Bedoel je de lijst dan van de decembermama's? Ik heb bij de pretecho de babygids 2009 gekregen, hier staat ook zo'n lijst in..volgens mij komt dat aardig overeen.
Ik heb eigenlijk ook alles al.. Dit omdat we het gewoon al in huis hebben van de oudste 2.. Dus echt grote dingen hoef ik niet aan te schraffen... het ziet er allemaal nog goed uit dus ik vind het zonde om nieuwe dingen daarvoor aan te schaffen. Met kleding zijn we al begonnen... mijn man en ik konden het niet laten hangen Gisteren nog wat besteld op internet.. kan niet wachten tot het binnen is... zoo schattig Vandaag nog slofjes gekocht die ik echt moest hebben Verder moeten we nog wat leuke assesiores voor op het kamertje hebben en een nieuw boxkleed. En natuurlijk zullen we blijven shoppen voor rompertjes en kleding haha want dat kan ik toch niet laten
@chicken, zie dat ze veel gebruikt worden om je kindje mee af te drogen na bijv. zijn/haar badje. Ook kun je ze gebruiken als slaapdoek, spuugdoek etc.....je gebruikt ze iig veel. Bij mij op de lijst (van babydump) staat dat je er zo'n 12 'moet' hebben.
Ik neem aan dat je de aankleding van de baby-kamer bedoelt Hier kijk ik idd erg naar uit!! Weekend van 5 september gaan we beginnen met behangen en verfen.....heb er zin in
@ chicken: voor het afdrogen van je kindje.. ook gebruikte ik deze om in de wieg/ledikantje/kinderwagen te leggen onder het hoofdje ivm spugen.... en ik gebruikte hem tijdens het voeden (mede doordat het er bij mij gewoon uit spoot ) en op het aankleedkussen voor het verschonen zodat je niet elke keer dat andere ding (sorry ben naam kwijt ) hoeft te verschonen als er wat vies is geworden.
Oja ook voor onder het hoofdje idd. Wat vergeet je dat weer snel! @ Dees. Ja, dat bedoelde ik. Wat heb je voor behang?
@meloen; Nog geen behang in huis, zijn alwel wezen kijken om ideeen op te doen. Waarschijnlijk gaan we vanavond het behang in huis halen. Ben helemaal weg van de combinatie aquablauw/groen. Dus zal wel iets in die kleuren gaan worden
Het werd neutraal of lekker fris idd Manlief is niet zo gek van die groene kleur, maar in combi gaat het nog wel volgens hem Nou ik heb alles ff nagelopen en heb qua lijst alles voor het aankleden, alleen her en der nog wat spullen voor oa het slapen ( deken, overtrekjes, lakentjes) en bad en verzorging ( badje, waskussen, zeepjes, zalfjes, badcape etc.) Voor de voeding wacht ik nog wel ff af, wil graag BV gaan geven maar het is nog ff afwachten/spannend voor me of dit wil lukken ivm een vroegere borst OK.
Geen idee wat ik aangekomen ben en het interesseert me niet. Kan er nu toch niks aan doen, komt na de bevalling wel weer. Mijn verloskundige vroeg me bij de intake wel wat ik woog, maar toen ik zei dat ik me al in jaren niet had gewogen zei ze alleen maar dat dat heel goed was en we hebben het nooit meer over een weegschaal gehad. Baby uitzet Ik ben echt een beetje een doos want ik heb dus al bijna alles he. Nog een paar dingen zoals een Easyfix voor de Maxi cosi en een babyfoon en dan heb je het al snel gehad. Ik heb alleen maatje 50 en 56 in de kast opgehangen en het is nu al bijna te veel. Ik heb gisteren ook even geteld dat ik 38 spuugdoekjes heb, lijkt me ook wel genoeg. Ik blijf maar kopen..... Dees Ik ben het helemaal met je eens met blauw/groen, maar als je het aqua en lime noemt klinkt het net even iets hipper...hahahaha Wij hebben voor onze meid ook alles in die frisse kleuren gekocht en samen met veel wit wordt het vast mooi.
Hahha Jeetje heb nog niks zelf gekocht, alleen al we veel spulletjes gekregen..... Hebben vanavond verf gekocht voor de babykamer. Het wordt wit en kozijnen en deur hoogglans wit en 1 muur wordt paars. De muur waar de (witte) commode voor komt te staan. We gaan voor een hemnes ikea ladenkast met 8 laden (de grote kast) ben benieuwd hoe het wordt. tot snel
hallo iedereen! Ik zag ergens voorbij komen dat iemand de blije doos van prenatal al had opgehaald? Vanaf wanneer krijg je hierover bericht? Ik heb volgens mij nog niks gehad! @inkopen doen: ons kamertje word as. vrijdag geleverd! Joepie! Verder heb ik al heel veel dingen gekocht zoals boxkleed, waskussen, badje, campingbed, voedingskussen e.d., maar toch zijn er nog genoeg dingen die we nog moeten kopen! bijv. kleertjes heb ik nog niet zoveel, maar die ga ik in mijn verlof wel kopen, dan is er ook wat meer keuze mbt de wintercollectie denk ik. En anders zit ik mezelf tijdens mijn verlof weer zo te vervelen.... Dus ik doe het in etappes! @kg; ik ben volgens mijn eigen weegschaal nu ongeveer 8 kg aangekomen! Dat is wel vanaf dat ik wist dat ik zwanger was, dus met 4 weken zwangerschap.... tja niks aan te doen hoor... het is ook allemaal zo lekker! Maargoed, lekker BV geven en daarnaast weer fanatiek sporten en dan komt alles goed! Ik ga lekker bankhangen, er komt op sbs6 zo een programma over tienermoeders, heel interessant om te zien! 23.20, best laat dus! Maargoed, tot morgen!!!
Goedemorgen, Ik heb gisteren mijn kraampakket van de verzekering alweer binnen gekregen.... Vorige keren kreeg ik hem pas toen ik een week of 32 was volgens mij. Hebben jullie hem al gehad?
Ehm haha pin je niet teveel vast op het afvallen van de BV hoor..das namelijk niet bij iedereen het geval Ik heb 14 mnd gevoed enneh geen gram kwijt door de BV hoor
Nee nog niet.... ben wel benieuwd. Zeg weet jij, als ervaringsdeskundige, wellicht ook of een tweede uk ook eerder in zal dalen gemiddeld of niet? De eerste is zo ronde de 32/34 weken maar ik heb nu al steeds druk van onder....en ik meende te herinneren dat een tweede vaker eerder in aan het dalen is?
Volgens mij is het zo ( was bij mij wel) dat ze juist niet in hoeven dalen. Tenminste ze dalen wel iets in maar komen niet vast te liggen met hun hoofdje. Nikki had ook een heel mooi rond hoofdje! De verloskundige zei nog dat je kon zien dat ze echt het geboortekanaal in was gestort met bevallen haha.