5 jaar oud en de computer is stuk. € 2.000,- gaat me dat kosten!!!! Heb net overlegd met m'n compagnon en we gaan waarschijnlijk alletwee toch maar een nieuwe auto kopen. In de lease, iedere dealer wil nu toch van z'n auto's af en de rente van de leasetarieven zijn lekker laag nu. Als ik nu een nieuwe koop, ben ik goedkoper uit dan met m'n oude...!!!! Ennnnnnn, ik ga een lekkere gezinsbak kopen...hahaha. Lekker hoog, zodat ik makkelijk overal bij kan.....best leuk een nieuwe auto!! Jullie nog spannende dingen?
Zo dan! Dat is idd een tegenvaller. Balen hè, je bent altijd zo'n berg geld kwijt als ze wat mankeren. Maar een nieuwe auto is ook wel weer erg leuk!!! Iets spannends? Nou niet echt, vandaag en morgen nog even werken, tussendoor dan haha. T is nog niet echt druk hier... En jij?
Ook niks spannends.....net als jij, tussendoor een beetje werken..haha. Heb het eigenlijk best druk, dus ik probeer er niet zoveel te zijn vandaag....als het lukt!
Oh haha nou succes dan maar! Kan me ook niet zo goed concentreren, ik heb gelukkig bijna vakantie. Jij ook toch?